ze hebben ook wel goede nummers hoor... op de 1e plaat vooral. daarna is het zoeken naar een speld in de bekende hooiberg.quote:Op zondag 25 december 2016 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals je weet ga ik niet mee met alle Coldplay haters die ik elkaar napraten omdat dat stoer is
vandaar die ingevallen ogen...quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 11:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
In mijn slaap overlijden lijkt me een van de betere manieren om te gaan. Maar dan is het nog niet leuk.
zit je klaar voor mute?quote:
vind voor jou strijdend ten onder gaan gepaster , heldquote:Op zondag 25 december 2016 11:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
In mijn slaap overlijden lijkt me een van de betere manieren om te gaan. Maar dan is het nog niet leuk.
Dat was Polen, niet ogenquote:
Van Paul Young of van Pulp?quote:
Ja.quote:
quote:
Pulp natuurlijk!quote:
Mijn pa heeft het er nu nog wel eens over.quote:Op zondag 25 december 2016 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik in die tijd had geleefd had ik zo vaak gefapt op Debbie Harry..
quote:Op zondag 25 december 2016 11:07 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
vind voor jou strijdend ten onder gaan gepaster , held
ben je nu doodquote:Op zondag 25 december 2016 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat houdt je tegen het nu te doen?quote:Op zondag 25 december 2016 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik bedoel het jarenlange elkaar napraten betreffende Coldplay zonder te weten waar je het over hebtquote:Op zondag 25 december 2016 11:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik praat niemand na. Ik begon het.
Geen details graag.quote:Op zondag 25 december 2016 11:08 schreef asco het volgende:
[..]
Mijn pa heeft het er nu nog wel eens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |