Ga mensen niet verkeerd voorlichten hier zeg.quote:Op zondag 25 december 2016 21:37 schreef Mishu het volgende:
Niet ondertekenen. Desnoods op een gegeven moment ziekmelden, dat mag tot drie jaar lang. Daarna ga je de ww in. Laat hen maar naar een oplossing zoeken. Ben je lid van de FNV? Je kan heb bellen voor ondersteuning hierbij dan.
En ondertussen langzaam op zoek naar een andere baan.
Wel duidelijk aangeven dat de leidinggevende niet bijdraagt aan je werkgezondheid.
Ja, en ze zijn vervolgens wettelijk verplicht om een realistisch reïntegratie-plan op te zetten.quote:Op zondag 25 december 2016 21:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ga mensen niet verkeerd voorlichten hier zeg.
Denk jij dat je met dit soort klachten 2 jaar thuis mag zitten.
Een arboarts gaat TS straks helpen om te kijken wat er aan de hand is.
Maar zo creeer je inderdaad een conflict en dan heb je gewoon beide een probleem.
Ik lees nog nergens dat ze een diagnose burnout of ziek heeft gekregenquote:Op zondag 25 december 2016 21:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn vervolgens wettelijk verplicht om een realistisch reïntegratie-plan op te zetten.
Met dit soort vage klachten? Nee, absoluut niet. Daar moet een gegronde diagnose achter zitten, anders zat half Nederland wel betaald thuis.quote:Op zondag 25 december 2016 21:37 schreef Mishu het volgende:
Niet ondertekenen. Desnoods op een gegeven moment ziekmelden, dat mag tot drie jaar lang.
Tja hoe je jezelf ziet en de realiteit.. Die twee stroken blijkbaar niet (meer)quote:Op zondag 25 december 2016 17:48 schreef meIIyou het volgende:
Onder dit niveau gaan werken is een optie, maar ik zie mezelf juist als ambitieus.
Heb je dit tijdens het fg ook met hem kunnen bespreken?quote:Op zondag 25 december 2016 17:30 schreef meIIyou het volgende:
Wat veranderingen in de organisatie en deze zomer overwerkt geraakt omdat deze veranderingen moeizaam verliepen en ik veel overuren moest maken. Dit uitte zich in vermoeidheid, concentratieverlies, vergeetachtigheid en stemmingswisselingen. Arbo arts erbij en op zijn advies psychologische ondersteuning gekregen. Daarnaast gewoon fulltime blijven werken.
Inmiddels al wat verbetering geboekt maar nog altijd ben ik wat instabiel en heb moeite om structuur aan te brengen in mijn werk. Ik heb een regelbaan waarbij ik diverse teams en projecten aanstuur. De lopende zaken gaan inmiddels weer goed, maar nieuwe projecten krijg ik niet goed van de grond.
Niet per se, niet iedereen is voor elke baan geschikt en heb je gewoon je functioneringsplafond bereikt.quote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef meIIyou het volgende:
Ambitieus zijn is volgens mij niks mis mee, verder komen is altijd beter dan stilstaan of achteruit gaan. Dus ook in deze situatie, ik wil vooruit, en daarin gestimuleerd worden. Dat mis ik nu.
Ken je dit ??quote:Op maandag 26 december 2016 12:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Niet per se, niet iedereen is voor elke baan geschikt en heb je gewoon je functioneringsplafond bereikt.
Ik merk duidelijk dat wanneer ik in een directievergadering bijzit ik dat sommige zaken niveau niet aankan, ook een van deze directeurs, die vroeger een prima manager was, zie ik nu vaak onduidelijke beslissingen nemen en komt vaak onzeker over.
Dan kan je beter in je eigen gebied super worden als steeds ambitieus die functie waarvoor je skills te kort komt na te lopen jagen.
Ja ken ik, maar daar word je door je wg weggepromoveerd, in het geval van TS heb ik meer de indruk dat hij, tegen beter weten in, steeds maar naar een hogere functie wil doorgroeien, die kans ook gekregen heeft door wss goed functioneren en maar nu tegen die muur blijft aanknallen.quote:Op maandag 26 december 2016 12:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ken je dit ??
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Peterprincipe
zo waar dit.
TS is een zij..quote:Op maandag 26 december 2016 12:20 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ja ken ik, maar daar word je door je wg weggepromoveerd, in het geval van TS heb ik meer de indruk dat hij, tegen beter weten in, steeds maar naar een hogere functie wil doorgroeien, die kans ook gekregen heeft door wss goed functioneren en maar nu tegen die muur blijft aanknallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |