ikke?quote:
Volgend jaar met een FOK actie groep een uur laten afspreken on gezamenlijk een onvergetelijk tv moment te regelen...quote:Op zondag 25 december 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er ooit geweest toen je zowat van straat werd geplukt om die tent te bezetten en na een half uur wilde ik echt weg. Er gebeurt helemaal niets daar...
Zinnen toe-eigenen is zoooo 2000...quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja ho eens even. Ga je nou mijn zinnetje jatten voordat ik hem zelf heb gebruikt?
Dat moet tijdens 'Kleine jongen' worden danquote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Volgend jaar met een FOK actie groep een uur laten afspreken on gezamenlijk een onvergetelijk tv moment te regelen...
I'm in...quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Volgend jaar met een FOK actie groep een uur laten afspreken on gezamenlijk een onvergetelijk tv moment te regelen...
quote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet tijdens 'Kleine jongen' worden dan
quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ach, het was wel even grappig. Maar het is niet zo gezellig als het eruit ziet idd. Je kunt het net zo goed thuis gezellig maken met de radio aan.
Bij de opname van Top2000 a gogo wordt het even opgepimpt maar verder lijkt het me maar een dooie boel idd.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ach, het was wel even grappig. Maar het is niet zo gezellig als het eruit ziet idd. Je kunt het net zo goed thuis gezellig maken met de radio aan.
Het is een kutnummer.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen komt Alan Walker met Faded, is het heel erg als ik zeg dat het me niets zegt ?
Al zal ik het nummer ongetwijfeld kennen als ik het hoor.
Ik ook.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik de komende 7 dagen nog vaker denken.
ofquote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet tijdens 'Kleine jongen' worden dan
ik loop altijd wat achter..quote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zinnen toe-eigenen is zoooo 2000...
Soort Remi Gaillard feestje bouwen daar.quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik zal met veel plezier.. naar mijn tv kijken.quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nee Rickyquote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ikke?
neuj.
mijn nummer is gewoon mn geboortedatum
Diverse malen kanker en enkele zware hartaanvallen overleeft en dan sterven door een lullige valquote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ricki lost his number...
Dan is de DJ-booth een groot TV-scherm en er is dan meer licht.quote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Bij de opname van Top2000 a gogo wordt het even opgepimpt maar verder lijkt het me maar een dooie boel idd.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja ho eens even. Ga je nou mijn zinnetje jatten voordat ik hem zelf heb gebruikt?
Ja laten we dan gaan als Narcotic van Liquido speelt. Dan breken we de hele tent af daar.quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
http://www.welingelichtek(...)de-schuld-geven.htmlquote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
ik ga de schoonfamilie op de kast jagen.
Fijne dag nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |