Ik zag rond een uur of kwart voor vier 10 bakken VIRM onderweg vanuit Utrecht naar Amsterdam. Wat nou korte treinenquote:Op maandag 26 december 2016 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe dienstregeling rijdt alles standaard met halve capaciteit. Want dat is goedkoper.
dat kanquote:Op maandag 26 december 2016 20:14 schreef stavromulabeta het volgende:
Kan een trein ook met de frontseinen aan de verkeerde kant rijden? Zou toch zweren dat ik een half uurtje geleden bij Nuth 3 gele frontseinen de bocht om zag verdwijnen.
SLT en Flirt niet, overige treinen kunnen het wel. Wel een erg domme fout, overigens...quote:Op maandag 26 december 2016 20:14 schreef stavromulabeta het volgende:
Kan een trein ook met de frontseinen aan de verkeerde kant rijden? Zou toch zweren dat ik een half uurtje geleden bij Nuth 3 gele frontseinen de bocht om zag verdwijnen.
want die hebben geen gele frontseinen hi ha hoquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 21:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
want die hebben geen gele frontseinen hi ha ho
Oh man...quote:Op maandag 26 december 2016 21:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
want die hebben geen gele frontseinen hi ha ho
Shoppen!quote:Op maandag 26 december 2016 21:42 schreef Basekid_NZ het volgende:
Lekkende ketelwagen in Sittard.. En dan staan we daar maar in roermond tot who know's when
Dat komt doordat Venlo/Heerlen tegenwoordig aan elkaar zitten tot/vanaf Eindhoven. Dus dat is sowieso 8 bakken VIRM, maar meestal ook 10 of 12quote:Op maandag 26 december 2016 17:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zag rond een uur of kwart voor vier 10 bakken VIRM onderweg vanuit Utrecht naar Amsterdam. Wat nou korte treinen
Ohja, scherp. Had ik kunnen weten, zie ze dagelijks voorbij scheurenquote:Op maandag 26 december 2016 22:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat komt doordat Venlo/Heerlen tegenwoordig aan elkaar zitten tot/vanaf Eindhoven. Dus dat is sowieso 8 bakken VIRM, maar meestal ook 10 of 12
lang zat voor een dergelijk traject. vanaf komend wijzigingsblad SGMmIIquote:Op maandag 26 december 2016 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Afgelopen donderdag had de IC Enschede - Schiphol een single ICM-3 stel, in de spits.
Gastquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lang zat voor een dergelijk traject. vanaf komend wijzigingsblad SGMmII
"vroeger" toen ik nog HC was werd de laatste 8800 binnendoor van Utrecht naar Leiden met een SgmmII gereden want die ging vervolgens leeg naar Leidschendam was qua capaciteit overigens ook meer dan genoeg en makkelijk ingangscontrole houdenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gast
Je gaat IC's met SGMm rijden? Serieus?
dat zal binnenkort ook wel weer afgelopen zijn als het dat niet al inquote:
Tuurlijk wel. Als je meer reizigers kunt duperen door halve capaciteit te gaan rijden, dan mag datquote:
psstquote:
Scheelt je minimaal 20 euro als je het 90 dagen van tevoren koopt (19¤ met ICE vooraf of 40¤ met stoptreinen op dag zelf)quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg, een Kaartje Essen HBF , Vlaardingen Oost kan ik wel op de bonnenfooi kopen he
Zoveel voordeel kleeft daar niet aan toch op voorhand?
d'r zijn er net 4 dat traject uit, eentje is inmiddels al in opleiding bij NSRquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kan een mooie opstap zijn. Maar mcn bb/rangeerder is wel wezenlijk anders dan mcn vb, vind ik
Thx, nee t is is voor 1 of 2 januariquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Scheelt je minimaal 20 euro als je het 90 dagen van tevoren koopt (19¤ met ICE vooraf of 40¤ met stoptreinen op dag zelf)
Jup. Op Arnhem - Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven - Deurnequote:Op dinsdag 27 december 2016 10:13 schreef Salatrel het volgende:
die zijn over want morgen gaan er als er goed is weer een vrachtwagenlading flirtjes bijkomen
Komt die niet vanaf Zutphen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Op Arnhem - Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven - Deurne
Vorige week heeft een gekoppeld setje al enkele slagen in dienst gereden
Volgens mij ook. In Arnhem of Nijmegen wisselt ie dan van treinnummer toch?quote:
Nee, het is Zutphen-Wijchen en Arnhem-DenBosch [treinnummerwissel] DenBosch-Deurnequote:
Vind ik stom.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:42 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Nee, het is Zutphen-Wijchen en Arnhem-DenBosch [treinnummerwissel] DenBosch-Deurne
quote:Spoorvervoerders hebben de afgelopen twee jaar te veel geld moeten betalen aan ProRail voor gebruik van het spoor, vindt toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM). Daarom moet de beheerder van de infrastructuur acht miljoen euro terugbetalen aan Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
Geen idee. Dan zou dat volgens mij alleen bij de treinen van Venlo naar Duitsland zijn, aangezien de andere treinen met NS personeel respectievelijk Arriva personeel gereden wordt (of mis ik er nog een?).quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:10 schreef James1988 het volgende:
Het lijkt me dat dit probleem ook speelt op de treinen naar Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |