Misschien moet je onder toezicht gesteld worden?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Pffff.... ik zou NIET gaan stappen.
De kroeg zou om 2 UUR sluiten.
Ik zou NIEMAND mee naar huis nemen!
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Haha. Hopelijk was het gezelligquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
ohboiquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Allemaal jouw schuld!!!quote:
Ik had toezicht, van Steve!quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien moet je onder toezicht gesteld worden?
Jezus, leef je onder een steen of zo.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:57 schreef Kaas- het volgende:
Zag trouwens gisteravond de film Remember Me. Wat is die hoofdrolspeler Robert Pattinson een enorm leuke jongen zeg.
[ afbeelding ]
Ik liet me tijdens de film vertellen dat hij ook in een of andere onder homo's populaire draculafilm speelt of zo maar dat boeit me dus niet. Maar jij zit dus tot je nek in dat hommelcultuurtje he?quote:Op woensdag 28 december 2016 12:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, leef je onder een steen of zo.
De ijzeren maagd?quote:Op woensdag 28 december 2016 11:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat dus geen echt toezicht.
Nou ja, als er niets ander meer helpt, dan maar dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik liet me tijdens de film vertellen dat hij ook in een of andere onder homo's populaire draculafilm speelt of zo maar dat boeit me dus niet.
Hij zit toevallig ook in Harry Potter.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik liet me tijdens de film vertellen dat hij ook in een of andere onder homo's populaire draculafilm speelt of zo maar dat boeit me dus niet. Maar jij zit dus tot je nek in dat hommelcultuurtje he?
Ah ja, dat is toevallig de filmreeks die ik al m'n hele leven bewust mijd. Maar die schijnt inderdaad ook populair te zijn onder pubermeisjes.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij zit toevallig ook in Harry Potter.
Tja, ik had ook een foto van Thatcher kunnen nemen, maar dat zegt de jonkies hier misschien nog minder...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, dat is toevallig de filmreeks die ik al m'n hele leven bewust mijd. Maar die schijnt inderdaad ook populair te zijn onder pubermeisjes.
Ho ho, politieke junkie hier.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, ik had ook een foto van Thatcher kunnen nemen, maar dat zegt de jonkies hier misschien nog minder...
Daar heb ik mensen voor.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet fappen terwijl je dit post he.
same. Maar dan Kopenhagen. Geen rug/voeten overquote:Op woensdag 28 december 2016 16:14 schreef TwisterNederland het volgende:
Dierentuin gehad. 12 kilometer in de benen. Gisteren ook al zoveel gelopen. Lekker pittig weer
Hopeloze zaak. Ze willen in het weekendquote:Op woensdag 28 december 2016 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
Twister, iemand heeft je hulp nodig: SEX / Weekendje Groningen
Hij wil weten waar in Groningen de meeste dronken jongens zijn. Daar weet jij wel wat van af, geloof ik
Ha, met name op zaterdag klopt dat wel ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hopeloze zaak. Ze willen in het weekend![]()
Dan zijn en alleen maar doorgesnoven en dronken boeren uit de omgeving op zoek naar een knokpartij
Beter een technofeest in het weekend dan gewoon te stappen. Dan scheelt het al een stuk qua agressiequote:Op woensdag 28 december 2016 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, met name op zaterdag klopt dat wel ja.
Over drie dagen is het zo ver. Kan echt niet wachten.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Beter een technofeest in het weekend dan gewoon te stappen. Dan scheelt het al een stuk qua agressie
Haha. Heb je er echt zoveel zin in?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over drie dagen is het zo ver. Kan echt niet wachten.
Morgen eerst nog even m'n vriend z'n verjaardag.
Ja man. De 20 mooiste avonden van m'n leven zijn de 20 raves die ik heb bezocht, bij wijze van. Komt natuurlijk grotendeels door die snoepjes.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha. Heb je er echt zoveel zin in?
Complete rangschikking gemaakt?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man. De 20 mooiste avonden van m'n leven zijn de 20 raves die ik heb bezocht, bij wijze van. Komt natuurlijk grotendeels door die snoepjes.
waar ga je heenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man. De 20 mooiste avonden van m'n leven zijn de 20 raves die ik heb bezocht, bij wijze van. Komt natuurlijk grotendeels door die snoepjes.
Welke ik nu heb staan:quote:
allemaal met x?quote:Op woensdag 28 december 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke ik nu heb staan:
31-12-2016: Paradigm NYE @ Suikerfabriek
18-01-2017: 2manydjs @ Annabel
04-03-2017: Rotterdamse Rave @ Maassilo
Wordt vanzelf weer aangevuld.
Leuk lijstjequote:Op woensdag 28 december 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke ik nu heb staan:
31-12-2016: Paradigm NYE @ Suikerfabriek
18-01-2017: 2manydjs @ Annabel
04-03-2017: Rotterdamse Rave @ Maassilo
Wordt vanzelf weer aangevuld.
Zitten ook nog twee concerten in Heineken Music Hall en Ziggo Dome tussen. En een concert van m'n vriend, als dat meetelt.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Leuk lijstje![]()
De meesten zijn wel ver weg. Vind dat echt een steeds groter nadeel worden van Groningen
Eigenlijk van alles boven Zwolle.
Oh, dat is wel fijn. Krijg je alleen niet heel veel energie van toch? Waar vier je het anyway?quote:
Zwolle is inderdaad ook kutquote:Op woensdag 28 december 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zitten ook nog twee concerten in Heineken Music Hall en Ziggo Dome tussen. En een concert van m'n vriend, als dat meetelt.
Zwolle zelf is ook wel kut trouwens. Als je Groningen waardeert, maar liever wat centraler wil wonen, dan is Utrecht denk ik ook wel een leuke optie.
nog nooit gedaanquote:Op woensdag 28 december 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fijn. Krijg je alleen niet heel veel energie van toch? Waar vier je het anyway?
Haha. Ik niet eens echtquote:Op woensdag 28 december 2016 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al teveel gedaan afgelopen weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |