Mensen overschatten inderdaad de hoeveelheid moslims hier. Alle stemgerechtigde moslims zijn bij elkaar hooguit 6 a 7 zetels.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef luxerobots het volgende:
Sylvana struikelt gewoon over de kiesdrempel neemt nog wat potentiele Denk-stemmen mee de afgrond in.
Denk blijft een marginaal partijtje voor Erdogan-Turken en wat overige moslims.
Grote kans dat al dit soort partijtjes het niet gaan redden. Was vorige verkiezingen een wedloopje PvdA of VVD, zal nu PVV of VVD worden uiteindelijk. Uiteindelijk gaan mensen dan toch strategisch stemmen wrs.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef luxerobots het volgende:
Sylvana struikelt gewoon over de kiesdrempel neemt nog wat potentiele Denk-stemmen mee de afgrond in.
Denk blijft een marginaal partijtje voor Erdogan-Turken en wat overige moslims.
Een miljoen moslims in Nederland. Natuurlijk mogen die niet allemaal stemmen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:42 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Mensen overschatten inderdaad de hoeveelheid moslims hier. Alle stemgerechtigde moslims zijn bij elkaar hooguit 6 a 7 zetels.
Neemt niet weg dat er wellicht nog wel blanken en andere allochtonen op gaan stemmen.
Ja, gezien je laatste reactie, dacht ik die gaat niet een nieuw deel openen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:45 schreef Idisrom het volgende:
Sorry Ryan3. Ik wist niet de laatste was.
Ze delen dezelfde haat, maar zijn onderling net zozeer natuurlijke vijanden. Ik denk dat wij de Surinamers en Antillianen makkelijker op onze hand krijgen dan deze Turkse fascisten; er zijn tussen hen die twee groepen nog meer verdelende elementen; islamitische, nationalistische (Turkije/Marokko) en ook etniciteit/ras. Turken zijn over het algemeen nog vele male racistischer jegens negers.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vond Sylvia niet echt passen bij DENK. Er is toch een te groot verschil tussen niet-moslim allochtonen zoals Antillianen en Surinamers, en Marokkanen en Turken.
De mensen die nu strategisch VVD of PVV gaan stemmen hadden anders op DENK of Artikel 1 gestemd denk je?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grote kans dat al dit soort partijtjes het niet gaan redden. Was vorige verkiezingen een wedloopje PvdA of VVD, zal nu PVV of VVD worden uiteindelijk. Uiteindelijk gaan mensen dan toch strategisch stemmen wrs.
Ik denk idd dat die liever VVD stemmen dan. Is allemaal ontstaan uit haat tov PVV.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:59 schreef k_man het volgende:
[..]
De mensen die nu strategisch VVD of PVV gaan stemmen hadden anders op DENK of Artikel 1 gestemd denk je?
Zo oninteressant dat je haar toch weer aandacht geeft door in dit topic te blijven posten? Je maakt eerder een geobsedeerde dan een gedesinteresseerde indruk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien de alliantie van de vijanden van het westen verbroken is; kunnen we dan op z'n minst vanaf nu deze zeer oninteressante troel negeren?
Volgens mij waren dat de enige twee posts van mij in deze reeks - en de tweede gaat niet over Sylvana. Je bent verder natuurlijk gewoon vrij om TR'tjes door te sturen ivm mogelijke incoherentie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo oninteressant dat je haar toch weer aandacht geeft door in dit topic te blijven posten? Je maakt eerder een geobsedeerde dan een gedesinteresseerde indruk.
Mensen die overwegen op DENK of Artikel 1 te gaan stemmen gaan nooit op de VVD stemmen, laat staan de PVV. Net zoals Groen Links stemmers dat ook niet doen. Je gaat niet vanuit strategie op de vijand stemmen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat die liever VVD stemmen dan. Is allemaal ontstaan uit haat tov PVV.
Lullige is alleen, zie vorige periode, dat VVD en PVV net zo goed samengaan. Is eigenlijk ook ongeveer dezelfde partij.
Zo gemakkelijk klets je je er niet uit. Volgens mij ben je stiekem zelfs een beetje verliefd op haar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de enige twee posts van mij in deze reeks - en de tweede gaat niet over Sylvana. Je bent verder natuurlijk gewoon vrij om TR'tjes door te sturen ivm mogelijke incoherentie.
Een soort van neonazistische in de kast negerinnenliefhebber?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk klets je je er niet uit. Volgens mij ben je stiekem zelfs een beetje verliefd op haar.
Als ze het echt hoog gaan opspelen in de media, dus hoger dan in 2012, dan gaat de VVD gewoon stellen: wij komen voor al jullie moslims, mensen van kleur, genderfluids, homo's etc. op en de PVV niet. Dus dat gaat zeker een groot aantal mensen overhalen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Mensen die overwegen op DENK of Artikel 1 te gaan stemmen gaan nooit op de VVD stemmen, laat staan de PVV. Net zoals Groen Links stemmers dat ook niet doen. Je gaat niet vanuit strategie op de vijand stemmen.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een soort van neonazistische in de kast negerinnenliefhebber?
Hoeveel is dat vermogen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
Maar goed, ondanks dat ze wel een stuk knapper is dan Ayaan, zou ik de helft van mijn vermogen neerleggen om ze omgeruild te krijgen.
Ik weet niet of de VVD zich zulke retoriek kan permitteren. Ze zullen in retoriek denk ik eerder de gok wagen en zich aansluiten bij die van de PVV. Een gematigde versie, van nuance... iets wat meer zal klinken als Fortuyn of de oude Wilders maar nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ze het echt hoog gaan opspelen in de media, dus hoger dan in 2012, dan gaat de VVD gewoon stellen: wij komen voor al jullie moslims, mensen van kleur, genderfluids, homo's etc. op en de PVV niet. Dus dat gaat zeker een groot aantal mensen overhalen.
En na de verkiezingen toch met de PVV in zee gaan uiteraard..
Ik speel de rol die mij toebedeeld is.quote:
Probleem is alleen dat de (MS)media hen als directe concurrenten gaat neerzetten. Dus dat gaat niet werken, alhoewel Rutte's neiging, zag je al met Kerstfeest wensen, zal zijn aanschurken bij de cis-hetero-witman-middelbare leeftijd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik weet niet of de VVD zich zulke retoriek kan permitteren. Ze zullen in retoriek denk ik eerder de gok wagen en zich aansluiten bij die van de PVV. Een gematigde versie, van nuance... iets wat meer zal klinken als Fortuyn of de oude Wilders maar nog niet helemaal.
Twee kwartjes en een dubbeltje dus?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Genoeg om een Afrikaans dorp leeg te roven van al hun vrouwen.
Maar met een retoriek van omarming van de minderheden, als beschermengelen, dan kunnen ze toch neergezet worden als concurrent van de overige partijen? Dan vallen ze weg in het geruis van de rest. Anderzijds houd de MSmedia nog wel vol dat de PVV ook rechts is...quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de MSmedia hen als directe concurrenten gaat neerzetten. Dus dat gaat niet werken, alhoewel Rutte's neiging, zag je al met Kerstfeest wensen, zal zijn aanschurken bij de cis-hetero-witman-middelbare leeftijd.
Vind je dit niet vreselijk conservatieve terminologie, een kwartje en een dubbeltje...?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Twee kwartjes en een dubbeltje dus?
Koop Sylvana. Ze verkondigt wat je maar wilt bij de NPO voor een auto en wat lira.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Genoeg om een Afrikaans dorp leeg te roven van al hun vrouwen.
Het is wel zo dat de VVD ook door linksen tegenwoordig als "goede" politieke partij wordt gezien hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar met een retoriek van omarming van de minderheden, als beschermengelen, dan kunnen ze toch neergezet worden als concurrent van de overige partijen? Dan vallen ze weg in het geruis van de rest. Anderzijds houd de MSmedia nog wel vol dat de PVV ook rechts is...
Ook kan je je afvragen of het wel erg is om afgeschilderd te worden als concurrent van de PVV. Het kan ook voordelen opleveren. Zijn er niet ontiegelijk veel mensen die op de PVV willen vanwege het islam/migratiestandpunt stemmen maar die keuze eigenlijk niet iets te gevaarlijk (in ook economische zin) vinden?
Ik moet er niet aan denken haar te moeten 'managen'quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Koop Sylvana. Ze verkondigt wat je maar wilt bij de NPO voor een auto en wat lira.
Nee, hoezo? Ben alleen benieuwd wat de helft van jouw kapitaal is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vind je dit niet vreselijk conservatieve terminologie, een kwartje en een dubbeltje...?
Die woorden horen toch bij een vergane nationale munt. Nee, maar ik maakte geen grapje. Ik wel wat negerinnen voorzien in hun primaire levensbehoeften. Beginnen ze te zeiken over een telefoon en nieuwe kleding, dan heb ik wel een probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ben alleen benieuwd wat de helft van jouw kapitaal is.
Ik maakte ook geen grapje, wat is nou de helft van je kapitaal?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die woorden horen toch bij een vergane nationale munt. Nee, maar ik maakte geen grapje. Ik wel wat negerinnen voorzien in hun primaire levensbehoeften. Beginnen ze te zeiken over een telefoon en nieuwe kleding, dan heb ik wel een probleem.
Als ik dat zeg ben ik publiekelijk aan het opscheppen, als ik het niet zeg dan zal worden gedacht dat ik een schooier ben. Bovendien, als ik opschep, dan schep ik liever op over meer relevante zaken, zoals mijn IQ en uiterlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik maakte ook geen grapje, wat is nou de helft van je kapitaal?
Luister eens jij brengt het gewoon ter sprake, dus mensen zijn dan benieuwd. Zeg dan gewoon dat je geen rooie rot cent hebt. Maakt wat mij betreft niet uit. Alleen je uitspraak is dan wel leuk weer, toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik dat zeg ben ik publiekelijk aan het opscheppen, als ik het niet zeg dan zal worden gedacht dat ik een schooier ben. Bovendien, als ik opschep, dan schep ik liever op over meer relevante zaken, zoals mijn IQ en uiterlijk.
Natuurlijk maakt het niet uit, ik heb zelfs wel eens topics gemaakt over bijstand/ww en mijn klote laagbetaalde baan en zo. Men kan daaruit opmaken dat ik geen rooie rot cent te makken heb. Maar mijn kapitaal; het geld wat daadwerkelijk tot mijn beschikking is (met genoeg noodzaak), da's een wat meer complex verhaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Luister eens jij brengt het gewoon ter sprake, dus mensen zijn dan benieuwd. Zeg dan gewoon dat je geen rooie rot cent hebt. Maakt wat mij betreft niet uit. Alleen je uitspraak is dan wel leuk weer, toch?
Ja, okee, net als wrs 51% van de bevolking heb je geen cent te makken, is toch niet moeilijk? Ga dan de helft van wat je niet hebt niet uitloven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het niet uit, ik heb zelfs wel eens topics gemaakt over bijstand/ww en mijn klote laagbetaalde baan en zo. Men kan daaruit opmaken dat ik geen rooie rot cent te makken heb. Maar mijn kapitaal; het geld wat daadwerkelijk tot mijn beschikking is (met genoeg noodzaak), da's een wat meer complex verhaal.
Nou ja, dat ligt er maar aan hoe belangrijk ik Ayaan en Sylvana vind. Volgens k_man ben ik geobsedeerd, dus wie weet is de helft van wat ik niet heb bij lange na nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, net als wrs 51% van de bevolking heb je geen cent te makken, is toch niet moeilijk? Ga dan de helft van wat je niet hebt niet uitloven.
TTK en LPT dingetje mien jong, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, dan ligt er maar aan hoe belangrijk ik Ayaan en Sylvana vind. Volgens k_man ben ik geobsedeerd, dus wie weet is de helft van wat ik niet heb bij lange na nog niet genoeg.
Ik mis het verband even. Wie is de christen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
TTK en LPT dingetje mien jong, kan ik ook niets aan doen.
Maar als ik aan christenen moet denken, dan moet ik bijna braken iig.
Ah, gewoon, mag toch wel braken van christenen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik mis het verband even. Wie is de christen?
Zolang je het over de blanke christenvariant hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, gewoon, mag toch wel braken van christenen?
Niks met kleur te maken wmb. Ik braak gewoon over alles wat christelijk is. Bijna althans.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zolang je het over blanke christenen hebt.
Met zelfs een telescoop zou ik geen spoor van een probleem kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niks met kleur te maken wmb. Ik braak gewoon over alles wat christelijk is. Bijna althans.
What's the problem?
Ja, okee, dus laten we al die gekkigheid achter ons. Maar goed dat is dus echt utopisch.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met zelfs een telescoop zou ik geen spoor van een probleem kunnen ontdekken.
De post-mens blijft voorlopig nog toekomstmuziek. Een übermensch als ik, die zonder biogenetische aanpassingen tot bestaan is gekomen, is helaas een zeldzaamheid - een te kleine fractie binnen het geheel van menselijke zwakte en debiliteit. Utopisch dromen is mijn enige vluchtoord. Ik smeek je, laat deze aub in tact.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, dus laten we al die gekkigheid achter ons. Maar goed dat is dus echt utopisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |