Ik luisterde het omdat klasgenoten het luisterden. Maar ik vond het ook wel lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luisterde vroeger vaak Neophyte om in slaap te komen
Broodje warm vlees! Tijd niet gehoord deze.quote:
Ik werd er "zen" van. Rustgevende repetitie ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde het omdat klasgenoten het luisterden. Maar ik vond het ook wel lachen.
Hier krijg je er ook 2 gebakken eieren bij, past nooit op de broodjequote:Op zaterdag 24 december 2016 03:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wel erg lekker mits de satésaus goed is.
Laat m lekker, zocht naar de toeterquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:34 schreef heloef het volgende:
Frank blijf verdomme van die jingles af.
Geen idee, ik zat vorig jaar in Nieuw-Zeeland tijdens deze hele bende.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:35 schreef Kyran het volgende:
Die meid die nu ook af en toe in beeld is en net zat te tongen met die blonde. Is dat niet dezelfde chick die vorig jaar geil in GH zat te dansen tijdens GH party?
Don't know, don't care.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:35 schreef Kyran het volgende:
Die meid die nu ook af en toe in beeld is en net zat te tongen met die blonde. Is dat niet dezelfde chick die vorig jaar geil in GH zat te dansen tijdens GH party?
Lastig, net als een broodje filet americain met te veel (gekookt) ei.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier krijg je er ook 2 gebakken eieren bij, past nooit op de broodje
Lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lastig, net als een broodje filet americain met te veel (gekookt) ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |