Maar wel als een pauper op de bank SR kijken, genot.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand die niet iedere dag naar de slager kan gaan voor het dagelijkse stukkie.
Prioriteiten, ik stel ze.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wel als een pauper op de bank SR kijken, genot.
Nee dat was meer iets voor het 3FM van Wilbert Prutsaers.quote:
Fappen is geen 1000 euro bonus waard.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
@ Heloef, ja, ik doe vrijwilligerswerk voor mezelf.
Hè, kut.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen is geen 1000 euro bonus waard.
Leuk gifje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd om te koken.
[ afbeelding ]
IK DANS IN DE REGENquote:
jouw ouders hebben smaakquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:15 schreef richolio het volgende:
Mijn ouders vinden Mr Polska en Teske niet zo leuk.
dat hadden ze nou niet hoeven doenquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:16 schreef heloef het volgende:
Mr Polska en Teske, wat een fucking combo ook.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4827
Ik had toch gehoopt dat ze voor de laatste update eindelijk eens die jurk van de tekening aanhad.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4827
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
"Mevrouw de voorzitter, ik stel voor om aan het Nederlandse bevolking te vragen of zij bereid zijn te springen voordat wij tot verdere actie overgaan."
Die lange liet het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:27 schreef glaba het volgende:
Was er geen actie om de haren van die lange te knippen?
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat dat op zijn minst zou gebeuren deze editie. Maar blijkbaar wil hij dat dan echt niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:27 schreef glaba het volgende:
Was er geen actie om de haren van die lange te knippen?
Terecht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Die lange liet het niet gebeuren.
Was ook niet zo heel boeiend geweest, laten we eerlijk zijn.quote:
Er was een dame die het deed bij de brievenbus.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ook niet zo heel boeiend geweest, laten we eerlijk zijn.
HEEEERE SUK A KOK!quote:
Half negie nul negie een drie drie zes.quote:
dank uquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Half negie nul negie een drie drie zes.
Omdat je een vies oud mannetje bentquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:34 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
waarom wist ik meteen wat jij bedoelde :x
Dat wordt weer ergeren bij de top2000.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:35 schreef richolio het volgende:
Ik ben altijd autistisch bang dat het ze net niet lukt die intro vol te praten, dat ze doorpraten ofzo
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat wordt weer ergeren bij de top2000.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat je een vies oud mannetje bent
Gelukkig hebben ze gewoon een count down.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:35 schreef richolio het volgende:
Ik ben altijd autistisch bang dat het ze net niet lukt die intro vol te praten, dat ze doorpraten ofzo
Ja, maar het zijn vaak ook de mensen aan de telefoon die soms doorlullenquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze gewoon een count down.
Gewoon een kwestie van op tijd dankjewel zeggen en de schuif dicht gooien.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn vaak ook de mensen aan de telefoon die soms doorlullen
Ik vind het bewonderenswaardig hoe hij kan zeggen "ja mijn zoon is tenminste nog zes geworden." Dat je dat nu al zo kan relativeren vind ik echt heel knap.quote:
Doen ze al de hele week.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:45 schreef JaneDoe het volgende:
singalong is van onder het stof gehaald?
goede plaat, niet echt gehoord in de keukenquote:
Ik vind juist dat Wijnand niet hetzelfde kan brengenquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook wel fijn dat Corton zijn taak heeft overgedragen, want daar zat ook wel de sleet op
TOETER!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:48 schreef houdjemond het volgende:
![]()
![]()
supermarkt overleefd en optijd terug voor Tijn
Woehoequote:Op zaterdag 24 december 2016 17:48 schreef houdjemond het volgende:
![]()
![]()
supermarkt overleefd en optijd terug voor Tijn
Wat ben ik blij dat kerst weer bijna voorbij is.quote:
wij zijn al begonnen met onze eerste vreetavondquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat kerst weer bijna voorbij is.
Valt mee...ik heb er 2 mozartkogels in gestopt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie in gedachte het bloed uit Uccie haar oren spuiten. Wat is die hier blij mee
ze hebben veel meer extra controle dus alle ******(censuur)**** mogen het plein niet opquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:49 schreef iBenny het volgende:
Wat is het trouwens rustig daar.
In voorgaande jaren stond het plein bomvol tijdens de laatste dag. Nu zie ik nog genoeg hele lege plekken.
Het is op mijn werk wel lekker rustig zonder die managers, want die hebben wel vrij met kerstquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat kerst weer bijna voorbij is.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt mee...ik heb er 2 mozartkogels in gestopt.
Ik heb dan juist het probleem dat alle zooi dan bij mij komt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is op mijn werk wel lekker rustig zonder die managers, want die hebben wel vrij met kerst.
Daar heb ik gelukkig geen last (meer) vanquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dan juist het probleem dat alle zooi dan bij mij komt.
einzquote:
dan gaan ze wel over het bedrag van vorig jaar heen.quote:
Als daar het bedrag van de Tijn actie nog bijkomt sowiesoquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan gaan ze wel over het bedrag van vorig jaar heen.
Dan zit hier toch al wel in, of niet?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als daar het bedrag van de Tijn actie nog bijkomt sowieso
zo zwart wit kun je dat nooit stellen natuurlijk, maar het heeft zeker geholpen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef DaMook het volgende:
Erg netjes.
Zonder Tijn 2 mil minder.
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zit hier toch al wel in, of niet?
ja de basis sms uit je bundel en de rest dok je er lekker bijquote:
Tijn zit er idd bijquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zit hier toch al wel in, of niet?
Wel een flinke misstap van Domien ja, Ik zou mijn bundel zo leeg SMS'en en dan ineens een dikke rekening krijgen.quote:
Dat zit er bij... maar je weet niet hoeveel van die 2,2 miljoen er toch wel was gegeven... maar het zal zeker geholpen hebben...quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:55 schreef iBenny het volgende:
Is dat met of zonder het geld van Tijn? Want als het met Tijn's geld is,is er vrij weinig 'ander geld' bij.
Ik wil niet als een lul klinken maar gezien haar fysieke conditie is dat niet zo heel vreemd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Moet bij dit lied toch ook even aan Barbara Straathof denken, vandaag overleden, 41 jaar oud slechts
Heb je meer kans op baarmoederhalskanker als je iets dikker bentquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet als een lul klinken maar gezien haar fysieke conditie is dat niet zo heel vreemd.
De evenementen zijn in Apeldoorn over het algemeen prima en gezellig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:59 schreef richolio het volgende:
Breda is gezellig trouwens, maar Apeldoorn? Hoop dat dat ook weer wat wordt, zoals dit jaar.
dat is dan mislukt...lul..quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet als een lul klinken maar gezien haar fysieke conditie is dat niet zo heel vreemd.
Ja het is ook een beetje hetzelfde als zeggen "ik ben geen racist maar... iets racistisch."quote:
Juist niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan gaan ze wel over het bedrag van vorig jaar heen.
Ben bang dat ie al het commentaar serieus heeft genomen ofzo. Hier is geen zier aanquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:07 schreef heloef het volgende:
Wat is er met Jett gebeurd de afgelopen jaren?
Dit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:07 schreef richolio het volgende:
Ja, dit is wel een beetje matig inderdaad. Zo zonde, want zijn eerste album is echt te gek en live waren hij en zijn band toentertijd ook heul tof.
De zoon van Prince.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:08 schreef InFrA-WiZ het volgende:
wie is dit?
ik vraag dit voor een vriend
vorig jaar was het 7,5 miljoen toch? ik schat in dat ze daar toch wel in de buurt komen... En vaak is de laatste tussenstand wat aan de lage kant.quote:
Drugs.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:07 schreef heloef het volgende:
Wat is er met Jett gebeurd de afgelopen jaren?
terwijl hij live echt goed kan zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang dat ie al het commentaar serieus heeft genomen ofzo. Hier is geen zier aan
Dat was de laatste tussenstand he... eindbedrag was toen 8.6 ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
vorig jaar was het 7,5 miljoen toch? ik schat in dat ze daar toch wel in de buurt komen... En vaak is de laatste tussenstand wat aan de lage kant.
Gelukkig nu een ERG goed liedjequote:Op zaterdag 24 december 2016 18:09 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoelang moeten we hier naar luisteren?
dat was toch pas veel later? nadat alles geteld was enzo, maar wel na het einde van SR15quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de laatste tussenstand he... eindbedrag was toen 8.6 ofzo
7,5 miljoen was wat vorig jaar op de cheque stond; 8,6 werd in april bekend gemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de laatste tussenstand he... eindbedrag was toen 8.6 ofzo
quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig nu een ERG goed liedje
Oh ja dat krijgen we dit jaar natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
7,5 miljoen was wat vorig jaar op de cheque stond; 8,6 werd in april bekend gemaakt
Ook wat bamihapjes zo te zien.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was toch pas veel later? nadat alles geteld was enzo, maar wel na het einde van SR15
ja dus. Bedankt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
7,5 miljoen was wat vorig jaar op de cheque stond; 8,6 werd in april bekend gemaakt
quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het topic is het leukst als iedereen mad is en jij denkt 'oh dit vind ik wel een prima liedje'
Daarom moet de top 2000 ook zo leuk zijn voor Mani.
Witjes zijn echt dodelijk voor een strakke DJ van 538.quote:
Bij de top 2000 heb ik ook wel een paar van die liedjes... Lady Gaga, sommige liedjes van Adele en late Coldplay.. maar het zijn er wel weinig, denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]en omdat mani toch een beetje ons speciaaltje is.
Maar belfast child is mooiquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de top 2000 heb ik ook wel een paar van die liedjes... Lady Gaga, sommige liedjes van Adele en late Coldplay.. maar het zijn er wel weinig, denk ik.
Als men collectief afgeeft (Belfast Child taferelen) vind ik ook genieten.
Ik heb me blind gestaard op dat liedje en daardoor de Simple Minds jarenlang afgeschreven als een flutbandje. Inmiddels ben ik liefhebber van 81-82-83-84, maar vind ik Belfast Child nog steeds walgelijk. Dat zal ook nooit verdwijnen, denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Waterfrontquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me blind gestaard op dat liedje en daardoor de Simple Minds jarenlang afgeschreven als een flutbandje. Inmiddels ben ik liefhebber van 81-82-83-84, maar vind ik Belfast Child nog steeds walgelijk. Dat zal ook nooit verdwijnen, denk ik.
Ik had hem bijna in huis gehad maar ik moest die dag naar school.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:17 schreef richolio het volgende:
Heroes, geinig nummertje.Ik heb op Starman gestemd. Heroes staat ook maar op 148 bij mij, Life on Mars op 15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ook een leuk liedje, maar op New Gold Dream staan zeker 3 mooiere liedjes.quote:
Ik zoals altijd op Life on Marsquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb op Starman gestemd. Heroes staat ook maar op 148 bij mij, Life on Mars op 15.
Ik This is not americaquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zoals altijd op Life on Mars
De beste man heeft gewoon 3 van de beste 20 liedjes in de top 2000 ook. Ontzettend fantastisch die man. Al ben ik er pas sinds ergens vorig jaar écht veel naar gaan luisteren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zoals altijd op Life on Mars
Benieuwd wat er met die jongen gebeurt nadat dit is afgelopen, eigenlijk.quote:
ja dat zal heel raar voelen voor die 2, of ze hem nog weer zullen zien......quote:
Nog wat leuke dingen doen voordat het voorbij is mag ik hopen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wat er met die jongen gebeurt nadat dit is afgelopen, eigenlijk.
ik hoop dat hij met zn ouders en broer gewoon lekker leuke dingen gaat doen. Herinneringen maken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zet dan ook gewoon de tv aan op 101quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:22 schreef InFrA-WiZ het volgende:
weer net gemistde hoofdstream doet hier kut
net op tijd dan. Kun je in elk geval niet van lijkenpikkerij beticht worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste man heeft gewoon 3 van de beste 20 liedjes in de top 2000 ook. Ontzettend fantastisch die man. Al ben ik er pas sinds ergens vorig jaar écht veel naar gaan luisteren.
Volop genieten van elk moment met de familie, zolang het kan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb hier geen tv! beneden is er kerststress en zijn ze bezetquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
zet dan ook gewoon de tv aan op 101
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Volop genieten van elk moment met de familie, zolang het kan.
ow wij doen niet aan kerststressquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
ik heb hier geen tv! beneden is er kerststress en zijn ze bezet
Geinig, maar ik ben dan ook een beetje fan van Kelly Clarkson.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Even iets heel anders, wat vind jij nu van dit liedje?
Breakawayquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Geinig, maar ik ben dan ook een beetje fan van Kelly Clarkson.
biedt gewoon zelf?quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:27 schreef Nizno het volgende:
Wie biedt er even namens mij op die rolgordijnen? ik heb 4 ramen naast elkaar van een meter breed dus daar kunnen ze samen naast elkaar best voor
neuj ik heb al gedoneerdquote:
biedtquote:
ja maar de medicijnman zei dat het kwam van die visquote:
dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar de medicijnman zei dat het kwam van die vis
quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
7.8 miljoen euro bij Music For Life in België.
Oh god, Southpark taferelen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:30 schreef DaMook het volgende:
Goh, dankzij mijn beoordelingen op thuisbezorgd komen ze steeds sneller bezorgen.
Ze hebben me zelfs al een gratis pizza aangeboden als ik een beoordeling intrek.
hahaha negatievelingquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:30 schreef DaMook het volgende:
Goh, dankzij mijn beoordelingen op thuisbezorgd komen ze steeds sneller bezorgen.
Ze hebben me zelfs al een gratis pizza aangeboden als ik een beoordeling intrek.
Profiteurquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:30 schreef DaMook het volgende:
wiesda?quote:
Anastacia*quote:
ow ja die ken ik wel.quote:
Mijn ex?quote:
Ik neem die pizza niet hoor. Die beoordeling was terecht slecht. Als ze goede willen moeten ze ook goede dingen leveren en ze lijken het nu te gaan snappenquote:
Had nog grote hits in 2004, dan zijn ze wel heel jong dus.quote:
ja ik ook.quote:
Rockabye bye bye...quote:
Oh ik dacht dat ze in 2000 op haar hoogtepunt was ongeveer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had nog grote hits in 2004, dan zijn ze wel heel jong dus.
Goed dat dat niet gebeurt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:41 schreef InFrA-WiZ het volgende:
eigenlijk zouden ze Flappie nog moeten draaien
zonder Flappie geen kerstquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat dat niet gebeurt.
Ik heb vanochtend de halve marktkraam geplunderd zonder enig idee wat ik morgen ga maken, ik zie wel. Overmorgen gourmetten bij de ouders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mooi. En morgen ook weer zwaar eten? Gourmetten toevallig!?
Flappie had de kerst toch juist niet gehaald?quote:
En derde Kerstdag zeker de restjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend de halve marktkraam geplunderd zonder enig idee wat ik morgen ga maken, ik zie wel. Overmorgen gourmetten bij de ouders.
Nee, maar dankzij Flappie was het wel lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flappie had de kerst toch juist niet gehaald?
Mooi.quote:
Ja, ik ga ervan uit dat er weer veel te veel wordt gehaald.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
En derde Kerstdag zeker de restjes.
Snollebollekesquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:48 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die 'Breda zijn jullie er klaar voor'-gast eigenlijk?
Snollebollekes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:48 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die 'Breda zijn jullie er klaar voor'-gast eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |