Stijn is nogal zuur de laatste dagen.quote:
Ja, eens.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is nogal zuur de laatste dagen.
Ik haalde dit gisteren of eergisteren ook al aan, maar toen ontkende hij dit.
Bedankt, GGMMquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens.
Ik ben er ook eentje aan het maken, met kaas en salami.quote:
Vuistslag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:02 schreef DonRaja het volgende:
Ok, nu is mijn vrouw pissig. Maar ik krijg wel een tosti.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:02 schreef DonRaja het volgende:
Laatst vroeg ik hem even simpel een topic centraal te zetten, was hij niet in de stemming. Like wtf, moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens.
Pics van je tosti.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:02 schreef DonRaja het volgende:
Geen dank.quote:
Je had wel door dat ik 95% van m'n post troll toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
Zullen we Stijn ruilen voor Inso of GGMM
Jullie hebben geen internet tussen 0:00-6:00 in beglie zekerquote:
Godverdomme.quote:
Dat is dan nog altijd meer dan in Polen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie hebben geen internet tussen 0:00-6:00 in beglie zeker
Ja dat was redelijk snel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had wel door dat ik 95% van m'n post troll toch?
Organiseer een referendum als je me een lul vindt. Ik respecteer de uitslag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
Zullen we Stijn ruilen voor Inso of GGMM
Daar sta ik nog steeds achter.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was redelijk snel duidelijk.
Vooral nadat je de slowchat op dicht had gegooid en Inso een zenuwinzinking kreeg.
Je hoeft hier niet te postenquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar sta ik nog steeds achter.
SC's zijn de aids van FOK.
Als ik hier niet post stopt de SC niet toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten
FOK! is geen democratie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Organiseer een referendum als je me een lul vindt. Ik respecteer de uitslag.
The Get Down en Stranger Things zijn beiden top.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Narcos en Gommorah had ik direct verslonden. Breaking Bad doelbewust nog geen aflevering van gezien, want dan moet ik alles achter elkaar kijken en ben ik over 48 uur nog steeds wakker.
Stranger things nog niet van gehoord en is The Get Down echt een aanrader?
Liefst iets wat max 2 uurtjes duurt.
Ik vond Stranger Things eigenlijk best matig, niet heel slecht ofzo, maar ook niet zo goed als iedereen zegt. Het gewoon.. meh.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The Get Down en Stranger Things zijn beiden top.
Als jij je zo aan SC's ergert, waarom post je er dan in? Hm?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik hier niet post stopt de SC niet toch?
Nee he?
Nee, dus dat is een hele domme opmerking van jou.
Ik erger mij niet aan SC's, ik zeg alleen dat ze de aids van FOK zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als jij je zo aan SC's ergert, waarom post je er dan in? Hm?
DOE NIET ZO OPSTANDIG!quote:
Dat zei je net ook al.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, jullie mogen vinden dat ik chagrijnig ben.
Op mijn ID-kaart staat niet dat ik Hans Klok heet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit soort reacties dus.
Verdwijn gewoon man.
Zo hey, wat een slimme opmerking! Die heb je even goed te pakken!quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn ID-kaart staat niet dat ik Hans Klok heet.
Johquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn ID-kaart staat niet dat ik Hans Klok heet.
Elan zal wel bleek wegtrekken. Die heeft hier niet meer van terug tenzij hij een diskanskaart van je gejat heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, wat een slimme opmerking! Die heb je even goed te pakken!
Geen idee hoe Hans Klok in elkaar zit buiten zijn goochelshows dus ik vind het lastig om hier een antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh
Als Hans Klok een korfballer was geweest had hij ongetwijfeld zichzelf wel laten verdwijnen, denk je niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |