Jup. Without Me vond ik ook wel grappig maar hoort dan weer niet in de top 2000 als je het mij vraagt.quote:Op zondag 25 december 2016 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stan en deze horen zeker in de lijst thuis.
Zie de OP of kijk op de site van der Pinoquote:Op zondag 25 december 2016 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand een lijstje van platen die dit jaar gesneuveld zijn die er vorig jaar nog wel in stonden
Lees de OP eens, lui vacht.quote:Op zondag 25 december 2016 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand een lijstje van platen die dit jaar gesneuveld zijn die er vorig jaar nog wel in stonden
Net zoveel jeugdsentiment als pokémon.quote:Op zondag 25 december 2016 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Without Me vond ik ook wel grappig maar hoort dan weer niet in de top 2000 als je het mij vraagt.
Linkje?quote:Op zondag 25 december 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het AD vond het nodig om een artikeltje te schrijven dat Robgod de 3J's afkraakte.
Ik wil een Top 2000-subforum!quote:Op zondag 25 december 2016 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic gaat er in 20 minuten doorheen
We zijn op dag 1 mensen
Gezellig.quote:Op zondag 25 december 2016 23:46 schreef peaceman het volgende:
ah ik lees dat sfeer er goed in zit hier... verwensingen hier en daar
Appelsap.quote:Op zondag 25 december 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
He stelletje graftakkuh, we hebben geeneens een OTO!
Dat ging niet zo snel bij Serious Request dit jaarquote:Op zondag 25 december 2016 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic gaat er in 20 minuten doorheen
We zijn op dag 1 mensen
was het ook zo? jammer dat ik het gemist hebquote:
Hij was bloednerveus.quote:Op zondag 25 december 2016 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe deed Ruud het vanmiddag? Niet zoveel van meegekregen.
Nee, helemaal goed juistquote:
excuus ik ben nog een redelijke top 200 noobquote:
Handle With Carequote:Op zondag 25 december 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende nachtuurtjes zitten wel prima dingen bij.
Ik dit jaar tijdens een optreden van Delain oogcontact met CHarlotte. Ze vroeg of we meer wilde horen, en ik vond het nodig om Nee te zeggen, maar dat zag ze en begon naar me te wijzen met een WTF gebaar.. Ik kreeg meteen een rode kopquote:Op zondag 25 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Delains eerste plaat was zeer prima ja. Toch wel veel goede bands in dat genre uit Nederland.
Hij zei van 'mensen hebben er op gestemd, ja ik zou het nooit doen, maar oke' of zoiets.quote:
Ook nooit gekregen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:47 schreef asco het volgende:
Nah, hier krijg ik ook geen harde meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |