Omdat in liedjesnamen zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter moeten.quote:Op maandag 26 december 2016 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom typ je drug met een hoofdletter
Andy McKayGOD...Phil Manzanera....prima gitaristjequote:Op maandag 26 december 2016 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]gezien op Bospop jaaaaaaaaaaren geleden.
Volgens mij is Ekdom al even klaarquote:Op maandag 26 december 2016 09:31 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat staat Ekdom nou te doen? Focus op je werk man.
Klopt, maar Beyonce kun je mutenquote:Op maandag 26 december 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Wat een kut nummers zitten er soms toch tussen.
Hij is al een half uur vrij joh.quote:Op maandag 26 december 2016 09:31 schreef Dwersdriever het volgende:
Focus is vanavond pasquote:Op maandag 26 december 2016 09:31 schreef Dwersdriever het volgende:
Volgens mij stond Jealous Guy in de eerste jaren in de top 100, of er in ieder geval in de buurt, of heb ik dat mis?quote:Op maandag 26 december 2016 09:32 schreef Ferdo het volgende:
Ik vreesde al dat dit de laatste Roxy was. Maar er komt er nog één.
quote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef livelink het volgende:
Dit zijn voor mij de ultieme top 2000-nummers. Die nummers die ergens wel in je hoofd verankerd zitten, maar alleen tevoorschijn komen in deze periode.
Avalon stond altijd wel het hoogst denk ik.quote:Op maandag 26 december 2016 09:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volgens mij stond Jealous Guy in de eerste jaren in de top 100, of er in ieder geval in de buurt, of heb ik dat mis?
eens!quote:Op maandag 26 december 2016 09:33 schreef livelink het volgende:
Dit zijn voor mij de ultieme top 2000-nummers. Die nummers die ergens wel in je hoofd verankerd zitten, maar alleen tevoorschijn komen in deze periode.
Gelukkig had ik een betere eerste plaat...zal hier maar bij op moeten staan zeg. Man man man, wat is dit matig zegquote:
Ah, ik moet beter opletten. Die muziek leidt ook zo af.quote:
Ik zit met mijn tablet.quote:Op maandag 26 december 2016 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom typ je the met een hoofdletter
nee hoor is gewoon Diaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |