Dat heb ik volgens mij al eens eerder gehoord...quote:Op maandag 26 december 2016 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, het gaat snel.... de nummers worden kleiner, de hits worden groter.
Dat heb ik niet met metal, maar wel met punk. Wat een verschrikking is dat.quote:Op maandag 26 december 2016 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga me eraan ergeren... en kan niet tegen dat geschreeuw.
Elton John, maar die loopt eigenlijk al langer mee.quote:Op maandag 26 december 2016 10:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Phil Collins misschien nog. Maar die is ook erg oud geworden
28 december 2015 idd.quote:
Was dat niet met George samen?quote:Op maandag 26 december 2016 10:10 schreef jeffrey83 het volgende:
Heb wel eens met Pascal staan pissen in de pisbak van een kroeg, dat was wel grappig. Verder kan ik z'n muziek niet handelen
Dan gaan we naar de bandsquote:Op maandag 26 december 2016 10:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Phil Collins misschien nog. Maar die is ook erg oud geworden
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij al eens eerder gehoord...
Is meer 70's iddquote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elton John, maar die loopt eigenlijk al langer mee.
Jammer dan, laten we het wel zuiver houden...quote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te laat is overleden voor het plaatje van 2015.
Ik zou wel eens een jaar terug in de tijd willen gaan, dit photoshopje bekijken, wetende dat dit een plaatje is van mensen die er in 2016 tussenuit piepen. Ik zou gek worden.quote:
Met sommige punk heb ik dat ook....quote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik niet met metal, maar wel met punk. Wat een verschrikking is dat.
Boy George is er nog..zelfs Sinead is er nogquote:Op maandag 26 december 2016 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan gaan we naar de bands
Duran Duran bijv.
Nee, gelukkig niet... Dan had ik heel hard weggerend!quote:
Ik zal het de maker even doorgeven....quote:Op maandag 26 december 2016 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dan, laten we het wel zuiver houden...
Sinead is wel vaak kwijt.quote:Op maandag 26 december 2016 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Boy George is er nog..zelfs Sinead is er nog
boy georgequote:Op maandag 26 december 2016 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil steeds typen 'Maar Prince is... oh nee. Uhm, ja Bowie leeft... ehh... Whitney! Die is er..'. godverdomme.
Ik weet niet of je wel eens recente beelden van Sinead hebt gezien? Dat is geen flard meer van het meisje dat tienduizenden stil kreeg op Pinkpop.quote:Op maandag 26 december 2016 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Boy George is er nog..zelfs Sinead is er nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |