Twee nummers die er al instonden dalen maar er komen er wel twee nieuw bij waarvan er eentje direct bijna in de top 500?quote:Op maandag 26 december 2016 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fight For Your Right vind ik zelf de minste van dit rijtje.
Ja, heb ik gisteren ook al een keer gezegd hier en verschillende mensen waren het daar ook wel mee eens. Het gekkenhuis America, What Time is Love met Glenn Hughes is mijn persoonlijke favoriet. Maar Last Train to Transcentral mag van mij ook.quote:Op maandag 26 december 2016 15:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Steeds als ik jouw onderschrift zie denk ik...KLF die horen er eigenlijk ook wel in met een plaatje.
Ja dus dit. Anders had het me echt niet geboeid, want dat je ze hoort is belangrijker, maar ik vrees voor volgend jaar.quote:Op maandag 26 december 2016 15:10 schreef zorro28 het volgende:
The Kinks
![]()
Gaan wel langzaam richting de uitgang
Waarschijnlijk erbij gekomen in de keuzelijst die onderste twee.quote:Op maandag 26 december 2016 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee nummers die er al instonden dalen maar er komen er wel twee nieuw bij waarvan er eentje direct bijna in de top 500?
Deze afbeelding doet bijna pijn aan mijn hersneen.
Biologische energydrinkquote:
What Time is Love, is dan mijn favo. 3 am eternal mag op zich ook wel.quote:Op maandag 26 december 2016 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja, heb ik gisteren ook al een keer gezegd hier en verschillende mensen waren het daar ook wel mee eens. Het gekkenhuis America, What Time is Love met Glenn Hughes is mijn persoonlijke favoriet. Maar Last Train to Transcentral mag van mij ook.
Mag er van mij ook in.quote:Op maandag 26 december 2016 15:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
What Time is Love, is dan mijn favo. 3 am eternal mag op zich ook wel.
Maar denk dat die niet zo snel getemd wordt.
Hier zit een rugdekking-grap in, die ik niet kan bedenken.quote:Op maandag 26 december 2016 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is George Michael en waar heeft ie linksback gespeeld?
Het helpt niet dat de muziek eigenlijk nergens past op de radio, je hoort het nooit meer. En het is ook niet meer te koop na de vernietiging van de mastertapes. Muziekdiensten zullen het ook wel niet aanbieden.quote:Op maandag 26 december 2016 15:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
What Time is Love, is dan mijn favo. 3 am eternal mag op zich ook wel.
Maar denk dat die niet zo snel getemd wordt.
Dit kan hij welquote:
Als ie dan ook gewoon verder zn muil houdt. Dreigde t intro alweer te verkloten.quote:
Echt?quote:Op maandag 26 december 2016 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer is nog van toen hij nog leefde.
Dat meen je nietquote:Op maandag 26 december 2016 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik klein was had een vriendje van mij zo een speelgoed keyboard ding met deuntjes erop waar wake me up er ook een van was. Vond ik toen leuk.quote:Op maandag 26 december 2016 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Nooit geweten dat Wake me up before you go go van Wham! is.
Da's toch van Avicii?quote:Op maandag 26 december 2016 15:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Toen ik klein was had een vriendje van mij zo een speelgoed keyboard ding met deuntjes erop waar wake me up er ook een van was. Vond ik toen leuk.
Dus toch...quote:Op maandag 26 december 2016 15:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2016 15:14 schreef Mani89 het volgende:
lijkt eerder ice koffie.quote:Op maandag 26 december 2016 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld maar drinkt hij weer Red Bull?
Hij was Grieks natuurlijk, aha.quote:
Ik vind Faith juist 1 van zijn leukste, eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2016 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
Als hij nog had geleefd had Mexicano weer zijn riedeltje afgestoken over hoe er betere nummers van hem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |