Mia, zo te zien.quote:Op maandag 26 december 2016 20:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben morgen vrij, dus grote kans dat ik wel aan het luisteren ben tussen 12-13. Maar ik ben te lui om op te zoeken waar ik dan zin in moet hebben.
Je kunt het toch uitleggen. Je gaat nog viraal ook als je lekker meezingt tijdens een gesprekquote:Op maandag 26 december 2016 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat schijnen bellende klanten niet zo te waarderen dat ik ze niet hoor... jatog
Begin dan ook niet aan kinderenquote:Op maandag 26 december 2016 20:58 schreef Bugno het volgende:
Juist op woe-do en vrij kan ik veel luisteren, aangezien ik dan aan het werk ben. Morgen wordt lastig, met twee kleine kinderen om me heen...
er belt toch zeker niemand tussen kerst en oud en nieuw?quote:Op maandag 26 december 2016 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat schijnen bellende klanten niet zo te waarderen dat ik ze niet hoor... jatog
Ik heb het er met ze over gehad, maar ze blijven liever.quote:Op maandag 26 december 2016 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Begin dan ook niet aan kinderen
euh nou je staat er versteld vanquote:Op maandag 26 december 2016 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
er belt toch zeker niemand tussen kerst en oud en nieuw?
Bij ons wel...quote:Op maandag 26 december 2016 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
er belt toch zeker niemand tussen kerst en oud en nieuw?
dat hadden ze toch al in Rusland gedaan?quote:Op maandag 26 december 2016 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
ZOuden ze weer wat gaan zeggen over de betekenis van George Michael in China??
U mag nu inzetten.
Ik gok op: in China is een dag van nationale rouw uitgeroepen vanwege de dood van GM
Vlug een nieuwe kopenquote:
Strooikaas?quote:Op maandag 26 december 2016 21:01 schreef Nizno het volgende:
hoe noem je kaas flakes in het nederlands als kaas vlokken niet herkend wordt als zoekoptie?
Zegt Stasse iedere avond in zijn show, de laatste [vul dag van vandaag in] ooit.quote:Op maandag 26 december 2016 21:00 schreef Mystikvm het volgende:
De allerlaatste 26 december ooit?
Nou, het was leuk jullie gekend te hebben.
Kopkaas?quote:Op maandag 26 december 2016 21:01 schreef Nizno het volgende:
hoe noem je kaas flakes in het nederlands als kaas vlokken niet herkend wordt als zoekoptie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |