Perfect.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nog nooit gedaanfeestje in den Haag. Kan kruipend naar huis
The troll is strong in this one.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, dat is toevallig de filmreeks die ik al m'n hele leven bewust mijd. Maar die schijnt inderdaad ook populair te zijn onder pubermeisjes.
Ik wil eigenlijk wel eens een keer een vrouw doen. Of het proberen dan.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt?Ze heeft een gat te veel, dat geeft me keuzestress.
Ik zou bang zijn dat ik hem niet eens omhoog krijg.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel eens een keer een vrouw doen. Of het proberen dan.
Voor FOK!kers is het anders toch wel weer bijzonder; men heeft op deze website gemiddeld evenveel seks met vrouwen als wij hier.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik hem niet eens omhoog krijg.![]()
Zoveel mannen hebben seks met een vrouw, het is geen bijzondere prestatie om dat ook een keer te hebben. Meh, niets voor mij.
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor FOK!kers is het anders toch wel weer bijzonder; men heeft op deze website gemiddeld evenveel seks met vrouwen als wij hier.
Shots fired.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor FOK!kers is het anders toch wel weer bijzonder; men heeft op deze website gemiddeld evenveel seks met vrouwen als wij hier.
Oh god dat is dat meisje die via haar agent aan de bandleden vertelde dat ze per direct Fifth Harmony zou verlaten.quote:
Oh my gosh!quote:Op donderdag 29 december 2016 14:06 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Oh god dat is dat meisje die via haar agent aan de bandleden vertelde dat ze per direct Fifth Harmony zou verlaten.
Wat een generieke popdel.quote:
Ik val niet zo op generieke pop-dellen, be it male or female.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wanneer dat van een knappe man gezegd kan worden, zal het ons een zorg zijn toch.
Goede smaak.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val niet zo op generieke pop-dellen, be it male or female.
Geef me dan een rock chick! (als man)
Of iemand met een brede arm of zo.
word ik om geroemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |