Nee. Ik ben gewoon thuis. Ik steek vuurwerk af met een ouwe baas van 4 jaarquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog met oudjaar de deur uit, pikkemans?
Ik weet nog niet wat ik na LIV-MCI moet doen aangezien de oudejaarsconference door Claudia de Breij wordt gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon thuis. Ik steek vuurwerk af met een ouwe baas van 4 jaar
Leuk filmpje aanzetten, ik ga ook niet naar Claudiaquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik na LIV-MCI moet doen aangezien de oudejaarsconference door Claudia de Breij wordt gedaan.
Herman Finkers vorig jaar was echt genot.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk filmpje aanzetten, ik ga ook niet naar Claudiakijken
Finkers is ook een godquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herman Finkers vorig jaar was echt genot.
Wat is het verschil met nu ?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:17 schreef Elan het volgende:
Als Feyenoord dit jaar geen kampioen mocht worden ga ik geen normale post meer maken Stijn
Koekoek.quote:
Die man was toch gewoon een zwakzinnige idioot? Snap niet waarom hij door sommigen als cultheld gezien wordt. Des te doder des te beter in dit geval.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig hebben we nog de filmpjes.
quote:Op zondag 25 december 2016 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man was toch gewoon een zwakzinnige idioot? Snap niet waarom hij door sommigen als cultheld gezien wordt. Des te doder des te beter in dit geval.
Idioot. Hoopje anti-materie.quote:Op zondag 25 december 2016 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man was toch gewoon een zwakzinnige idioot? Snap niet waarom hij door sommigen als cultheld gezien wordt. Des te doder des te beter in dit geval.
vannacht in je moeder waren we inhoudelijkquote:Op zondag 25 december 2016 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jongens, beetje inhoudelijk graag!
Dit kan beter.quote:Op zondag 25 december 2016 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
vannacht in je moeder waren we inhoudelijk
Hij is al dood, ontzettende debiel.quote:Op zondag 25 december 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
Tevens doodverwensing door GGMM.
ARE YOU WATCHTING ARE YOU WATCHTING STINHOOOO
Volgens mij is Eurokok Martin vannacht nog over je moeder heen geweest, gezien zijn plotselinge overlijden.quote:Op zondag 25 december 2016 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit kan beter.
(dat zei m'n moeder ook vannacht)
Dat lijkt me sterk, toen lag hij te creperen van de pijn.quote:Op zondag 25 december 2016 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is Eurokok Martin vannacht nog over je moeder heen geweest
Heb je genotequote:Op zondag 25 december 2016 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als het eten van Eurikok Martin.
Hahahaha![]()
Waarom? Die man liep continu met z'n gore ongewassen klauwen in andermans eten te graaien. Ik heb hem zelfs horen zeggen dat hij geen stukjes vuil onder zijn nagels vandaan haalt omdat die in het gehakt vanzelf schoon worden.quote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
Hoop dat Stinho het zielige stukje mens dat René is een verdiende winterstop geeft
Ok, dan is het wel prima om iemand dood te wensen. Als zelfs Elan het te ver vindt gaan moet je je conclusies trekken.quote:Op zondag 25 december 2016 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Die man liep continu met z'n gore ongewassen klauwen in andermans eten te graaien. Ik heb hem zelfs horen zeggen dat hij geen stukjes vuil onder zijn nagels vandaan haalt omdat die in het gehakt vanzelf schoon worden.
Dat soort 'mensen' zijn te walgelijk voor woorden.
Maar ach, hij is 'grappig' dus dan mag het!
Ik wens hem niet dood. Hij is al dood.quote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dan is het wel prima om iemand dood te wensen.
Bijzonder dat je Elan als graadmeter gebruikt. Als er iemand is die constant een bijzonder labiele indruk op mij achterlaat dan is het Elan.quote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
Als zelfs Elan het te ver vindt gaan moet je je conclusies trekken.
Zou nooit op iemand zijn graf dansen, walgelijk figuur.quote:Op zondag 25 december 2016 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood. Hij is al dood.
Ik gaf slechts aan dat ik er absoluut niet rouwig om ben.
[..]
Bijzonder dat je Elan als graadmeter gebruikt. Als er iemand is die constant een bijzonder labiele indruk op mij achterlaat dan is het Elan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |