Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Vast wel, de stoelen zitten nog niet volquote:
Drinkt ie ook geen koffie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dit blijft voor mij zo'n jongen die stoer en mannelijk wil zijn, maar het gewoon niet in zich heeft.
Welneequote:
Nope, drinkt ook thee.quote:
Nee? In mijn beleving is dit sowieso een slecht team, maar kan ook zijn dat ik mijn image van Guus op de kandidaten projecteerquote:
Ik vond het wel verrassend, normaal hemelen ze elke kandidaat op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:44 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed toch? Wat zeurt Wendy? Hij bouwt het op.
Leon is goed.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? In mijn beleving is dit sowieso een slecht team, maar kan ook zijn dat ik mijn image van Guus op de kandidaten projecteer
Hij baalt zoquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Die trillende oogleden, het lijkt wel een toeval
En die tong half uit zijn bekquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Die trillende oogleden, het lijkt wel een toeval
Misschien moet ie een spuitje tegen hondsdolheid?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En die tong half uit zijn bek
Gewoon gelijk in laten slapenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien moet ie een spuitje tegen hondsdolheid?
Het is dat ie dood is, maar Joop Braakhekke deed het er ook omquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een naam om te braken, hoe verzin je het.
Toastjes met wasabi tonijn saladequote:Op vrijdag 23 december 2016 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu alweer reclame? Oke, cola en chips-tijd
Hij is echt 'fakking' goedquote:
Aan het stukje te horen komt ie er nog mee weg ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Run to you, oh Leon verpest het niet
Hebben we het vorige week al over gehad. Next.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we het vorige week al over gehad. Next.
*drukt tranen weg*
Oeh dat klinkt goddelijk!quote:
Kerstpakketje?quote:
Nee, bij Appie in de reclame. Ik heb geen kerstpakketquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kerstpakketje?
Wij hebben er vandaag eentje gehad. Gelukkig zonder al teveel snackdingen, anders ben ik al twee kilo zwaarder voor Kerst überhaupt is begonnen
Sorryquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, bij Appie in de reclame. Ik heb geen kerstpakket
Gewoon van de Johma, de lekkerste (seroendeng) is al opquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
SorryKlinkt echt als zo'n kerstpakkethapje.
Ik ga eens kijken.
Dat doet de leeftijdquote:
Heb ik ook.. vooral in deze tijd..quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt goddelijk!
Komt Hachiko weer op tv? Ik durf hem nooit meer te kijken. Vorige keer huilde ik drie dagen lang.
Iets maar? Ik heb het gevoel naar een orkaan te kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef Greys het volgende:
De meeste kijkers van The Voice hebben waarschijnlijk niks met dit nummer. Zonde.
En ze is me toch iets te bozig.
ja, dat bozige is echt zondequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef Greys het volgende:
De meeste kijkers van The Voice hebben waarschijnlijk niks met dit nummer. Zonde.
En ze is me toch iets te bozig.
Bij Formidable kon ik het nog hebben en vond ik het meer passen. Nu was echt idd veel te veel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets maar? Ik heb het gevoel naar een orkaan te kijken
Dua lipaquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:04 schreef Pheno het volgende:
Doealiepa? Wie de neuk is dat nou weer?
Ik denk bij haar altijd aan iemand als toiletjuffrouw die je naroept dat je wel moet doortrekken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:03 schreef Greys het volgende:
Annemarie hoeft van mij niet eens te zingen. Heb echt niks met haar. Next.
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk bij haar altijd aan iemand als toiletjuffrouw die je naroept dat je wel moet doortrekken.
Snap niet dat ze haar wer zo'n nummer gevenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef iBenny het volgende:
Dit is niet zo goed, maar ook een tyfusnummer om te zingen
Ze heeft het heter dan in de hel. Daar waar ik me de laatste twee minuten was toen ik dit aanhoorde.quote:
Had ze moeten staken, moest Guus weer naar de rechter, alles.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:08 schreef Max23 het volgende:
Als ze dat zo zegt, heeft ze dit lied niet helemaal zelf gekozen dus
Ja dit was niet heel best. Maar haar auditie hoort voor mij toch bij de beste 6 van dit seizoenquote:
Met twee vingers in zijn oog, uh neus.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:11 schreef ato het volgende:
Leon gaat zeker naar de live shows, maar ook zeker naar de finale.
Hoop hetquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:11 schreef ato het volgende:
Leon gaat zeker naar de live shows, maar ook zeker naar de finale.
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dit niks. Verder ligt iedereen zeker soppend naast de bank?
Nee, geen thee geknoeidquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dit niks. Verder ligt iedereen zeker soppend naast de bank?
quote:
quote:
ALs die bh maar geen vlam vat!quote:
Haterquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:14 schreef Greys het volgende:
Annemarie met haar chagrijnige smoelwerk.
Kirsten, die met die bril, brrrr...quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee want Pleun![]()
En ik hoop Kirsten
Eerder realistquote:
Ja Pleunquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee want Pleun![]()
En ik hoop Kirsten
Nou, je kan het toch onmogelijk lieftallig en vrolijk vinden hoe ze daar boven keekquote:
Oh ja! Die is leuk en goed.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die best rare met die bril. Die Seven Nation Army deed in de BA.
Ja iddquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:15 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Guus een beetje boos is op Anne Marie , omdat zij niet blij was met zijn plaat keuze voor haar.
Hij noemt haar labiel? Wat? Wat? Of moet ze een stoel kopen met haar 'dikke tieten'?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg Waylon doet een Douwe Bobje?
je mag wel met mij mee vannacht..................quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij noemt haar labiel? Wat? Wat? Of moet ze een stoel kopen met haar 'dikke tieten'?
Nee, ik vond hem niet echt een gentleman en ik heb echt een hele zware week gehad, dus hoop niet dat Waylon van zijn versche voetstuk afdondertquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij noemt haar labiel? Wat? Wat? Of moet ze een stoel kopen met haar 'dikke tieten'?
Oh ach. Hij moet z'n naam als womanizer toch een beetje hoog houden. Heeft Ali weer wat te lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag wel met mij mee vannacht..................
Gewoon naar de AH gaan, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Nizno het volgende:
Ik ben de Lidl nu wel spuugzat trouwens
Was er maar een tiet, dan was er nog wat te zien.quote:
met nog meer maniertjes....ze gaat maar naar huis vannacht.quote:
Al is het niet nep, ding is er voor gefoktquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:27 schreef Greys het volgende:
Heel Twitter ontploft momenteel trouwens om Waylon dierenmoordenaar te noemen.En overmorgen lekker gourmetten allemaal natuurlijk.
(Oké. Ik wil zelf ook dat het nep is. En denk ook wel dat dat zo is.)
quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een tiet, dan was er nog wat te zien.
Het wordt een iig een lange nacht als ze nog wat gaat zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:28 schreef Greys het volgende:
Als Sanne het zegt is het wel goed zeker?
oooohoohooohooohoooohooohpquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt een iig een lange nacht als ze nog wat gaat zeggen
Komt er weer een nieuw seizoen ja? Oh wacht, andere John.quote:
Tot nu toe terecht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:28 schreef iBenny het volgende:
Er gaan echt opvallend veel mannen naar de liveshows dit jaar
Nadat Ben hier inn de finale er bij komt kondigt John idd een nieuw seizoen aanquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er weer een nieuw seizoen ja? Oh wacht, andere John.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nadat Ben hier inn de finale er bij komt kondigt John idd een nieuw seizoen aan
Dat.quote:
Volgens mij drinkt hij ook geen koffiequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Waylon moet ook eens kappen met dat janken.
ik ook.quote:
En ondertussen is er een Vinchenzo, Leon, Dwight...quote:
Dilana Smith!quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:37 schreef Greys het volgende:
Waar gaat ie om janken, wie gaat ie meenemen?
Ik hou wel van dat intensequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Waylon moet ook eens kappen met dat janken.
Mensen op stoelen.quote:
Fijne kerst Peenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:38 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, laters, prettige kerstdagen en niet te veel zingen voor de kerk uit
Hm. Ja. Dat is zo. De mannen zijn dit jaar gewoon veel beter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ondertussen is er een Vinchenzo, Leon, Dwight...
Ja ik schrok ook toen ik nikki zag, maar als dat de eerste drie waren die moeten is het nul spoiler. Daar hou ik me maar aan vastquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen op stoelen.
Niet het eind van de wereld hoor maar toch
mee eensquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Een ding is zeker. Battles zijn echt veel en veel leuker.
Team Sanne en Waylon hebben wel tien keer zo goede kandidaten dan vanavond, dat zal veel schelen in kwaliteit en spanning.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens
zit al te twijfelen of ik volgende week wel ga kijken. Heb nu ook weinig echt gezien
Die hoop hou ik ook vastquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik schrok ook toen ik nikki zag, maar als dat de eerste drie waren die moeten is het nul spoiler. Daar hou ik me maar aan vast
Over 2 weken dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens
zit al te twijfelen of ik volgende week wel ga kijken. Heb nu ook weinig echt gezien
mogelijk maar vond er weinig aan qua opzetquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Team Sanne en Waylon hebben wel tien keer zo goede kandidaten dan vanavond, dat zal veel schelen in kwaliteit en spanning.
Maar Ali heeft de winnaar in zijn team.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Team Sanne en Waylon hebben wel tien keer zo goede kandidaten dan vanavond, dat zal veel schelen in kwaliteit en spanning.
daar zal vriendin blij mee zijn. Waarom op de 30e geen fois dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:42 schreef ato het volgende:
[..]
Over 2 weken dan?
Volgende week geen The voice..
ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef ato het volgende:
Sorry maar ik heb liever Nikki dan Dilana..
Oh zo. Ja. Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
mogelijk maar vond er weinig aan qua opzet
Dat was toch geen echt bont?quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:15 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft geen fan meer over als ik FB en Twitter zie. Ik snap de keuze ook echt niet van dat bont. Je weet dat half Nederland over je heen valt.
Heel Twitter denkt iig van wel. Zilvervos.quote:
Is ook raar en het stond ook raar..quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel Twitter denkt iig van wel. Zilvervos.
Maar zelfs als het nep is, is het een beetje een raar signaal als het zo echt lijkt. Zeker van iemand die ambassadeur is van diereninstanties.
Dan moet John de Mol ze niet uitnodigenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:35 schreef Greys het volgende:
Thijs is waar dit programma voor is. Nieuw talent. Wegwezen met de djonnen en nikki's.
Is hij ambassadeur? Wat een gekke actie van hem dan...quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs als het nep is, is het een beetje een raar signaal als het zo echt lijkt. Zeker van iemand die ambassadeur is van diereninstanties.
misschien juist om discussie uit te lokken. En te laten zien dat nep-bont er echt uit zietquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet met iets over bont hoor. Maar wel ambassadeur van andere dierenstichting. Weet even niet meer welke. Heeft ook docu voor die stichting gemaakt ergens in buitenland. Iets met ezels, geloof ik.quote:Op zaterdag 24 december 2016 06:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij ambassadeur? Wat een gekke actie van hem dan...
Met je eens over het uitnodigen!quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan moet John de Mol ze niet uitnodigenGuus is ook een coach van lik m'n kut natuurlijk. Op stem hadden Annemarie en John op zeker door moeten gaan. Kies lekker voor zo'n Baguette waar niemand op zit te wachten
Waarom zouden er veel minder kijkers zijn als Nikki en John niet hadden meegedaan dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder John zijn vraagacties zijn er veel minder kijkers. Dus dat zal niet veranderen.
echt wel he Benny, wat leuk dat wij hier 2 maan fans zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:37 schreef iBenny het volgende:
Deze is wel het delen waard
Maan is lekker bezig
Nikki, Rachel en al die ex-deelnemers trekken kijkers. Mensen zijn benieuwd of ze het halen. Gunnen ze het enorm of juist niet. Veel BN-ers kennen ze al omdat ze toch wel ergens rondsnabbelen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zouden er veel minder kijkers zijn als Nikki en John niet hadden meegedaan dan?
Mensen gaat toch niet voor Rachel kijken?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nikki, Rachel en al die ex-deelnemers trekken kijkers. Mensen zijn benieuwd of ze het halen. Gunnen ze het enorm of juist niet. Veel BN-ers kennen ze al omdat ze toch wel ergens rondsnabbelen.
Zeker wel. Ik ken ook genoeg mensen die amper zin talentenjacht zoveel hebben maar uit ramptoerisme willen zien wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mensen gaat toch niet voor Rachel kijken?
Charly had hetzelfde probleem als John. Goede zang, lekkere kop, maar nul echtheid.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat denk je van Charly Luske destijds. De halve tv-wereld kent hem en keek hoe ver hij kwam.
Oh dat vond ik juist niet..quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Charly had hetzelfde probleem als John. Goede zang, lekkere kop, maar nul echtheid.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:25 schreef ato het volgende:
overleden
Foto: Hollandse Hoogte
Gepubliceerd: 24 december 2016 15:06
Laatste update: 24 december 2016 15:15
Zangeres Barbara Straathof is zaterdagochtend op 41-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van baarmoederhalskanker.
Dat maakte het management van de voormalig deelneemster van The Voice of Holland zaterdag bekend.
''Ze heeft tot het laatst gevochten om de ziekte te verslaan, maar heeft de ongelijke strijd helaas moeten opgeven. Barbara is overleden in het bijzijn van haar geliefde Chantal'', liet haar manager weten in een reactie.
''Met Barbara verliezen wij een zangeres in hart en nieren, maar bovenal een prachtig, uniek, mooi, liefdevol en ongelooflijk leuk mens. Wij zijn in diepe rouw.''
Afgelopen april werd duidelijk dat Straathof kanker had. Een paar dagen later bedankte ze haar fans voor de steun die ze kreeg.
Herdenkingsdienst
Straathof krijgt een openbare herdenkingsdienst. Ze zal vervolgens in besloten kring worden gecremeerd.
De zangeres was in 2012 te zien in het derde seizoen van The Voice. Die editie van de talentenjacht werd uiteindelijk gewonnen door Leona Philippo.
Triest..
ik las het op rtl idd... erg triest, ondanks dat ik het wel aan zag komen omdat ze na de bestralingen nog de media weer op had gezocht en het ineens weer heel stil was.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:25 schreef ato het volgende:
overleden
Foto: Hollandse Hoogte
Gepubliceerd: 24 december 2016 15:06
Laatste update: 24 december 2016 15:15
Zangeres Barbara Straathof is zaterdagochtend op 41-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van baarmoederhalskanker.
Dat maakte het management van de voormalig deelneemster van The Voice of Holland zaterdag bekend.
''Ze heeft tot het laatst gevochten om de ziekte te verslaan, maar heeft de ongelijke strijd helaas moeten opgeven. Barbara is overleden in het bijzijn van haar geliefde Chantal'', liet haar manager weten in een reactie.
''Met Barbara verliezen wij een zangeres in hart en nieren, maar bovenal een prachtig, uniek, mooi, liefdevol en ongelooflijk leuk mens. Wij zijn in diepe rouw.''
Afgelopen april werd duidelijk dat Straathof kanker had. Een paar dagen later bedankte ze haar fans voor de steun die ze kreeg.
Herdenkingsdienst
Straathof krijgt een openbare herdenkingsdienst. Ze zal vervolgens in besloten kring worden gecremeerd.
De zangeres was in 2012 te zien in het derde seizoen van The Voice. Die editie van de talentenjacht werd uiteindelijk gewonnen door Leona Philippo.
Triest..
Hij heeft inmiddels sorry gezegd...quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ja precies wat ik eigenlijk ook van haar vond, een hele lieve vrouw, met een stem die sprekend op die van Adele leekquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat sneu van Barbara, ik vond het een erg leuke vrouw.
Was inderdaad dom..quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Concluderend: het was ook echt bont. Wat een sukkel.
Ik vond en vind het geen raar mannetje hoor, vond persoonlijk alleen dat bij hem ook alle emoties in een lied te veel geacteerd overkwamen. Te musical. Wat ik bij John dus ook vindt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:40 schreef ato het volgende:
[..]
Oh dat vond ik juist niet..
Ik vind het nu een raar mannetje, maar destijds niet.
Hij was mijn grote favoriet.
Ik begrijp je verhaal, maar ik vond hem destijds wel echt overkomen althans hij zong met veel emotie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond en vind het geen raar mannetje hoor, vond persoonlijk alleen dat bij hem ook alle emoties in een lied te veel geacteerd overkwamen. Te musical. Wat ik bij John dus ook vindt.
Echt een toffe vrouw ja, zondequote:Op zaterdag 24 december 2016 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat sneu van Barbara, ik vond het een erg leuke vrouw.
Ja ze verdient wel een eigen topic toch? Ja ik ga het niet doenquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:46 schreef iBenny het volgende:
Wow
Ze kwam daarna nog geregeld langs bij Carlos TV Café
Misschien ff een nieuw topic hiervoor openen?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt een toffe vrouw ja, zonde
[..]
Ja ze verdient wel een eigen topic toch? Ja ik ga het niet doen
Nog een week 😫quote:Op donderdag 29 december 2016 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kak, morgen niks. Ik wilde net roepen dat het al bijna vrijdag is
Waarschijnlijk komt er tussendoor nog een programma met Wendy van Dijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Erland kennende zit er een logica in. Is hij zeker precies op tijd klaar om door te stromen naar HGT
Nee, vorige keer bepaalde Waylon met zijn bontje wie er allemaal moest vertrekken bij Team Ali en Guus....quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:54 schreef Greys het volgende:
Waren we al klaar met de knock-out rondes? Ben er helemaal uit.
Australiëquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja! Zal vanavond dan de avond zijn dat Nicky vertrekt?
Maar ik heb zo'n gevoel dat ze haar de live shows beloofd hebben zodat ze (ze woont in Amerika oid?) de reis niet voor niks maakt.
wordt weer genieten hopelijk, ik ben voor Romy en Yerry denk ik vanavondquote:
Ja dat mag altijd natuurlijk.. Ik ben onzijdig.... onpartijdigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, vond d'r gewoon goed, vooral de auditie
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ik ben er deze week ook weer bij.
Laatste keer moeten missen, maar het lijkt me sterk dat daar nou veel gebeurd is waar ophef over zou kunnen zijn ontstaan. Ik zal dus wel niks gemist hebben.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:35 schreef iBenny het volgende:
Een zwangerschapstest doen... Buiten. Bij een meer
. Aan de oever
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:37 schreef Cee het volgende:
Is zijn [wait for it] marktwaarde weer gestegen of zo?
heeft ze nog niet gedaan die wil ze met sjoerd doenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:35 schreef iBenny het volgende:
Een zwangerschapstest doen... Buiten. Bij een meer
. Aan de oever
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |