Klopt ja. Wel grappig dat je elkaar dan nog liked laterquote:Op zondag 25 december 2016 03:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kende haar van de middelbare school, later zat ze ook even op het Grafisch Lyceum, maar we ontmoette elkaar weer via TinderDat ging dan net wat makkelijker want we kende elkaar al natuurlijk
wat danquote:Op zondag 25 december 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is geen KLB of ONZ, Harry.
Dat heb ik ook, en dan is het uiteindelijk iets in de trant van "of toch een jongen?"quote:Op zondag 25 december 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach mijn vader maakt ook zat opmerkingen wanneer ik eens met "m'n meissie" (kotswaardig woord) thuiskom, en mijn zus vraagt wanneer ik een tante fix voor mijn neefje. En of je daar zoveel aan denkt op die dagen ligt er ook maar net aan hoeveel waarde je eraan hecht.
Doei doeiquote:
Dit is echt 9GAG humorquote:Op zondag 25 december 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me wel verbonden met Ted
[ afbeelding ]
Ja, misschien moet ik dat wel weer doenquote:
Ja ik krijg die opmerkingen ook, maar doe je niks aan. Zal vroeger wel makkelijker zijn geweest om te hosselen, lekker binnen het dorp zelf.quote:Op zondag 25 december 2016 03:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en dan is het uiteindelijk iets in de trant van "of toch een jongen?"
maar dan kan ze mog wel leuk zijnquote:Op zondag 25 december 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rich zal haar wel beter kennen en weten dat ze niet bij elkaar passen oid
ben je nog steeds zo wanhopigquote:Op zondag 25 december 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had ooit ook een tindermatch met iemand op mijn school toen, maar dat wijf ging me toen negeren toen ik voorstelde om te meeten bij de Turk
Ach, jij kijkt liever Agovv-fortuna sittard op zaterdagavondquote:Op zondag 25 december 2016 03:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ben je nog steeds zo wanhopig
sjonge jonge
????quote:Op zondag 25 december 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, jij kijkt liever Agovv-fortuna sittard op zaterdagavond
Nee, dit was een halfjaar geleden.quote:Op zondag 25 december 2016 03:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ben je nog steeds zo wanhopig
sjonge jonge
De Jupiler Liek is helemaal niet op zaterdagavond en AGOVV is failliet.quote:Op zondag 25 december 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, jij kijkt liever Agovv-fortuna sittard op zaterdagavond
Lekker boeiend joh. Een vriendin hebben is geen life achievement of zo.quote:Op zondag 25 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dit was een halfjaar geleden.
Op dit moment ben ik niet echt wanhopig, al zal dat vanzelf wel weer komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |