True Love Waits live kun je denk ik wel waarderen (al komt die eigenlijk uit 1995), en ik verwacht dat je het tweeluik Go To Sleep/Where I End And You Begin ook kunt waarderen.quote:
Zeker. Vriendinnen van me zijn zelfs naar Wales gegaan voor hun concert en zijn bij de Twee Meter Sessies geweest, stonden ze samen met de Stereophonics en Tom Jones aan het lopend buffet.quote:Op zondag 25 december 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als Johan een zeer ondergewaardeerde band.
Nu is dit liedje wel effe twee klassen beter dan de rest van hun materiaal, maar alsnog.quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker. Vriendinnen van me zijn zelfs naar Wales gegaan voor hun concert en zijn bij de Twee Meter Sessies geweest, stonden ze samen met de Stereophonics en Tom Jones aan het lopend buffet.Zo die-hard fan ben ik nooit geweest maar ze hebben hun muziek wel flink bij me ingepeperd.
Burn The Witch en Daydreaming zijn van t nieuwe album t best te verteren voor oudere fans denk ikquote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True Love Waits live kun je denk ik wel waarderen (al komt die eigenlijk uit 1995), en ik verwacht dat je het tweeluik Go To Sleep/Where I End And You Begin ook kunt waarderen.
Als je nieuwe Radiohead nog wil proberen als liefhebber van het oude kan ik vooral Hail to the Thief en In Rainbows aanraden.
Ik zal het eens aan m'n Spotifylijstje toevoegen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True Love Waits live kun je denk ik wel waarderen (al komt die eigenlijk uit 1995), en ik verwacht dat je het tweeluik Go To Sleep/Where I End And You Begin ook kunt waarderen.
Als je nieuwe Radiohead nog wil proberen als liefhebber van het oude kan ik vooral Hail to the Thief en In Rainbows aanraden.
Present Tensequote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn albums of nummers?quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 3 nummers, laatste 2 albums.quote:
A thousand trees.quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu is dit liedje wel effe twee klassen beter dan de rest van hun materiaal, maar alsnog.
Probeer het nou niet te nuanceren. Zo lukt het me nooit om U2 te demoniseren.quote:Op zondag 25 december 2016 23:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
In de tijdsgeest van een gebroken Noord-Ierand, een emotioneel U2 dat SBS speelt, komt bij mij wel binnen. Verder een noemenswaardige plaat gemaakt met Hold me, Touch ....
Van Stereophonics.quote:
Ful Stop is In Rainbows-waardig..quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Burn The Witch en Daydreaming zijn van t nieuwe album t best te verteren voor oudere fans denk ik
Laatste 2 bedoelde ikquote:Op zondag 25 december 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 3 nummers, laatste 2 albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |