Ja, leukquote:Op maandag 26 december 2016 11:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Heel veel Foo Fighters dit jaar![]()
Jarenlang lastig om zelfs The Pretenders erin te krijgen.
Ah, volgend jaar uit de lijst dusquote:
De eerste zeven edities op rij wel.quote:Op maandag 26 december 2016 11:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Brass in pocket stond er vanaf het begin in, toch?
dat houd ik voor mezelf als je het niet erg vindtquote:Op maandag 26 december 2016 11:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yo goede morgen!
Nog hoogtepunten gemist op de vroege ochtend?
Skandal Im Sperrbezirkquote:Op maandag 26 december 2016 11:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yo goede morgen!
Er zijn hier nog anderen die dat kunnen ontkrachten of bevestigenquote:Op maandag 26 december 2016 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat houd ik voor mezelf als je het niet erg vindt
Zij was te laatquote:
Neil Young - The Needle and the Damage Donequote:Op maandag 26 december 2016 11:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yo goede morgen!
Die gemist ja?quote:
Ja die is prachtig maar kwam helaas op een te vroeg tijdstip! Mooie binnenkomer welquote:Op maandag 26 december 2016 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil Young - The Needle and the Damage Done
Ik las laatst pas dat het nummer eigenlijk 20 minuten duurt. Historisch nummer, daar niet van, maar niemand zit op 20 minuten prehistorische rap te wachten.quote:Op maandag 26 december 2016 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Van Rapper's Delight draaien ze vanavond zeker de singleversie?
Die van Hans en Annabel?quote:Op maandag 26 december 2016 11:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yo goede morgen!
George Michael is dood.quote:Op maandag 26 december 2016 11:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yo goede morgen!
14 minuten, en ik luister hem wel eens, het is eigenlijk zo voorbij, heerlijke plaat.quote:Op maandag 26 december 2016 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik las laatst pas dat het nummer eigenlijk 20 minuten duurt. Historisch nummer, daar niet van, maar niemand zit op 20 minuten prehistorische rap te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |