Dat is waar.quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt overal een trendsetter in die Bowie.
Last christmasquote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef peaceman het volgende:
Elke nieuwe TT verwijzing naar Georg Michael een idee?
Als Bowie fan moest ik lachenquote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt overal een trendsetter in die Bowie.
Wake me up before you gogo?quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef peaceman het volgende:
Elke nieuwe TT verwijzing naar Georg Michael een idee?
Ga maar eens in Syrië kijken, daar waren het er nog veel meer.quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Graag. Zijn er echt te veel dit jaar.
Maar die was wel tenminste nog redelijk op leeftijd. George was even oud als mijn oudersquote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de trend die David Bowie heeft gezet, heeft nu wel lang geduurd. In 2017 een andere trend graag.
Allemaal wereldsterren die worden geborenquote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de trend die David Bowie heeft gezet, heeft nu wel lang geduurd. In 2017 een andere trend graag.
Dit zou ik toejuichen, want dan verspeelt ie z'n stemboostkaart op een kutmoment.quote:
George is even oud geworden als m'n vader, komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar die was wel tenminste nog redelijk op leeftijd. George was even oud als mijn ouders
je onderschat hem. Je hoeft er niet van te houden om te horen dat het echt een goede zanger was en hij toch zeker 1 zeer goed solo album heeft gemaakt.quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee![]()
Zo'n grootheid was het nu ook weer niet
George heeft wel al een paar keer op het randje gelegenquote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar die was wel tenminste nog redelijk op leeftijd. George was even oud als mijn ouders
Ja je hebt helemaal gelijk. We mogen niemand herdenken want is Syrië is het altijd erger.quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga maar eens in Syrië kijken, daar waren het er nog veel meer.
David was 69 jaar volgens mij, vind ik niet op leeftijd hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Singer George Michael has died aged 53, his publicist has said.
The star, who launched his career with Wham in the 1980s and later continued his success as a solo performer, is said to have "passed away peacefully at home".
Thames Valley Police said South Central Ambulance Service attended a property in Goring in Oxfordshire at 13:42 GMT.
Police say there were no suspicious circumstances.
Michael, who was born Georgios Kyriacos Panayiotou in north London, sold more than 100m albums throughout a career spanning almost four decades.
In a statement, the star's publicist said: "It is with great sadness that we can confirm our beloved son, brother and friend George passed away peacefully at home over the Christmas period.
"The family would ask that their privacy be respected at this difficult and emotional time. There will be no further comment at this stage."
quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
George is even oud geworden als m'n vader, komt wel dichtbij zo.
Jammwr dat ze zo charmant is...quote:
idd een geweldig nummer is dat nog altijd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef asco het volgende:
Everything she wants was zo goed.![]()
Kutzooi, baal hier echt van.
Goede typoquote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk. We mogen niemand herdenken want is Syrië is het altijd erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |