RTL nieuws is geen krant maar oké.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is maar een kwaliteitskrant en dat is het FD.
Zo heb je ook vodden in Nederland die zich daadwerkelijk krant noemen en het absoluut niet zijn. FD houdt de eer gelukkig nog een beetje overeind.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
RTL nieuws is geen krant maar oké.
Smaken verschillen...quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo heb je ook vodden in Nederland die zich daadwerkelijk krant noemen en het absoluut niet zijn. FD houdt de eer gelukkig nog een beetje overeind.
Ik heb soms het idee dat ze wat omhoog gevallen mensen in dienst hebben...quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo heb je ook vodden in Nederland die zich daadwerkelijk krant noemen en het absoluut niet zijn. FD houdt de eer gelukkig nog een beetje overeind.
Zoiets bekruipt mij ook..quote:Op zondag 25 december 2016 01:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat ze wat omhoog gevallen mensen in dienst hebben...
Hihi.quote:Op zondag 25 december 2016 01:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat ze wat omhoog gevallen mensen in dienst hebben...
Verhuizen, sporten en gewicht vasthoudenquote:Op zondag 25 december 2016 11:59 schreef TwisterNederland het volgende:
Vrolijk kerstfeest, lieve mensen![]()
![]()
Zijn er al goede voornemens?
Fantastisch. Ze vinden het zo leuk elke keer te moeten horen dat ze geen kinderen konden krijgen...quote:Op zondag 25 december 2016 17:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Red iedereen het een beetje bij de schoonfamilie?
Mijn schoonfamilie is ook lekker op weg.quote:Op zondag 25 december 2016 19:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb de schoonfamilie inmiddels dronken gekregen, dus alles prima.
iedereen was bij ons. Broer schoonzus neefje pap mam schoonmam. Klaar weer voor dit jaarquote:Op zondag 25 december 2016 17:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Red iedereen het een beetje bij de schoonfamilie?
quote:Op maandag 26 december 2016 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom heeft hij zo'n spijkerbroek aan?
quote:
Rusnak houdt van een casual stijlquote:Op maandag 26 december 2016 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom heeft hij zo'n spijkerbroek aan?
Ik vind hem prachtig zoquote:Op maandag 26 december 2016 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij ziet hem toch ook liever in een nettere broek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |