Beetje de nieuwe Balkenende of De Jager, Goeie smoel en uitstraling.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben het totaal niet eens met zijn beleid, maar ik vind hem wel qua persoon het beste voor MP.
Raar.
Tja, ik zie liever een ander beleid maar het is wel iemand waarmee je in 't buitenland aan kan komen zeg maar, denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beetje de nieuwe Balkenende of De Jager, Goeie smoel en uitstraling.
Klopt en hij verkoopt geen complete onzin. Eens of oneens meestal deugt het wel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik zie liever een ander beleid maar het is wel iemand waarmee je in 't buitenland aan kan komen zeg maar, denk ik.
Maar dat zien de Wilders schreeuwertjes niet inquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt en hij verkoopt geen complete onzin. Eens of oneens meestal deugt het wel.
Overal om janken zou de wereld erg treurig makenquote:
ow dat was juist net een goed puntquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:18 schreef Rafeiro het volgende:
Al verfoei ik zijn actie (of het gebrek hieraan) omtrent het referendum.
Waar je ook voor stemt, ik denk niet dat je als "schreeuwer" moet worden weggezet. Dat blijft jouw keus en recht. En mensen die PVV stemmen als debieltjes wegzetten is enkel olie op het vuur gooien.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dat zien de Wilders schreeuwertjes niet in.
Als hij het snel had gedaan wel(licht), maar 250 dagen ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
ow dat was juist net een goed punt
Hij had gewoon meteen moeten zeggen dat hij er niets mee ging doen. Dat was voor hem als rechts politicus het beste geweest, zeg ik als nee-stemmer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:18 schreef Rafeiro het volgende:
Al verfoei ik zijn actie (of het gebrek hieraan) omtrent het referendum.
Ik zeg niet debieltjes, ik zeg schreeuwers. Want ze moeten het allemaal laten horen dat wilders zo goed is, maar dat bepaal ik zelf wel of ik dat ook zo vindquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waar je ook voor stemt, ik denk niet dat je als "schreeuwer" moet worden weggezet. Dat blijft jouw keus en recht. En mensen die PVV stemmen als debieltjes wegzetten is enkel olie op het vuur gooien.
Eens.quote:
yupquote:
Tenminste, dat denk ik.quote:
Gelukkig wel, even rust.quote:
Hij is van 3 tot 6 aan 't maffen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Loser, hij is toch van 22:00 tot 7:00 uur in het huis? Kan hij na 7:00 gaan maffen.
Ik luisterde het omdat klasgenoten het luisterden. Maar ik vond het ook wel lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luisterde vroeger vaak Neophyte om in slaap te komen
Broodje warm vlees! Tijd niet gehoord deze.quote:
Ik werd er "zen" van. Rustgevende repetitie ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde het omdat klasgenoten het luisterden. Maar ik vond het ook wel lachen.
Hier krijg je er ook 2 gebakken eieren bij, past nooit op de broodjequote:Op zaterdag 24 december 2016 03:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wel erg lekker mits de satésaus goed is.
Laat m lekker, zocht naar de toeterquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:34 schreef heloef het volgende:
Frank blijf verdomme van die jingles af.
Geen idee, ik zat vorig jaar in Nieuw-Zeeland tijdens deze hele bende.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:35 schreef Kyran het volgende:
Die meid die nu ook af en toe in beeld is en net zat te tongen met die blonde. Is dat niet dezelfde chick die vorig jaar geil in GH zat te dansen tijdens GH party?
Don't know, don't care.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:35 schreef Kyran het volgende:
Die meid die nu ook af en toe in beeld is en net zat te tongen met die blonde. Is dat niet dezelfde chick die vorig jaar geil in GH zat te dansen tijdens GH party?
Lastig, net als een broodje filet americain met te veel (gekookt) ei.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier krijg je er ook 2 gebakken eieren bij, past nooit op de broodje
Lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lastig, net als een broodje filet americain met te veel (gekookt) ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |