Hij staat bekend als de enige nog levende fan van Giel Beelen. Ik geloof dat ik genoeg heb gezegd.quote:Op zondag 25 december 2016 23:41 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Jaja.. Zover was ik ook... Maar muziekgod ofzo? Of status extra ordinary? Ik ben relatief nieuw hier hé 😉
Ja muziekquote:
Delains eerste plaat was zeer prima ja. Toch wel veel goede bands in dat genre uit Nederland.quote:Op zondag 25 december 2016 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Mother Earth heeft nog wel een paar pareltjes maar siunds het vertrek van de zwager van Sharon is het minder en minder geworden. De act van die zwager (Delain) kan ik overigens wel enorm waarderen
Dit dus.quote:Op zondag 25 december 2016 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij staat bekend als de enige nog levende fan van Giel Beelen. Ik geloof dat ik genoeg heb gezegd.
Zo praat hij gewoon hoor, altijd al zo geweest.quote:Op zondag 25 december 2016 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Acda is een act. In de Amstel-reclame doet ie het ook.
Maar Het Regent Zonnestralen is wel top.
Ik vind dat vooral Desolation Row de top 2000 wel in mag.quote:Op zondag 25 december 2016 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er staat te weinig - beter gezegd niets - van Blood on the Tracks in de Top 2000.
Simple Twist of Fate
You're a big Girl Now
Tangled up in Blue
Mogen er zo allen in
Het regent zonnestralen is een van de weinige platen die ik echt standaard mutequote:Op zondag 25 december 2016 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Acda is een act. In de Amstel-reclame doet ie het ook.
Maar Het Regent Zonnestralen is wel top.
ik heb nog best veel gehoord eigenlijk. Wel XTC gemistquote:
Jup, geen groot fan van deze man maar terechte binnenkomer(?)quote:
Vooral die laatste ja. Staat ook top 100 in de Snobquote:Op zondag 25 december 2016 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er staat te weinig - beter gezegd niets - van Blood on the Tracks in de Top 2000.
Simple Twist of Fate
You're a big Girl Now
Tangled up in Blue
Mogen er zo allen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |