Gelukkig maar, die van Paul Young vind ik echt verschrikkelijkquote:
ik schat in dat de meesten hier juist wel weten waar ze het over hebben...quote:Op zondag 25 december 2016 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel het jarenlange elkaar napraten betreffende Coldplay zonder te weten waar je het over hebt
Oh maar met dat vele gepush van Coldplay over de radio enzo weet iedereen wel waar het over gaat hoorquote:Op zondag 25 december 2016 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel het jarenlange elkaar napraten betreffende Coldplay zonder te weten waar je het over hebt
Heyhey niet krom lullen wat recht isquote:Op zondag 25 december 2016 11:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen het nu te doen?
Paar oude posters er bij pakken en hup gaan met die banaan!
die is leuk en komt later vandaag nogquote:Op zondag 25 december 2016 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die van Paul Young vind ik echt verschrikkelijk
Ach, gelukkig is dat maar een cover. het origineel is mooierquote:Op zondag 25 december 2016 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die van Paul Young vind ik echt verschrikkelijk
Hoe dat zoquote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 25 december 2016 11:10 schreef Nizno het volgende:
wij zijn gezapt naar de polar express......
Dat sowieso. Je ontkomt amper aan die bagger. Net als U2 (na Pop)quote:Op zondag 25 december 2016 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik schat in dat de meesten hier juist wel weten waar ze het over hebben...
Klopt, dat is Stille Willem van Henk Spaanquote:Op zondag 25 december 2016 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is dat maar een cover. het origineel is mooier
eens. Het echt goede nummer van Heart komt het volgende uur.quote:Op zondag 25 december 2016 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had Roxette ook kunnen maken.
Ik respecteer iedereen. Behalve Blof, Coldplay etc.quote:Op zondag 25 december 2016 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe dat zo![]()
Al weet ik niet of ik veel ga posten, dat gezeik en elkaar niet respecteren begin ik een beetje zat te worden eigenlijk
Waarom niet?quote:Op zondag 25 december 2016 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen enkele kerstversiering hier in huis
gezeik? dat valt toch allemaal wel mee. Alles met een knipoog he?!quote:Op zondag 25 december 2016 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe dat zo![]()
Al weet ik niet of ik veel ga posten, dat gezeik en elkaar niet respecteren begin ik een beetje zat te worden eigenlijk
ja dank je. Iets met eind 2e kerstdag ben ik weer thuis en is het weer MIJN afstandsbediening die ik hebquote:
Sorry, Roxette is leuk.quote:Op zondag 25 december 2016 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens. Het echt goede nummer van Heart komt het volgende uur.
En Claudia.quote:Op zondag 25 december 2016 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik respecteer iedereen. Behalve Blof, Coldplay etc.
Inderdaad. Vind het wel meevallen. Heb het erger meegemaakt.quote:Op zondag 25 december 2016 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
gezeik? dat valt toch allemaal wel mee. Alles met een knipoog he?!
Maar jammer dan.
Dan lees jij volgens mij in een ander topic... Ik lees dat hier juist niet. Beetje bashen (op muziek) hoort daarbij.quote:Op zondag 25 december 2016 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe dat zo![]()
dat nummer straks van Heart vind ikquote:
Die valt inderdaad onder de etc.quote:
Jammer. Ik probeer ook de muziek een beetje positiever te benaderen dit jaar, er geen volledige afzeikshow van te maken.quote:Op zondag 25 december 2016 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe dat zo![]()
We zijn nog maar net begonnen hčquote:Op zondag 25 december 2016 11:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het wel meevallen. Heb het erger meegemaakt.
De hitjes van de laatste jaren? Dan heb je dus geen idee inderdaad. Het gaat om de eerst wed paar albums en recentere nummers als Strawberry Swing en Violet Hill die geen hits zijn geworden. De laatste paar albums vind ik ook grotendeels ruk maar tot Viva la Vida is het merendeel echt goedquote:Op zondag 25 december 2016 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh maar met dat vele gepush van Coldplay over de radio enzo weet iedereen wel waar het over gaat hoor
quote:Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer. Ik probeer ook de muziek een beetje positiever te benaderen dit jaar, er geen volledige afzeikshow van te maken.
Zoals dat dit een prima introotje is van Blof.
quote:Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer. Ik probeer ook de muziek een beetje positiever te benaderen dit jaar, er geen volledige afzeikshow van te maken.
Zoals dat dit een prima introotje is van Blof.
quote:Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik vind dit het beste blof nummer , serieus
quote:
Tis wel jammer dat ie 3 seconden duurt.quote:
Ik vind het toch niet zo heel erg goed.quote:Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Sfeermaker het volgende:
wmb is dat toch Mooie dag.quote:Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Sfeermaker het volgende:
Elke keer zeiken op Coldplay en Blof? Ik begin het een beetje zielig te vinden jaquote:Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan lees jij volgens mij in een ander topic... Ik lees dat hier juist niet. Beetje bashen (op muziek) hoort daarbij.
maar of welquote:Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Tis wel jammer dat ie 3 seconden duurt.
Ik ken Coldplay wel hoor. Middelmatige muziek.quote:Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
De hitjes van de laatste jaren? Dan heb je dus geen idee inderdaad. Het gaat om de eerst wed paar albums en recentere nummers als Strawberry Swing en Violet Hill die geen hits zijn geworden. De laatste paar albums vind ik ook grotendeels ruk maar tot Viva la Vida is het merendeel echt goed
quote:Op zondag 25 december 2016 11:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elke keer zeiken op Coldplay en Blof? Ik begin het een beetje zielig te vinden ja
Och, als ik tandpijn heb zeik ik daar ook over. Iedere keer weer. Dat is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 25 december 2016 11:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elke keer zeiken op Coldplay en Blof? Ik begin het een beetje zielig te vinden ja
niet elke keer hoor. Bij de goede nummers gebeurt dat niet.quote:Op zondag 25 december 2016 11:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |