Of om te zeggen dat het origineel van Paul de Leeuw veel beter isquote:
quote:
Jullie leiden een gezegend leven.quote:
Ik wil je wel even een warm top-2000 gevoel geven..prive zeg maarquote:Op zondag 25 december 2016 23:30 schreef Cee het volgende:
Ik heb ineens niet meer het T2000 gevoel met al die jonkies achter elkaar.
Mening ten onrechte aangepast dan.quote:Op zondag 25 december 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, het is wel een oprecht liedje, maar ik ben er een beetje immuun voor geworden denk ik. Gewoon een prima liedje, maar ik vind m niet briljant ofzo. Vond ik vroeger wel, overigens.
Dit
Vorig jaar stond dit helaas rond dezelfde plaats, volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2016 23:30 schreef Mystikvm het volgende:
Gelukkig is dit volgend jaar weer verdwenen.
Vind ik ookquote:Op zondag 25 december 2016 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of om te zeggen dat het origineel van Paul de Leeuw veel beter is
15quote:
Ja dit is een stuk beter.quote:Op zondag 25 december 2016 23:31 schreef Szura het volgende:
Het kwaliteitsverschil met de Chemical Brothers is immens
Bedenk me net dat ik het wel eens heb gehoord, maar niet vaak genoeg om het te herkennen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Jullie leiden een gezegend leven.
Erg jammer dat dit zojuist bruut is verstoord.
quote:
Niet subterreanean hebben als favo van ok computerquote:Op zondag 25 december 2016 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mening ten onrechte aangepast dan.
Nog altijd mijn favoriet van OK Computer en dat wil wat zeggen.
Terecht zuur. Kutmuziek.quote:Op zondag 25 december 2016 23:31 schreef Mystikvm het volgende:
Sowieso is er tegenwoordig veel te veel van dit soort kermismuziek
[/zure oude man]
Dat is bij mij Let Down, denk ik.quote:Op zondag 25 december 2016 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mening ten onrechte aangepast dan.
Nog altijd mijn favoriet van OK Computer en dat wil wat zeggen.
De jongere generatie héquote:Op zondag 25 december 2016 23:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken dit wel, maar ik begrijp niet zo goed waarom je hierop zou stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |