Doeiquote:
Ik vind dit ook echt helemaal niks. Maar dan echt helemaal niks. Zoals velen hier Coldplay helemaal niks vinden, zeg maar.quote:
Zo zie je maar wat die keuzelijst voor invloed heeftquote:Op zondag 25 december 2016 15:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor het eerst in keuzelijst dacht ik.
Die met die baard?quote:Op zondag 25 december 2016 15:25 schreef cafca het volgende:
Hoe zat het ook weer met die drummer.....
Naakt ingedrumd?quote:Op zondag 25 december 2016 15:25 schreef cafca het volgende:
Dusty Hill? Heeft ooit nog een rolletje in King of the Hill gespeeld als familie van Hank Hillquote:Op zondag 25 december 2016 15:25 schreef cafca het volgende:
Ik zou het laten doen.quote:Op zondag 25 december 2016 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik mezelf nog aankleden of zal ik het niet doen.
Moet je nog iets inzingen?quote:Op zondag 25 december 2016 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon in je blote reet bij de schoonfamilie gaan zitten, kan het jou wat schelen.quote:Op zondag 25 december 2016 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik las zoiets ja, helpt dat op het creatieve vlak?quote:
mag je zelf beslissen.quote:Op zondag 25 december 2016 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Goed puntquote:
Die heb ik niet, maar ik zou het wel doen ja.quote:Op zondag 25 december 2016 15:28 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gewoon in je blote reet bij de schoonfamilie gaan zitten, kan het jou wat schelen.
Ik ben geen fan meer van jou.quote:Op zondag 25 december 2016 15:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb ooit een Neil Young cd gewonnen, meteen weggegeven.
quote:Op zondag 25 december 2016 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan meer van jou.
He, gelukkig, dacht al dat ik de enige wasquote:Op zondag 25 december 2016 15:30 schreef Zorro het volgende:
Leuk liedje, ik erger me alleen aan die uh-uh-uh-uh stukjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |