Inderdaad. Top2000 onwaardig.quote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een betere eerste plaat...zal hier maar bij op moeten staan zeg. Man man man, wat is dit matig zeg
quote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef Cee het volgende:
Oh wacht deze ken ik wel. Ik dacht dat Sandy Coast een zangeres was toen ik de naam las.
ze is nog niet benedenquote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een betere eerste plaat...zal hier maar bij op moeten staan zeg. Man man man, wat is dit matig zeg
Blij dat je het zelf constateert.quote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ah, ik moet beter opletten. Die muziek leidt ook zo af.
Stond vroeger ook al hoog in de Top 100 Aller Tijden. Niet voor te stellen dat we het toen met maar honderd nummers moesten doen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Avalon stond altijd wel het hoogst denk ik.
Niet echt. Hoogste notering was plek 759.quote:Op maandag 26 december 2016 09:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volgens mij stond Jealous Guy in de eerste jaren in de top 100, of er in ieder geval in de buurt, of heb ik dat mis?
Had ik ook altijd bij Lucy Pearl...en dacht dat Dru Hill een zanger wasquote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef Cee het volgende:
Oh wacht deze ken ik wel. Ik dacht dat Sandy Coast een zangeres was toen ik de naam las.
Mm, vreemde ingeving van mij dan...quote:Op maandag 26 december 2016 09:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet echt. Hoogste notering was plek 759.
En Wilson Phillips een zanger?quote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef Cee het volgende:
Als je het volume nou eerder omhoog had gegooid was ze al wakker geweest en had ie niet zacht hoeven te staan.quote:Op maandag 26 december 2016 09:35 schreef asco het volgende:
Ah, hier is ook iets wakker. Kan dat volume eindelijk omhoog.
Hoi Olga!quote:Op maandag 26 december 2016 09:35 schreef Olga het volgende:
Wat een kutnieuws, weer een idool van vroeger dood
De derde alquote:Op maandag 26 december 2016 09:35 schreef Olga het volgende:
Wat een kutnieuws, weer een idool van vroeger dood
ja die moeten er wel in blijven staan...quote:Op maandag 26 december 2016 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kinks gaan ook langzaam naar de uitgang
Ik voel een actie opkomen voor volgend jaarquote:Op maandag 26 december 2016 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kinks gaan ook langzaam naar de uitgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |