Vooral zo jammer dat zn overlijden zo ondersneeuwt temidden van alle wereldsterren. Frey was een grootheid op het gebied van countrypop met de Eagles.quote:Op maandag 26 december 2016 15:15 schreef Dwersdriever het volgende:
Oh ja. Glenn Frey. In de docu rond de Eagles kwam hij zo hard en vitaal over nog.
Heb toevallig een tijdje geleden weer wat nieuw werk van Timothy B. Schmitt gehoord.
Mooie country/americana-stem. Er zijn er niet veel beter in Nederland.quote:Op maandag 26 december 2016 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap alleen zijn verering voor Danny Vera niet.
Danny is een grote flapdrol. Het is wel leuk, die verzoekjes bij Rob, mooie Rock'nRollclassics, maar Danny zelf, brrrquote:Op maandag 26 december 2016 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap alleen zijn verering voor Danny Vera niet.
Heb wel een knappe vrouwquote:Op maandag 26 december 2016 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Danny is een grote flapdrol. Het is wel leuk, die verzoekjes bij Rob, mooie Rock'nRollclassics, maar Danny zelf, brrr
Dit. Zeldzaam talent en ook nog eens een bijzonder vriendelijk persoon.quote:Op maandag 26 december 2016 15:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Mooie country/americana-stem. Er zijn er niet veel beter in Nederland.
Hij verkracht nummers met zijn emotieloze robotstem/houding.quote:Op maandag 26 december 2016 15:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja, hij was ook echt wel de baas binnen die band. De Eagles zullen denk ik nooit de waardering krijgen die ze verdienen. Worden als te commercieel gezien, wat voor een deel ook wel klopt. Maar er zijn weinig bands die zo veel klassiekers hebben opgenomen. Goddank staat Desperado niet in de lijst, anders zit ik er weer een maand mee in mijn hoofd.quote:Op maandag 26 december 2016 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral zo jammer dat zn overlijden zo ondersneeuwt temidden van alle wereldsterren. Frey was een grootheid op het gebied van countrypop met de Eagles.
daarom vind ik er dus niets aan.quote:Op maandag 26 december 2016 15:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Desperado staat ergens in de 100.quote:Op maandag 26 december 2016 15:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja, hij was ook echt wel de baas binnen die band. De Eagles zullen denk ik nooit de waardering krijgen die ze verdienen. Worden als te commercieel gezien, wat voor een deel ook wel klopt. Maar er zijn weinig bands die zo veel klassiekers hebben opgenomen. Goddank staat Desperado niet in de lijst, anders zit ik er weer een maand mee in mijn hoofd.
Eagles waren fantastisch, ruzies, maar prachtige muziek maken, maar dat Hotel is nou toch echt geen pareltje.quote:Op maandag 26 december 2016 15:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja, hij was ook echt wel de baas binnen die band. De Eagles zullen denk ik nooit de waardering krijgen die ze verdienen. Worden als te commercieel gezien, wat voor een deel ook wel klopt. Maar er zijn weinig bands die zo veel klassiekers hebben opgenomen. Goddank staat Desperado niet in de lijst, anders zit ik er weer een maand mee in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |