Maar dat is toch van de pot gerukt?quote:Op maandag 26 december 2016 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ze vinden het jammer maar ze beroepen zich op overmacht.
Ik moet zeggen, NS is daar meestal wel coulant mee. Dat zegt niet dat SNCF dat ook moet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 12:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dat is toch van de pot gerukt?
Alleen doen als je zelf regelen te lastig vindt en/of als je graag teveel betaald.quote:Op maandag 26 december 2016 12:02 schreef hierissieweer het volgende:
Iemand ervaring met een hele rondreis-vakantie met de trein? Zoiets als dit ofzo: http://www.treinreiswinke(...)t-langs-ahr-en-rhein
quote:Op maandag 26 december 2016 13:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen doen als je zelf regelen te lastig vindt en/of als je graag teveel betaald.
In de app bij je reisadvies.quote:Op maandag 26 december 2016 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is dat meldpunt volle treinen? Ik ben het nu behoorlijk zat aan het worden. Hoere NS
Wat nou weer?quote:Op maandag 26 december 2016 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is dat meldpunt volle treinen? Ik ben het nu behoorlijk zat aan het worden. Hoere NS
Sinds de nieuwe dienstregeling rijdt alles standaard met halve capaciteit. Want dat is goedkoper.quote:
Ik had Jaap alleen moeten spiegelen, dan had hij naar de fout geloensdquote:
Het is geloensTtttt hoor, s zit in het kofschip.quote:Op maandag 26 december 2016 13:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik had Jaap alleen moeten spiegelen, dan had hij naar de fout geloensd
Ja, maar de z niet.quote:Op maandag 26 december 2016 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is geloensTtttt hoor, s zit in het kofschip.
Gaat niet lukken, gezien die trein van Fles zo vol zit dat verder kijken dan je buurman niet mogenlijk is...quote:Op maandag 26 december 2016 13:50 schreef MCH het volgende:
Ik zit ook in een trein, hoop dat ik Flash tegenkom.
Vast niet. Er rijden ZO VEEL TREINEN tegenwoordigquote:Op maandag 26 december 2016 13:50 schreef MCH het volgende:
Ik zit ook in een trein, hoop dat ik Flash tegenkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |