Wie?quote:Op zondag 25 december 2016 23:14 schreef Bugno het volgende:
Top2000-muziek dit,..ken t niet echt, maar alle platen met Joe DiMaggio inde lyrics mogen opgenomen worden
quote:
De sterke drank biedt altijd uitkomstquote:Op zondag 25 december 2016 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik haal er net mijn laatste flesje uit
U2 en fantastisch gaat niet samen bij mij.quote:Op zondag 25 december 2016 23:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Even een uitstapje gemaakt naar NPO3. Fantastisch U2 concert in Parijs.
Where have you gone Joe DiMaggio our nation turns its lonely eyes to youquote:
"Where have you gone, Joe DiMaggio, our nation turns its lonely eyes to you"quote:
2 secondenGODquote:Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Where have you gone Joe DiMaggio our nation turns its lonely eyes to you
Mwah mwah...quote:Op zondag 25 december 2016 23:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fantastisch en U2 is een niet bestaande combinatie.quote:Op zondag 25 december 2016 23:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Where have you gone Joe DiMaggio our nation turns its lonely eyes to you
wowquote:Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Where have you gone, Joe DiMaggio, our nation turns its lonely eyes to you"
Ik heb nog Warsteiner liggen. Maar dit is voorlopig mijn laatste flesje. BIj het eten al 2 La trappe Dubbels op en ik heb medicatie dus echt niet meer dan dit..quote:Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
[..]
De sterke drank biedt altijd uitkomst
Sunday Bloody Sunday Live in '87 is puur genotquote:Op zondag 25 december 2016 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fantastisch en U2 is een niet bestaande combinatie.
Nee.quote:Op zondag 25 december 2016 23:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sunday Bloody Sunday Live in '87 is puur genot
Radiohead top 5quote:Op zondag 25 december 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
High and Dry, nouja, het is Radiohead zullen we maar denken.
Een bescheiden hitje uit de 90s zelfs, volgens mijquote:Op zondag 25 december 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijn klappen, doe ik ook, na wat La Trappe bokjes, en twee IJndejaars van 't IJquote:Op zondag 25 december 2016 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog Warsteiner liggen. Maar dit is voorlopig mijn laatste flesje. BIj het eten al 2 La trappe Dubbels op en ik heb medicatie dus echt niet meer dan dit..
Ja, dan kan het nooit veel zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, jij bent van steenquote:
Zelfde show als in de Ziggo Dome geloof ikquote:Op zondag 25 december 2016 23:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Chat jij dagelijks met radiodj's?quote:Op zondag 25 december 2016 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfde show als in de Ziggo Dome geloof ik
Had kaartjes bij Koen en Sander gewonnen daarvoor
High and Dryquote:Op zondag 25 december 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vind ik 1 van de 5 minste liedjes die ze ooit gemaakt hebben..quote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef Cee het volgende:
Staat No Surprises er eigenlijk in? Zeg ja alsjeblieft.
Beetje eentoning, zet maar een paar albums op dan.quote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef jeffrey83 het volgende:
Van mij mag de top 100 echt wel bestaan uit alleen maar nummers van The Doors, the Beach Boys en radiohead.
Bløf?quote:
Jaquote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef Cee het volgende:
Ja, 797. 29 december tussen 4 en 5.quote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef Cee het volgende:
Ik ga maar schaamtevol al mijn scrobbles verwijderen uit Last.fm.quote:Op zondag 25 december 2016 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fantastisch en U2 is een niet bestaande combinatie.
Nee, U2 is gewoon een lachwekkende parodie op muziek.quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Chat jij dagelijks met radiodj's?
En ze hebben 77 platen?quote:Op zondag 25 december 2016 23:21 schreef Bugno het volgende:
Radiohead heeft 76 betere platen gemaakt dan deze
Hoog best wel toch? Maar Radiohead heeft 51 platen beter dan No Surprises gemaaktquote:
Ik hou van hun oudere spul, dat nieuwe kom ik niet doorheen als ik het zou proberen denk ik.quote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik 1 van de 5 minste liedjes die ze ooit gemaakt hebben..
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga maar schaamtevol al mijn scrobbles verwijderen uit Last.fm.
Censuur is niet goed.quote:Op zondag 25 december 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga maar schaamtevol al mijn scrobbles verwijderen uit Last.fm.
Oké doen we tatu er ook nog bij voor de bloedende orenquote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje eentoning, zet maar een paar albums op dan.
Wat is nieuw? 2000? 2007? 2016?quote:Op zondag 25 december 2016 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou van hun oudere spul, dat nieuwe kom ik niet doorheen als ik het zou proberen denk ik.
Alles van na 1998 realiseer ik nu.quote:Op zondag 25 december 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is nieuw? 2000? 2007? 2016?
51 weet ik niet, maar zeker een stuk of 10quote:Op zondag 25 december 2016 23:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoog best wel toch? Maar Radiohead heeft 51 platen beter dan No Surprises gemaakt
Eerder voor de bloedende elleboogholtes/polsen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:22 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Oké doen we tatu er ook nog bij voor de bloedende oren
In de tijdsgeest van een gebroken Noord-Ierand, een emotioneel U2 dat SBS speelt, komt bij mij wel binnen. Verder een noemenswaardige plaat gemaakt met Hold me, Touch ....quote:Op zondag 25 december 2016 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, U2 is gewoon een lachwekkende parodie op muziek.
Aangezien er gezegd werd "de Stereophonics" en in de lijst ook staat "Stereophonics" zou ik denken de Stereophonics.quote:
True Love Waits live kun je denk ik wel waarderen (al komt die eigenlijk uit 1995), en ik verwacht dat je het tweeluik Go To Sleep/Where I End And You Begin ook kunt waarderen.quote:
Zeker. Vriendinnen van me zijn zelfs naar Wales gegaan voor hun concert en zijn bij de Twee Meter Sessies geweest, stonden ze samen met de Stereophonics en Tom Jones aan het lopend buffet.quote:Op zondag 25 december 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als Johan een zeer ondergewaardeerde band.
Nu is dit liedje wel effe twee klassen beter dan de rest van hun materiaal, maar alsnog.quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker. Vriendinnen van me zijn zelfs naar Wales gegaan voor hun concert en zijn bij de Twee Meter Sessies geweest, stonden ze samen met de Stereophonics en Tom Jones aan het lopend buffet.Zo die-hard fan ben ik nooit geweest maar ze hebben hun muziek wel flink bij me ingepeperd.
Burn The Witch en Daydreaming zijn van t nieuwe album t best te verteren voor oudere fans denk ikquote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True Love Waits live kun je denk ik wel waarderen (al komt die eigenlijk uit 1995), en ik verwacht dat je het tweeluik Go To Sleep/Where I End And You Begin ook kunt waarderen.
Als je nieuwe Radiohead nog wil proberen als liefhebber van het oude kan ik vooral Hail to the Thief en In Rainbows aanraden.
Ik zal het eens aan m'n Spotifylijstje toevoegen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True Love Waits live kun je denk ik wel waarderen (al komt die eigenlijk uit 1995), en ik verwacht dat je het tweeluik Go To Sleep/Where I End And You Begin ook kunt waarderen.
Als je nieuwe Radiohead nog wil proberen als liefhebber van het oude kan ik vooral Hail to the Thief en In Rainbows aanraden.
Present Tensequote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn albums of nummers?quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 3 nummers, laatste 2 albums.quote:
A thousand trees.quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu is dit liedje wel effe twee klassen beter dan de rest van hun materiaal, maar alsnog.
Probeer het nou niet te nuanceren. Zo lukt het me nooit om U2 te demoniseren.quote:Op zondag 25 december 2016 23:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
In de tijdsgeest van een gebroken Noord-Ierand, een emotioneel U2 dat SBS speelt, komt bij mij wel binnen. Verder een noemenswaardige plaat gemaakt met Hold me, Touch ....
Van Stereophonics.quote:
Ful Stop is In Rainbows-waardig..quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Burn The Witch en Daydreaming zijn van t nieuwe album t best te verteren voor oudere fans denk ik
Laatste 2 bedoelde ikquote:Op zondag 25 december 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 3 nummers, laatste 2 albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |