Ik ben er met mijn moeder geweest paar jaar geleden, was best chill.quote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef WeezerButler het volgende:
Toch wel een typisch 40+ activiteit dat Top2000 cafe bezoek, eventueel met de kids erbij :-(
Vogels zijn dan ook iets cooler dan iets leuker dan kevers.quote:Op zondag 25 december 2016 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is veel folkier dan de Biet0ls ooit zullen zijn.
The Byrds zijn het begin van de Alt Country én de janglepop, dat zou ik van the Beatles niet willen zeggenquote:
Hebben jullie op de tafel gedanst?quote:Op zondag 25 december 2016 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben er met mijn moeder geweest paar jaar geleden, was best chill.
Ik ben er ooit geweest toen je zowat van straat werd geplukt om die tent te bezetten en na een half uur wilde ik echt weg. Er gebeurt helemaal niets daar...quote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef WeezerButler het volgende:
Toch wel een typisch 40+ activiteit dat Top2000 cafe bezoek, eventueel met de kids erbij :-(
1939?quote:Op zondag 25 december 2016 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riekkie verlies dat getal niet.
Dat ga ik de komende 7 dagen nog vaker denken.quote:
Ach, het was wel even grappig. Maar het is niet zo gezellig als het eruit ziet idd. Je kunt het net zo goed thuis gezellig maken met de radio aan.quote:Op zondag 25 december 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er ooit geweest toen je zowat van straat werd geplukt om die tent te bezetten en na een half uur wilde ik echt weg. Er gebeurt helemaal niets daar...
Tatoeer het op je voorhoofd danquote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Nizno het volgende:
en nu hebben ze Rikki zo vaak dat nummer gegeven en is hij het steeds kwijt?
ja ho eens even. Ga je nou mijn zinnetje jatten voordat ik hem zelf heb gebruikt?quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen komt Alan Walker met Faded, is het heel erg als ik zeg dat het me niets zegt ?
Al zal ik het nummer ongetwijfeld kennen als ik het hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |