Ik ook.quote:Op maandag 26 december 2016 10:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Muzikaal gezien heb ik sowieso weinig problemen met Blof.
Ik hou wel van de energie die erin zit.quote:Op maandag 26 december 2016 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heavy Metal vind ik echt verschrikkelijk. Doet zeer aan mijn oren.
Yeps, het gaat snel.... de nummers worden kleiner, de hits worden groter.quote:
Ik wil steeds typen 'Maar Prince is... oh nee. Uhm, ja Bowie leeft... ehh... Whitney! Die is er..'. godverdomme.quote:Op maandag 26 december 2016 10:06 schreef PippenScottie het volgende:
Eigenlijk is alleen Madonna nog over als über eighties icoon.
Snapequote:
Ik ga me eraan ergeren... en kan niet tegen dat geschreeuw.quote:Op maandag 26 december 2016 10:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hou wel van de energie die erin zit.
Maar net als met Bob Marley, vind ik een heel album teveel. Uitzonderingen daar gelaten.
We hebben Boy George en Phil Collins ook nog...quote:Op maandag 26 december 2016 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil steeds typen 'Maar Prince is... oh nee. Uhm, ja Bowie leeft... ehh... Whitney! Die is er..'. godverdomme.
Vergeet Michael Jack....oh laat maar.quote:Op maandag 26 december 2016 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil steeds typen 'Maar Prince is... oh nee. Uhm, ja Bowie leeft... ehh... Whitney! Die is er..'. godverdomme.
Phil Collins misschien nog. Maar die is ook erg oud gewordenquote:Op maandag 26 december 2016 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |