Het gaat ook niet om de status die het met zich meebrengt, maar dat je soms wat intimiteit wil.quote:Op zondag 25 december 2016 03:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh. Een vriendin hebben is geen life achievement of zo.
Tsja, het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 25 december 2016 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de status die het met zich meebrengt, maar dat je soms wat intimiteit wil.
Jij bent aseksueel?quote:Op zondag 25 december 2016 03:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tsja, het is maar waar je je druk om maakt.
Sorry. MVV tegen RKC dan.quote:Op zondag 25 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jupiler Liek is helemaal niet op zaterdagavond en AGOVV is failliet.
Sta jij even voor lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Neuh.quote:
'dankzij jullie'quote:Op zondag 25 december 2016 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
OUD / Kerst dankzij Fok
Kolere wat een cadeaus en eten. Waarom mensen hun kerstfoto's op FOK! zetten begrijp ik dan weer niks van
Tja dat heb ik ook niet meer verder, weet ook wel dat het niet al te boeiend is.quote:Op zondag 25 december 2016 03:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Neuh.
Ik kijk wel wat er op me afkomt, maar ga echt niet elke dag hunkeren naar het hebben van een vriendin en alles daar omheen. Heb genoeg andere dingen aan m'n kop.
Daar gaat het helemaal niet om ook.quote:Op zondag 25 december 2016 03:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Neuh.
Ik kijk wel wat er op me afkomt, maar ga echt niet elke dag hunkeren naar het hebben van een vriendin en alles daar omheen. Heb genoeg andere dingen aan m'n kop.
Ik kwam er pas na een halve minuut achter dat die man in die foto met dat kind een vrouw moet voorstellen.quote:
Gelukkig. Je bent ook nog vrij jong natuurlijk, dus nog genoeg tijd. Als je 40+ zou zijn, zou ik me er iets meer zorgen over maken.quote:Op zondag 25 december 2016 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dat heb ik ook niet meer verder, weet ook wel dat het niet al te boeiend is.
Ik reageer louter op zijn vraag.quote:Op zondag 25 december 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om ook.
Ook al ben je niet op zoek naar een vriendin is het doodnormaal om intimiteit te missen
Dan kan je toch alleen nog maar matige uitgezakte, rimpelige vrouwen krijgenquote:Op zondag 25 december 2016 03:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig. Je bent ook nog vrij jong natuurlijk, dus nog genoeg tijd. Als je 40+ zou zijn, zou ik me er iets meer zorgen over maken.
'T is ook nooit goed.quote:Op zondag 25 december 2016 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je toch alleen nog maar matige uitgezakte, rimpelige vrouwen krijgen
Niks mis meequote:
Waarover?quote:Op zondag 25 december 2016 14:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat ben je weer lekker negatief, JR.
quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
OUD / Kerst dankzij Fok
Kolere wat een cadeaus en eten. Waarom mensen hun kerstfoto's op FOK! zetten begrijp ik dan weer niks van
Jammer dat je niet hier was.quote:Op zondag 25 december 2016 15:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben kots misselijk van alle drank van afgelopen nacht
gedraag je nu eens zegquote:Op zondag 25 december 2016 15:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben kots misselijk van alle drank van afgelopen nacht
Toen Lindsey Lohan nog tieten had.quote:Op zondag 25 december 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke highschool comedy
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 25 december 2016 20:27 schreef Sicstus het volgende:
Zal blij zijn als het weer voorbij is.
*sigh* broekje maar weer uit dan..quote:Op zondag 25 december 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst van Loka en mij
[ afbeelding ]
Jullie ook.quote:Op zondag 25 december 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst van Loka en mij
[ afbeelding ]
Dat je hem niet kent gaat ook wel erg verquote:
Danzigquote:
echt niets op Tinder vandaag :s rest doe ik niet aanquote:Op maandag 26 december 2016 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tinder gamen lezen slapen film/serie kijken
Lolquote:
Dit is casual stijlquote:Op maandag 26 december 2016 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft ie er nu een spijkerbroek onder
ja echt zonde en lelijkquote:
volgens mij is hij gewoon een beetje een domme pauperquote:Op maandag 26 december 2016 02:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja echt zonde en lelijk
sinds hij die rare vriendin heeft takelt hij af
zeg maarquote:Op maandag 26 december 2016 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon zou je me een plezier kunnen doen
doe even normaal manquote:Op maandag 26 december 2016 02:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij is hij gewoon een beetje een domme pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |