welles. Ja, beide kerenquote:Op zondag 25 december 2016 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blof viel live ook niet tegen hoor
Ik post later deze week nog wel een andere, mooie, foto.quote:Op zondag 25 december 2016 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo leuk om ze te zien veranderen elk jaar
Mooie kerstboom. Wij hebben een neppequote:Op zondag 25 december 2016 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
In het kader van traditie:
[ afbeelding ]
Ja Wim Kan was niet zo'n zanger.quote:Op zondag 25 december 2016 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog 2 e's in de bandnaam zitten.
ja dat ook. Maar ook in t gezicht.quote:
Ik dacht ook aan Wim Kan, totdat Muis met Kane kwamquote:
Boobie Brothers?quote:Op zondag 25 december 2016 10:52 schreef zorro28 het volgende:
Volgend uur andere 'Brothers' als één-na-laatste
Vorig jaar zelfs niet in de lijstquote:
Ik begreep het wel, maar kon het toch ff niet latenquote:Op zondag 25 december 2016 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan Wim Kan, totdat Muis met Kane kwam
Doobie Brothers niet kennenquote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Nee, the Righteous Brothers.
Dat is alweer lang geleden, die krullen. Helaas. Die zijn allemaal weg.quote:Op zondag 25 december 2016 10:52 schreef Nizno het volgende:
Ik kan me nog zo goed die mooie krullenbol herinneren van de jongste van je.
[..]
ja dat ook. Maar ook in t gezicht.
Je hebt ook de Isley Brothers nog... al die broers ook.quote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Nee, the Righteous Brothers.
Heeft wel één van de beste programma's op Radio 2, qua muziek.quote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Bart Arens is niet zo'n geweldige presentator
Geen kerstboom.quote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ondanks dat wij het andere stel hier zijn komt er van ons geen kerstboomfoto met kindjes. Bij gebrek aan een kerstboom
Die wel uiteraardquote:Op zondag 25 december 2016 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doobie Brothers niet kennen
quote:
Nee vervangen door Mars. Bruno.quote:
Alleen Mars denk ik. Met Uptown Funk.quote:
Doe eens niet.quote:
dit is een understatementquote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Bart Arens is niet zo'n geweldige presentator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |