Normaal met jaartal, toch?quote:Op maandag 26 december 2016 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt Stasse iedere avond in zijn show, de laatste [vul dag van vandaag in] ooit.
Tijdens Monkey Wrench werd er ooit écht een been gebroken.quote:Op maandag 26 december 2016 21:02 schreef Mani89 het volgende:
In de Ziggo Dome heb ik bijna mijn benen gebroken tijdens All My Life.
The Smiths? Of dat nummer van Kane?quote:Op maandag 26 december 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk meer uit naar het volgende uur.
kaassnippers?quote:Op maandag 26 december 2016 21:01 schreef Nizno het volgende:
hoe noem je kaas flakes in het nederlands als kaas vlokken niet herkend wordt als zoekoptie?
Off the Wall is soberso echt goud...titelnummer, Workin' Day And Night, Don't stop..quote:
Gooi alsjeblieft je computer uit het raam.quote:Op maandag 26 december 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Smiths? Of dat nummer van Kane?
das nog een optie. Thanksquote:
How Soon Is Now is toch een topnummer?quote:Op maandag 26 december 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi alsjeblieft je computer uit het raam.
ja ik kan ook een heel blok idd op de carpaccio gooienquote:
"Zo mooi..."quote:Op maandag 26 december 2016 21:04 schreef Cee het volgende:
Gooi die soppende muts even door het nummer heen, wil je.
Alsof jij niet vrolijk wordt van Steve Harley & Cockney Rebelquote:Op maandag 26 december 2016 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
How Soon Is Now is toch een topnummer?
Ik kan me herinneren dat ik alleen de Parmeggia in vlokvorm heb gezien bij de Appie.quote:Op maandag 26 december 2016 21:04 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn kaasvlokken. maar dat herkent AH dus niet en ik wil ff kijken of ze niet goedkopere hebben ofzo
Die man is echt een thermonucleaire ramp.quote:Op maandag 26 december 2016 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt Stasse iedere avond in zijn show, de laatste [vul dag van vandaag in] ooit.
Misschien wel, maar ik ga het voor het eerst horen.quote:Op maandag 26 december 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij niet vrolijk wordt van Steve Harley & Cockney Rebel.
Slechte user, matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |