Wij hadden vroeger vaak een 3e kerstdag omdat het anders niet paste in de planning van dan wel mijn pa dan wel mijn ma.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger vaak een 3e kerstdag omdat het anders niet paste in de planning van dan wel mijn pa dan wel mijn ma.
Morgen eten bij oom van m'n vaders kant, zelden saai. Maandag bij m'n oma der moederskant.quote:
Haha. Jij moet alle wedstrijden missen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen eten bij oom van m'n vaders kant, zelden saai. Maandag bij m'n oma der moederskant.
Normaal heb ik op Boxing Day nooit iets te doen // geen verplichtingen, dit keer wel. Leukkkkk.
Boeiend, het zijn allemaal razende apenaidsaffiches. Met oudjaar broekje uit voor Liverpool - City.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Jij moet alle wedstrijden missen.
[ afbeelding ]
Dat je daar naar kijkt, zeg. Ik heb het in 2010 nog wel actief gevolgd maar daarna werd het echt saai en kut. Sowieso omdat je ook meer bedenkingen bij ontwikkelingshulp hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Als een soort helden worden die 2 dj's ontvangen. Zo fucking bizar.
SRquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Lol die mensen bij SR. Alsof ze goden zijn.
Zitten we alweer op 1 lijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Als een soort helden worden die 2 dj's ontvangen. Zo fucking bizar.
Ja. Je hebt gelijk. Waarom kijk ik er ook naar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je daar naar kijkt, zeg. Ik heb het in 2010 nog wel actief gevolgd maar daarna werd het echt saai en kut. Sowieso omdat je ook meer bedenkingen bij ontwikkelingshulp hebt.
Misschien kunnen we inventariseren wat de beste wedstrijd was die 2016 te bieden had, al wint LIV4-3BVB dat met gemak.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk. Waarom kijk ik er ook naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |