Die vind ik dan weer enorm doorsnee en nietszeggend. Maarja, 3fm. Daar mag je ook alleen plaatjes draaien als je geen karakter hebt, ofzo.quote:Op maandag 26 december 2016 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Paul Rabbering niet gaat draaien tijdens top2000. Daar was ik wel benieuwd naar.
Aan de oevers van de tijd ja.quote:Op maandag 26 december 2016 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oostende. Kom Terug. Aan de oevers van de tijd. Wespen op de appeltaart. Club Insomnia.
Hij lijkt wel een beetje op John Troost, vind je ook niet?quote:Op maandag 26 december 2016 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Die man is echt een verschrikking.
Hopelijk is dat 's nachts.quote:Op maandag 26 december 2016 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat wanneer Ge Reijnders langskomt.
Een meet??quote:Op maandag 26 december 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ooit komt er een meet...en gaan wij dit karaoke-en.
Als de mensen om ons heen dat maar overleven.quote:Op maandag 26 december 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ooit komt er een meet...en gaan wij dit karaoke-en.
Hij zit nu bij radio2quote:Op maandag 26 december 2016 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer enorm doorsnee en nietszeggend. Maarja, 3fm. Daar mag je ook alleen plaatjes draaien als je geen karakter hebt, ofzo.
Weej heabe genoewte van Geejquote:Op maandag 26 december 2016 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat wanneer Ge Reijnders langskomt.
Ja, en inhoudelijk bijzonder sneuquote:Op maandag 26 december 2016 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
jezus dat bericht over de chinezen wordt elk uur vetter aangezet en gedramatiseerd
quote:Op maandag 26 december 2016 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op John Troost, vind je ook niet?
Ja, waarom niet.quote:
We wachten tot iedereen al doof is.quote:Op maandag 26 december 2016 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de mensen om ons heen dat maar overleven.
niet tijdens de top 2000quote:Op maandag 26 december 2016 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet.
[..]
We wachten tot iedereen al doof is.
Mag ie dan nog wel happy hardcore draaien?quote:
Hahaha....ohjaquote:
Hij gaat in het weekend draaien...quote:Op maandag 26 december 2016 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag ie dan nog wel happy hardcore draaien?
Ik wilde erop stemmen, maar ik had per ongeluk Keane ingetypt.quote:Op maandag 26 december 2016 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hebben mensen Kane uit hun lijst gehaald? Dat is toch een hartstikke mooi liedje?
Sukkel.quote:Op maandag 26 december 2016 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde erop stemmen, maar ik had per ongeluk Keane ingetypt.
Hij was ook geliefd in openbare toiletten...quote:Op maandag 26 december 2016 20:03 schreef Uccie het volgende:
George was de grondlegger van carpool karaoke...ik mis hem nu al.
Ik vraag me af hoe jullie er dan werkelijk bij zitten als ik weer eens een slechte grap maak.quote:
The Tallest Man on Earth?quote:
ik had bijna hetzelfde, alleen typte ik The Isley Brothersquote:Op maandag 26 december 2016 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde erop stemmen, maar ik had per ongeluk Keane ingetypt.
Nee, maar ik vind m wel tofquote:Op maandag 26 december 2016 20:05 schreef laxus13 het volgende:
Ben ik die enige hier die Spinvis vreselijk vind
Dequote:Op maandag 26 december 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jullie er dan werkelijk bij zitten als ik weer eens een slechte grap maak.
Ik geloof dat ik de zorgvuldig geconstrueerde beelden die ik van jullie heb niet wil verpesten. Dus t lijkt me t beste als alles achter een scherm blijftquote:Op maandag 26 december 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jullie er dan werkelijk bij zitten als ik weer eens een slechte grap maak.
Dan kijken we je een beetje dom aan denk ik.quote:Op maandag 26 december 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het ook niet.quote:Op maandag 26 december 2016 20:05 schreef laxus13 het volgende:
Die moet er echt inquote:Op maandag 26 december 2016 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Tallest Man on Earth?
nee ik plaatste al een stelquote:Op maandag 26 december 2016 20:05 schreef laxus13 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |