quote:Op maandag 26 december 2016 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
Die spijkerbroek mag uit dusEen andere broek is niet per se nodig
wat ordinair weer. Die jongen is hartstikke heteroquote:Op maandag 26 december 2016 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
Die spijkerbroek mag uit dusEen andere broek is niet per se nodig
hij zit nog in de kastquote:Op maandag 26 december 2016 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat ordinair weer. Die jongen is hartstikke hetero
ik ga wietolie kopen. Dat helpt blijkbaar om in slaap te komenquote:Op maandag 26 december 2016 02:53 schreef Kaas- het volgende:
Ook gewoon allemaal nog wakker. Ik lag al uren, maar kan niet slapen doordat iedereen hoest en kucht.
Ja, niemand is perfect.quote:Op maandag 26 december 2016 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat ordinair weer. Die jongen is hartstikke hetero
Ik luister naar de top 2000 en wil na Claw Boys Claw naar bed.quote:Op maandag 26 december 2016 02:53 schreef Kaas- het volgende:
Ook gewoon allemaal nog wakker. Ik lag al uren, maar kan niet slapen doordat iedereen hoest en kucht.
dan zoek je dat nummer toch op YouTube?quote:Op maandag 26 december 2016 02:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, niemand is perfect.
[..]
Ik luister naar de top 2000 en wil na Claw Boys Claw naar bed.
Beter dan wiet roken? En slaap je ook regelmatig slecht dan?quote:Op maandag 26 december 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga wietolie kopen. Dat helpt blijkbaar om in slaap te komen
Naam komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 26 december 2016 02:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik luister naar de top 2000 en wil na Claw Boys Claw naar bed.
Dat telt nietquote:Op maandag 26 december 2016 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan zoek je dat nummer toch op YouTube?
ik slaap altijd slecht. Ik rook geen wietquote:Op maandag 26 december 2016 02:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beter dan wiet roken? En slaap je ook regelmatig slecht dan?
Nederlandse band, Peter te Bos was de zanger toen de band nog bestondquote:
Bummer. Zelfde struggles met slapen wel.quote:Op maandag 26 december 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik slaap altijd slecht. Ik rook geen wiet
Ik slaap de laatste tijd ook wat slecht. Altijd te vroeg wakker wordenquote:Op maandag 26 december 2016 03:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bummer. Zelfde struggles met slapen wel.
Schenk je ons een vakantie? Wat lief!quote:
Gezellig met zijn allen naar bora bora.quote:Op maandag 26 december 2016 11:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Schenk je ons een vakantie? Wat lief!
Doe maar een warm zonnig gayfriendly land
ik zit in Overijssel. Vandaag nog minstens drie keer de IJssel overstekenquote:Op maandag 26 december 2016 11:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig met zijn allen naar bora bora.
Vandaag enkel naar druilerig Maastricht helaas.
Zonnig Gelderland hierquote:Op maandag 26 december 2016 11:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig met zijn allen naar bora bora.
Vandaag enkel naar druilerig Maastricht helaas.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Vriendin van me heeft gisteren m'n zijkanten opgeschoren, wat zo eens ind e zoveel tijd ff moet. Maar ipv het kort te scheren heeft ze het er AF geschoren,...... Nou ja, haar groeit snel. Maar fris is t wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |