Het wachten is op de afkondigingquote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef Uccie het volgende:
Maar de vraag is.....draait hij verkeerd of klopt het op de lijst niet
Als dit hoger dan Crazy Horses staat, klopt de lijst sowieso niet.quote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef Uccie het volgende:
Dat mag. Ik vind het niks.quote:Op zondag 25 december 2016 11:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat is toch smaak gebonden? Ik vind Politik dus wel mooi.
truequote:En mensen stemmen vaak toch op de bekendste nummers dus dat is inderdaad niet vreemd
quote:En het laatste sowieso
Hij negeert het gewoon, dus hij is niet teruggefloten.quote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het wachten is op de afkondiging
Nee die kwam net uit bed gerold heeft eigen badkamer en keuken en gaat nu naar ouders voor ontbijt.quote:
Denk het eerste als ik op Pino's website af ga.quote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef Uccie het volgende:
Mensen in andere tijdzones zijn er midden in de nacht voor opgestaan. Helaas...quote:
Maar is het niet gewoon hetzelfde nummer? Hij zingt in dit nummer ook "hou me vast". Of is dat daadwerkelijk een ander nummer?quote:Op zondag 25 december 2016 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij negeert het gewoon, dus hij is niet teruggefloten.
Of niemand heeft het verschil gehoord
ik ook, maar die drummert....quote:Op zondag 25 december 2016 11:25 schreef cafca het volgende:
Ik word toch altijd wel blij van the Beatles
tijdens de beatles?quote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
er wordt hier gestofzuigd... even overgeschakeld op de koptelefoon dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |