Onzin.quote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:
Deze tekst kan in de huidig politiek correcte tijd echt niet meer
Whut?quote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:
Juist welquote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:
Altijd nog beter dan de zangeres zonder naamquote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:
Er is ook nog een Dochter 1 die veel meer aandacht nodig heeft.quote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang ze blijft slapen of is het een schone slaapster
DJ met smaak ook nog. Naast deze staat ook No Mercy van the Stranglers me bij als veel gedraaid nummer.quote:
Jaren 90 nogquote:Op zondag 25 december 2016 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach zoveel liedjes uit de jaren 60 en 70 zouden nu een berg kritiek krijgen
Termen als black and whitequote:
hmmm beter opvoeden pippen... deze week hoort van jou te zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is ook nog een Dochter 1 die veel meer aandacht nodig heeft.
Joy Division ook gemist?
Helaas...quote:Op zondag 25 december 2016 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is ook nog een Dochter 1 die veel meer aandacht nodig heeft.
Joy Division ook gemist?
quote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
U2 na 1990 hoeft niet zo van mij.
I vind deze errug fijnquote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
U2 na 1987 hoeft niet zo van mij.
Wire is een prachtig lied.quote:
Boy en girl schijnt trouwens ook niet meer te kunnen. Genderneutraliteit!quote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Termen als black and whiteNiet mijn mening hoor
U2 na Achtung baby hoeft niet zo van mij.
Idd.quote:
Oh, dat zéker!quote:
Dochter 1 vraagt tenminste nog wel eens of ik Nick Cave, het liedje van de robots (Kraftwerk) of Plane Fall from the sky (Editors) wil laten zien op YouTube.quote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmmm beter opvoeden pippen... deze week hoort van jou te zijn.
Tot Achtung Baby mijn favoriet, daarna doe ik het met het verleden van ze...quote:Op zondag 25 december 2016 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
U2 is wel het bandje van uiteenlopende meningen, elk jaar.
quote:Ik zag de grootvader van Prince en hij leidde daar een kerkdienst, ole ola
Oeh beminde gelovigen, dat was nogal eens een kerkdienst, ole ola
Niet zoals hier waar menige uitgescheten kruidenier met een wezenloos grijs kostuum komt luisteren naar een mummelende pastoor, ole ola
Nee het was een stel uitgelaten zwarte apen en de zotste stond van voor, ole ola
EL-E-VA-TIOOOOOONquote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ze hebben wel een kerstnummer. Dat is tegenwoordig ook al een moeilijk onderwerp.quote:Op zondag 25 december 2016 12:41 schreef Ferdo het volgende:
In elk geval hoef je van U2 geen politiek-incorrecte teksten te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |