Vruchtensap, melk of isotone drank is nog beter volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef Bugno het volgende:
Probeer zoveel water te drinken dat ik morgen geen kater heb
Er was een tijd dat Volendam niet louter bagger produceerde.quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef peaceman het volgende:
Deze Cats is best te pruimen eigenlijk
Pietje V...quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef peaceman het volgende:
Deze Cats is best te pruimen eigenlijk
Namen van platen vergeten, niet uit zijn woorden komen, zeggen dat ie al vanaf vanmorgen met Ekdom Top 2000 aan het luisteren was (die bij Bart begon)...quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zenuwen dus waarschijnlijk. Misschien gaat het morgen beter. Morgen maar even goed luisteren.
Lekker prikwater... begin me beter te voelenquote:Op maandag 26 december 2016 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vruchtensap, melk of isotone drank is nog beter volgens mij.
Of is dat alleen bij pillen?
Ik heb hem even geliked. Kijk morgen even terug.quote:Op maandag 26 december 2016 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://twitter.com/NPORadio2/status/813084847812071424
Huhuh, firequote:Op maandag 26 december 2016 01:15 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ow dat is behoorlijkquote:Op maandag 26 december 2016 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Namen van platen vergeten, niet uit zijn woorden komen, zeggen dat ie al vanaf vanmorgen met Ekdom Top 2000 aan het luisteren was (die bij Bart begon)...
Schei toch uit man.quote:Op maandag 26 december 2016 01:15 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel zo een verschrikkelijk overrated kutbandje...
Hij zong in Come As You Are al I don't have a gun.quote:
Trusten!quote:Op maandag 26 december 2016 01:16 schreef Bugno het volgende:
Denk dat ik hierna ga slapen..morgen uur of 7 weer present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |