Nu moet je haar niet de zwartepiet toespelen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:01 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik trek ff een pak negerzoenen open
Bij Denk denken ze nu, liever zonder dan Matt Simons.quote:
Hoeveel lijken heb je?quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:03 schreef superniger het volgende:
ALLE DIKZAKKEN WILLEN OP MIJ LIJKEN
ik heb een doos jodekoeken open gescheurdquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu moet je haar niet de zwartepiet toespelen.
Ik heb net toevallig het gas aangezetquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:03 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb een doos jodekoeken open gescheurd
toch niet bbqen als die kids uit Steinquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig het gas aangezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nee, er is ventilatie en er staat ook dergelijk wat op.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:05 schreef danilel het volgende:
[..]
toch niet bbqen als die kids uit Stein
too soonquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dan is t goedquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, er is ventilatie en er staat ook dergelijk wat op.
LINKERBAANquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
maar ik vind t totaal niksquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:07 schreef danilel het volgende:
[..]
dan valt t reuze mee voor jou, ikke '75
Ja nog een hoop andere landen ook.quote:
uhm al jaren..... volgens mij al even lang....echter zij hebben hun programma al geëvolueerd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |