quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:41 schreef Karzai het volgende:
toch nog een leuke verassing vandaag geld terug gehad van het energie bedrijf, dacht dat ik moest betalen![]()
Dat is een leuke meevallerquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:41 schreef Karzai het volgende:
toch nog een leuke verrassing vandaag geld terug gehad van het energie bedrijf, dacht dat ik moest betalen![]()
Als amuse of als desert?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:41 schreef chufi het volgende:
basis vereiste van mn dochter.. anders komt ze niet langs
oh die groene fles met die ronde dop? Heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toen ik een jaar of 14 was vond ik appelshampoo lekker. voor in mijn haar.
Ken je het?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh die groene fles met die ronde dop? Heerlijk
Oh ja diequote:Op zaterdag 24 december 2016 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh die groene fles met die ronde dop? Heerlijk
Ja eh ... wat zal ik zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je leesbrilletje zoeken terwijl je erop zit, ik kan het.
Valt er wat te vieren?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een leuke meevaller![]()
Boodschappen en cadeautjes in huis, ik ben er klaar voor
Appelshampoo. Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toen ik een jaar of 14 was vond ik appelshampoo 'lekker', voor in mijn haar.
Dat vind ik tot nu toe het lastigste aan het ouder worden, vroeger zag ik echt heel goed, van veraf van dichtbij, prima zicht, tot ik een jaar of 5 geleden moeite kreeg met het lezen van kleine lettertjes, balen, steeds dat ding zoeken, en dan hangt het ding weer eens vast in mijn haar.quote:
Gefeliciteerd, en we hopen er het beste van.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en we hopen er het beste van.
Kan je voor mij olijfolie meenemen? Dat ben ik vergetenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik dadelijk beter een boodschappenlijstje kan meenemen, als ik dat niet doe ga ik dingen vergeten...
Dat deed ik vreoeger wel een lijstje . Tegenwoordig doe ik het niet meer... Ik moet dan ook vaak terug omdat ik iets vergeten ben...quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik dadelijk beter een boodschappenlijstje kan meenemen, als ik dat niet doe ga ik dingen vergeten...
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je voor mij olijfolie meenemen? Dat ben ik vergeten
Ik kan nu niet terug, morgen en overmorgen zijn ze gesloten, tenminste daar ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik vreoeger wel een lijstje . Tegenwoordig doe ik het niet meer... Ik moet dan ook vaak terug omdat ik iets vergeten ben...
Hier zijn we gewoon openquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan nu niet terug, morgen en overmorgen zijn ze gesloten, tenminste daar ga ik vanuit.
Bedankt, lekker groot ookquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeps, ik heb afgelopen woensdag nog een
liter bij de Aldi gekocht voor 5,49 euro, die neem ik bijna altijd want die vind ik goed.
Prijs staat op dit plaatje anders aangegeven.
Ah, maandag open, alleen morgen gesloten, dan valt het nog mee.quote:
De Jumbo in dit gehucht is zelfs open 2e kerstdagquote:
De andere is nog niet leeg, wel bijna, leeg, met zo'n fles doe ik 2 - 3 weken.quote:
Ik zie net dat ze hier vandaag al om 19:00 dicht gaan....quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Jumbo in dit gehucht is zelfs open 2e kerstdag
18 u. hier, normaal om 21 u.quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze hier vandaag al om 19:00 dicht gaan....
Voor mij zijn het normale dagen ware het niet dat ik met de openingstijden van de super rekening moet houden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kerstavond is belangrijker dan 1e of 2e Kerstdag tegenwoordig..
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nog een lekkere meid in je bubbelbad
Dat wordt me toch een feestquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gerookte kip salade gescoord voor op toastjes.
Ik moet/wil zo alleen nog even snel een paar wafels bakken, maar dat is niet zoveel werk.quote:
Het gaat om het juiste besleg, want daarna gaat het tochh gewoon in zo'n wafelijzer dingquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet/wil zo alleen nog even snel een paar wafels bakken, maar dat is niet zoveel werk.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het juiste besleg, want daarna gaat het tochh gewoon in zo'n wafelijzer ding
ik krijg ook bij tijd en wijle een smsje van mijn leverancier maar ik heb al 3 jaar niks meer bij hem gehaaldquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik krijg zojuist een sms-je met kerstgroeten van mijn leverancier.![]()
En heb inmiddels het wafelijzer onder uit de kast opgegraven.
Misschien mist ie je.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik krijg ook bij tijd en wijle een smsje van mijn leverancier maar ik heb al 3 jaar niks meer bij hem gehaald
Geen idee, ik ben vrij honkvast, heb al jaren dezelfde, if the price is right.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen leverancier.. Hoe kies je de juiste?
Nee, maar ik vind het al heel wat dat ze eindelijk door heeft dat ze bij de verkeerde club zat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat hm echt niet worden dat Artikel 1 partij van Sylvana
Dat ze mogen smakenquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het al heel wat dat ze eindelijk door heeft dat ze bij de verkeerde club zat.
Beslag is klaar, even rap eenen dan bakken.
Ik neem er altijd een paar, niet veel dus, die laat ik even wellen in een beetje warm water met een scheutje rum, daarna hak ik die fijner en doe ze door het beslag, dat geeft net dat subtiele zoete vleugje aan het geheel, en je hebt niet meteen je bek vol rozijnen.quote:
Ah OK als ingrediënt .. Ik dacht dat je het dronkquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem er altijd een paar, niet veel dus, die laat ik even wellen in een beetje warm water met een scheutje rum, daarna hak ik die fijner en doe ze door het beslag, dat geeft net dat subtiele zoete vleugje aan het geheel, en je hebt niet meteen je bek vol rozijnen.
Ik doe ook altijd een scheutje rum door het beslag zelf en een mespuntje kaneel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK als ingrediënt .. Ik dacht dat je het dronk
We zijn benieuwd naar het eindresultaat Moquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd een scheutje rum door het beslag zelf en een mespuntje kaneel.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn benieuwd naar het eindresultaat Mo
Er zijn er meer, die lagen op een ander rooster, maar qua kleur lijken ze me OK.quote:
we hadden vroeger een buurvrouw die ze regelmatig bakte. Als ze bij een rommelmarkt van een kerk ofzo te koop zijn dan koop ik ze meestal welquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er meer, die lagen op een ander rooster, maar qua kleur lijken ze me OK.
Het is niet zoveel werk, vroeger deed ik het en op een gegeven moment wilde een van mijn dochters het altijd doen, sinds ik weer alleen ben doe ik het weer zelf, baardaap komt zo en die is er gek op.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hadden vroeger een buurvrouw die ze regelmatig bakte. Als ze bij een rommelmarkt van een kerk ofzo te koop zijn dan koop ik ze meestal wel
Fijne avond Mo Lekker Message in a Bottle met een lekkere wafel en een biertjequote:Op zaterdag 24 december 2016 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet zoveel werk, vroeger deed ik het en op een gegeven moment wilde een van mijn dochters het altijd doen, sinds ik weer alleen ben doe ik het weer zelf, baardaap komt zo en die is er gek op.
Voor toch een beetje decembergevoel.
Ja had het al gelezenquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Rick Parfitt (Status Quo) overleden
Nog even op de valreep.
Mijn vader werd 55 jaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Over iets mer dan 10 jaar zijn wij dat ook... Mijn vader werd ook maar 69... Veels te jong
Ja ik ook .. .. Zo maar ff etenquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader werd 55 jaar.
Maar dat zegt niks, ik ga gewoon door.
Geen Lil drummer boy dus ... Is ook al te vaak langs gekomenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
De wafels gaan hard, laat die trommel maar staan.
Zonder dat 6 jarige jochie was het nog 2.5 miljoen minder geweest ..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
Dat SR levert elk jaar ook steeds minder op..
Proost Moquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eerste biertje van vanavond.
Cheers.
Ik dacht Huh Martin Kok was toch al dood.quote:
Ja die ook jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht Huh Martin Kok was toch al dood.
quote:
Waar wil je op een feestje nou het liefst zijn?quote:Op zondag 25 december 2016 03:02 schreef chufi het volgende:
OK ja die is leuker .. Maar eik heef poes wel gelijk... eentonig
Kater.quote:
gebakken champignons met uitjes en een biefstukje?quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelfde brunch als altijd hier.
Saaie kloot.
Nee, heb nu mijn broodmaaltijd.quote:Op zondag 25 december 2016 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
gebakken champignons met uitjes en een biefstukje?
Bruine bollen met Limburgse gebakken pastei?quote:
Yeps.quote:Op zondag 25 december 2016 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bruine bollen met Limburgse gebakken pastei?
Saaie kloot!quote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.
En jong/belegen kaas, kopje koffie erbij.
Ben ik, maar ach, het voelt goed.quote:
Niet te serieus nemen hoorquote:Op zondag 25 december 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik, maar ach, het voelt goed.
Had jij mijn wafels gezien?
40+ / [40+ SC #678]Zonder Jezusquote:
Ik heb nog een paar, neem enkele mee voor moeder die is er ook gek op.quote:
Goed idee danquote:Op zondag 25 december 2016 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar, neem enkele mee voor moeder die is er ook gek op.
Heel gek, maar het enige dat ik nodig heb om een december gevoel te krijgen is een wafel of een oliebol, en die van gisteren waren mijn eerste wafels dus.quote:
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op zondag 25 december 2016 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel gek, maar het enige dat ik nodig heb om een december gevoel te krijgen is een wafel of een oliebol, en die van gisteren waren mijn eerste wafels dus.
In de logeerkamer.quote:Op zondag 25 december 2016 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat er een beetje verloren bij
Ja die heb je wel meerquote:Op zondag 25 december 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Politie rukt uit voor krokodil in gracht
Daarom neem ik dan mijn reserve, ik ga niet lang zoeken, kom het ding wel weer een keer tegen.quote:
Of het valt je ineens weer in waar je het hebt gelaten.quote:Op zondag 25 december 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
Dat is meestal wel zo .. als je iets kwijt bent vindt je het vaak vanzelf weer terug
Zo dat was het weerquote:Op zondag 25 december 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
Veel plezier en vooral lekker genieten Sas
Ja morgen niks bijzonders. Kaasfonduquote:
Ja das dagelijkse kostquote:Op zondag 25 december 2016 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja morgen niks bijzonders. Kaasfondu
Nou nee dat is niet handig. Wel erg lekkerquote:
Ja af en toe. Te vaak niet nee.. Ook al hou ik wel veel van kaasquote:Op zondag 25 december 2016 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee dat is niet handig. Wel erg lekker
Mijn moeder had een soort van grote pan/schaal van de slager met een boel stukjes vlees erin.quote:Op zondag 25 december 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja af en toe. Te vaak niet nee.. Ook al hou ik wel veel van kaas
quote:Op zondag 25 december 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja af en toe. Te vaak niet nee.. Ook al hou ik wel veel van kaas
Denk dat ie bij zn mama eet..quote:Op zondag 25 december 2016 20:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Kersttip voor Mo:
pak pizzabodem van Koopmans, bolletjes maken met je favo ingrediënten erin, in toepasselijke vorm stoppen, afbakken en voila, breekbroodjes. Net echt.
Oh das ook leuk. Ik dacht enkel, als ie dan toch elke dag champignons en ui en spekjes op wit brood maakt dan kan ie het voor kerst wellicht in een andere vorm bakken.quote:
hoi ja ik heb het druk met van allesquote:Op zondag 25 december 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
Het is stil hier.. Das een goed teken om eerlijk te zijn.. Dat ik het moet zeggen is minder...
Alleen maar goed dat je druk bent Hutquote:Op maandag 26 december 2016 00:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hoi ja ik heb het druk met van alles
ja die had iets met een zeldzame longziekte ofzoquote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
The star, who launched his career with Wham in the 1980s and later continued his success as a solo performer, is said to have "passed away peacefully at home".
Vast, maar die heeft gewoon het moment genomen...quote:Op maandag 26 december 2016 00:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja die had iets met een zeldzame longziekte ofzo
Zo zegt men dat.quote:Op maandag 26 december 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast, maar die heeft gewoon het moment genomen...
whut?quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
The star, who launched his career with Wham in the 1980s and later continued his success as a solo performer, is said to have "passed away peacefully at home".
Alweer?quote:Op maandag 26 december 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje zeg...
George Michael (53) overleden.
Ik las het zojuist pas, heb gisteren geen enkel nieuws meegekregen.quote:
Tsja, de wereld draait gewoon door.quote:Op maandag 26 december 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het zojuist pas, heb gisteren geen enkel nieuws meegekregen.
Moet ze nog arriveren?quote:Op maandag 26 december 2016 15:26 schreef chufi het volgende:
Zo het huis is opgeruimd... Ik ben er klaar voor..
Dat is toch wel een paar dagen.quote:Op maandag 26 december 2016 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdagochtend vroeg gaan ze alweer terug
Goeie vraag, dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 26 december 2016 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een paar dagen.
Spreekt jouw dochter ook Nederlands?
Dank je!quote:Op maandag 26 december 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goeie vraag, dat vroeg ik me ook af.
Ze is hier geboren en heeft de lagere school hier voltooid. Maar ze heeft weinig meer geoefend..quote:Op maandag 26 december 2016 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een paar dagen.
Spreekt jouw dochter ook Nederlands?
Je bent net onze accountant, als ik hem een vraag stel krijg ik een heel verhaal, maar geen antwoordquote:Op maandag 26 december 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is hier geboren en heeft de lagere school hier voltooid. Maar ze heeft weinig meer geoefend..
Ik las, ja, maar niet meer vloeiend.quote:
Dat las ik nietquote:Op maandag 26 december 2016 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las, ja, maar niet meer vloeiend.
Daar kunnen natuurlijk wel de grootste misverstanden door ontstaan hčquote:
Dat was de insteek, misschien zit je ook om een ton verlegen.quote:Op maandag 26 december 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK... Ik was het niet van plan namelijk..
Ik vang het regenwater niet op..quote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was de insteek, misschien zit je ook om een ton verlegen.
Was het gezellig?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
Ah mn dochter ligt inmiddels al te slapen..
Wel zo gezellig... Ik heb de dames achtergelaten in de stad.. Dat geslenter langs van alles en niks trek ik niet meer ... En wat een drukte op zo'n dinsdagmorgen.quote:
Mooi, ik hou van uitzicht, woon derhalve ook graag hoog.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:46 schreef chufi het volgende:
Maar wel even het uitzicht over de stad mogen bewonderen van100 m hoog..De meisjes hebben zelfs over de Edge geschommeld.... Mij niet gezien met mn hoogtevrees
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ik hou van uitzicht, woon derhalve ook graag hoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:06 schreef chufi het volgende:
Omhoog in de lift..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nog nooit gebruikt .. Maar zal wel een lekkere pijnstiller zijn..quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
prince ook al, ze kunnen de druk niet aan
Tofquote:
je slaapt lekker in schijnt als ik dood wil lijkt me dat ook een van de beste optiesquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt .. Maar zal wel een lekkere pijnstiller zijn..
Mijn Pa vondt de Morfine ook wel lekker...quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
je slaapt lekker in schijnt als ik dood wil lijkt me dat ook een van de beste opties
In ieder geval niet aan zijn cannabisgebruik zoals sommigen plachten te beweren.quote:
Volgens mij was is ook OK.. Maar ik heb hem verder niet gevolgd .. Hij had geld zat ja dan mag ie wat mij betreft gebruiken waar ie zin in heeft...quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In ieder geval niet aan zijn cannabisgebruik zoals sommigen plachten te beweren.
Telkens als men iets negatiefs over de man wil zeggen wordt dat er even aan de haren bijgetrokken, daarbij was de man m.i. best OK.
Vind ik ook, hoewel het natuurlijk niet verstandig is om heroine te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was is ook OK.. Maar ik heb hem verder niet gevolgd .. Hij had geld zat ja dan mag ie wat mij betreft gebruiken waar ie zin in heeft...
Ja maar als je er niet voor hoeft te stelen zoals vele junks . Ja dan mot je het zelf toch weten.. Ieder heeft zo uiteindelijk zn eigen drug...quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoewel het natuurlijk niet verstandig is om heroine te gaan gebruiken.
Die schommel zou ik ook overslaanquote:
Dat klopt, maar ook dan loop je hetzelfde gevaar hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als je er niet voor hoeft te stelen zoals vele junks . Ja dan mot je het zelf toch weten.. Ieder heeft zo uiteindelijk zn eigen drug...
Was er geen wip?quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook laten schieten,.. Mocht er wel de opnames en fotos van maken
Ja datklopt... Ik heb vele dingen van toen wel eens gebruikt.. Alleen de heroine nooit.. Was wel ooit eens in de gelegenheid, maar dat heb ik afgeslagen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook dan loop je hetzelfde gevaar hoor.
Ik ben ook jong geweest heb geëxperimenteerd en was er snel achter wat wel en niet kon, dit in tegenstelling tot vele bekenden die er dan nu ook niet meer zijn.
Die maakt deel uit van de permanente attractie .. Iets van 100 meter hoog..quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar die schommel? Staat die er altijd of is dat iets voor de feestdagen? En hoe hoog staat dat ding?
Ik heb last van hoogtevrees.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maakt deel uit van de attractie .. Iets van 100 meter hoog..
Heb ik ook last van.. Maar daar viel het mee.. Je kunt niet over de reling hangen ..quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb last van hoogtevrees.
Mijn balkon is fijn, maar het ding heeft ook een hoge balustrade.
15 meter is me te hoog.![]()
je moet je angst overwinnen, lijkt me wel gaafquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb last van hoogtevrees.
Mijn balkon is fijn, maar het ding heeft ook een hoge balustrade.
15 meter is me te hoog.![]()
Ik ken em alleen van z'n muziek en die vond ik best goedquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
George Michael gaf miljoenen weg
Dit bedoelde ik , volgens mij was hij een goed mens.
Ik viel er wel bijna af ..quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet je angst overwinnen, lijkt me wel gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik viel er wel bijna af ..Bij mij is onder geen water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja dat heb ik ook nooit gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
leuke fotoshop, van de euromast kan je abseilen dat is nog iets enger, over dat randje stappen
Dat heeft er hier toch ook iemand gedaan? Soury? Oh deed ie alleen hanggliden van een berg..quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
leuke fotoshop, van de euromast kan je abseilen dat is nog iets enger, over dat randje stappen
[..]
Ik viel er wel bijna af ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja en een half jaar gipsquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft er hier toch ook iemand gedaan? Soury? Oh deed ie alleen hanggliden van een berg..
[..]
Ik viel er wel bijna af ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
maar die toren is wel een aanrader?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon er gelukkig toch weer boven ok komen.. Nooit weer ,,
Het uitzicht is wel de moeite waard.. Maar ik vind het toch iets te prijzig , maar me dochter ..eh ik betaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar die toren is wel een aanrader?
Toen was ik wat jonger hoor. En nog heelquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
oj wij zijn ook veel te oud voor dat soort grappen
zoho knappe meid de eerste keer ging meteen fout?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen was ik wat jonger hoor. En nog heel
[ afbeelding ]
Nee de laatste dag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
zoho knappe meid de eerste keer ging meteen fout?
Het was leukquote:
Ja als een baksteenquote:
Maar dat heb ik met meerdere dingen ..quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is niet iets wat ik nu nog vrijwillig zou gaan doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |