abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167681059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:11 schreef SpaceOddity het volgende:
:') maal factor oneindig.
Vertel, wat is daar raar aan. Even afgezien van de actie om thuis een e-mail te sturen aan de Duitse recherche in plaats van gewoon ter plekke te bellen met de Nederlandse.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 28 december 2016 @ 18:36:04 #102
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167681325
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Politie heeft ernstig gefaald tijdens jaarwisseling afgelopen jaar en de politiek probeerde dat onder het tapijt te schuiven. Die hebben bevelen gegeven dat de woorden asielzoeker en noord afrikanen uit alle stukken gehaald moesten worden die naar de pers gingen.
Dat ontkennen ze nu en waarempel het logboek van die nacht waar dat wel of niet in zou staan is kwijt :')

Er zijn slechts een handjevol mensen veroordeeld, voor de verkrachtingen slechts 2 en die kregen een voorwaardelijke celstraf van een jaar ofzo en liepen lachend de rechtbank uit terwijl de slachtoffers huilend achterbleven.

Komend jaar is er "met grof geschut" ingezet, 1500 extra politieagenten op de been, 10x zo veel als vorig jaar. Vuurwerk is verboden en men gaat hard optreden.

Verder wordt nog verteld dat tegenwoordig dit soort uitschot uitgezet gaat worden en daar zijn ze wel bang voor.

Dat was het wel zo een beetje.

Wat mij betreft hadden hier politiek gezien nogal wat koppen mogen rollen van die gore achterlijke teringlijers die de boel hebben lopen bagatelliseren en weigeren om nu stukken te overhandigen. }:|
Wat vind je van de zedenpraktijken in de kerken?
pi_167681408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:16 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Of ferries. Is al aangekondigd.
Shit. Ik ken er twee. ;(
pi_167681593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Vertel, wat is daar raar aan. Even afgezien van de actie om thuis een e-mail te sturen aan de Duitse recherche in plaats van gewoon ter plekke te bellen met de Nederlandse.
Serieus? Nou even denken hoe ik dit zo uit kan leggen zodat jij het ook nog kunt volgen....

Iemand maakt melding van een persoon die verdacht veel lijkt op één van de meest gezochte terroristen van dat moment en ook afwijkend gedrag vertoont.
Noch door de nationale recherche, noch door de politie, word hier niks op uit gedaan.

Dat is daar raar aan.
Snap je het een beetje?
pi_167681747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Serieus? Nou even denken hoe ik dit zo uit kan leggen zodat jij het ook nog kunt volgen....

Iemand maakt melding van een persoon die verdacht veel lijkt op één van de meest gezochte terroristen van dat moment en ook afwijkend gedrag vertoont.
Noch door de nationale recherche, noch door de politie, word hier niks op uit gedaan.

Dat is daar raar aan.
Snap je het een beetje?
En waar lees jij precies dat er niets mee is gedaan? Die man belt de volgende dag (!) met een lokale politieagent - dat zal ook ongetwijfeld de enige melding in Europa geweest zijn - en jij verwacht dan een soort live feedback vanuit de autoriteiten richting de melder?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_167681866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

apart idd
Sowieso vind ik dat we na dergelijke aanslagen meestal vrij veel details voorgeschoteld krijgen, maar details over de agent die verantwoordelijk is voor de dood van Europa's meest gezochte terrorist, vind ik wel het summum eigenlijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2016 18:59:20 ]
pi_167681984
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:36 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat vind je van de zedenpraktijken in de kerken?
Dat vind ik schandalig. :r

En al die mensen die geloven in dat sprookjesboek met hun kinderverkrachters in hun gebedshuizen mogen van mij morgen nog allemaal op de brandstapel.

Maar dat is vast niet wat je wilde horen neem ik aan :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167682793
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:53 schreef nostra het volgende:

[..]

En waar lees jij precies dat er niets mee is gedaan? Die man belt de volgende dag (!) met een lokale politieagent - dat zal ook ongetwijfeld de enige melding in Europa geweest zijn - en jij verwacht dan een soort live feedback vanuit de autoriteiten richting de melder?
Waar lees jij dat er wel wat mee gedaan is?
Waar lees jij ''lokale politie agent''?
Waar lees jij ''ongetwijfeld enige melding''?

Vragen, vragen, vragen.
pi_167683054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:29 schreef SpaceOddity het volgende:
Waar lees jij dat er wel wat mee gedaan is?
Niet. Dat (het ontbreken van terugkoppeling) is dan ook volstrekt normaal.

quote:
Waar lees jij ''lokale politie agent''?
"Politie Amsterdam".

quote:
Waar lees jij ''ongetwijfeld enige melding''?
Het cynisme was toch wel duidelijk hoop ik.
  woensdag 28 december 2016 @ 19:37:24 #110
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167683082
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:02 schreef Geralt het volgende:

En al die mensen die geloven in dat sprookjesboek met hun kinderverkrachters in hun gebedshuizen mogen van mij morgen nog allemaal op de brandstapel.
Vind je dat niet iets te ver gaan? Mensen die in iets geloven de dood wensen? :)

Zou Amri dezelfde gedachte gehad hebben :)
  woensdag 28 december 2016 @ 19:40:03 #111
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167683180
Het heeft nu geen gevolgen dat er niets gedaan is met de melding van Slabak maar dat was wel anders geweest als die allahaanbidder en z'n maat nog even de reizigers op een of ander station hadden laten dansen met hun AK-47's.
pi_167683822
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:36 schreef nostra het volgende:

Niet. Dat (het ontbreken van terugkoppeling) is dan ook volstrekt normaal.
Ik lees vooral desinteresse.

quote:
"Politie Amsterdam".
Donderdagochtend heeft hij de nationale recherche gebeld, deze verbonden mij door met Politie Amsterdam
:?
quote:
Het cynisme was toch wel duidelijk hoop ik.
Jawel, maar ik vond m flauw. Het gaat hier om de ''meest gezochte terrorist''.
En dan nog, je kunt je afvragen hoeveel verschillende meldingen hier in Nederland er echt gemaakt zijn van mensen die dachten m te herkennen.
En dan nog, nogmaals, het gaat hier om de ''meest gezochte terrorist'', voortvluchtig, waar landen aan elkaar grenzen zonder werkelijke grenzen.

Ik vind dit voorval vooral zorgelijk, beschamend en lachwekkend.
En typerend, wat ik dan ook weer zorgelijk, beschamend en lachwekkend op zich vind.
pi_167684934
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik lees vooral desinteresse.

[..]

Donderdagochtend heeft hij de nationale recherche gebeld, deze verbonden mij door met Politie Amsterdam
:?

Ik ben wel benieuwd welk telefoonnummer hij dan heeft gebeld.

quote:
En dan nog, je kunt je afvragen hoeveel verschillende meldingen hier in Nederland er echt gemaakt zijn van mensen die dachten m te herkennen.
En dan nog, nogmaals, het gaat hier om de ''meest gezochte terrorist'', voortvluchtig, waar landen aan elkaar grenzen zonder werkelijke grenzen.

En typerend, wat ik dan ook weer zorgelijk, beschamend en lachwekkend op zich vind.
Hij vond het zelf kennelijk ook niet heel belangrijk.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:31:16 #114
452947 frietenstamp
pi_167685104
quote:
Neem aan dat er kamervragen volgen over deze mega-faal en ben benieuwd met welk verhaal ze gaan komen.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:32:47 #115
452947 frietenstamp
pi_167685163
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:26 schreef Physsic het volgende:
Nee, daarom heeft hij zoveel contactpogingen ondernomen en een gedetailleerd ooggetuigeverslag geschreven in het Engels. 8)7
  woensdag 28 december 2016 @ 20:47:49 #116
452947 frietenstamp
pi_167685810
Andere getuige (trucker in Frankrijk) met een zelfde soort verhaal.

quote:
Mr Gindea said he phoned police in Germany and the emergency services in France when he realised he had just been speaking to the world’s most wanted terrorist, the subject of a ¤100,000 reward offered by the German authorities while he was on the run.

“It surprised me that it was so difficult to pass on information about a terrorist.

“I found it odd that they were offering a reward of ¤100,000 for information leading to his arrest, but didn’t put a telephone number to call.

“I did several searches using key words like Polizei Berlin to try to find the right number.

“With four well-positioned roadblocks, the French police would have arrested him and although it’s not the most important thing, I might now have been ¤100,000 richer.
http://www.mirror.co.uk/n(...)shows-berlin-9518044
pi_167686196
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:26 schreef Physsic het volgende:

Ik ben wel benieuwd welk telefoonnummer hij dan heeft gebeld

De Rijksrecherche is tijdens kantooruren bereikbaar van 8.30 - 17.00 uur op telefoonnummer 088-6992800.

Buiten kantooruren kunt u de Rijksrecherche bereiken via de meldkamer van de Landelijke Eenheid in Driebergen, telefoonnummer 0343-535353.

Geen dank.

quote:
Een zeer simplistische aanname, met weinig inlevingsvermogen. :O
pi_167686200
quote:

Vertel, wat had de Nederlandse politie dan moeten doen met een melding dat 'in metro 50, kan ook 54 zijn hoor, gisteren iemand stond die echt heel erg leek op de terrorist en hij keek ook van me weg!!!!'. En, hoe weet je dat dat niet is gebeurd?
pi_167686291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:47 schreef frietenstamp het volgende:
Andere getuige (trucker in Frankrijk) met een zelfde soort verhaal.

I might now have been ¤100,000 richer.
:')
pi_167686367
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Vertel, wat had de Nederlandse politie dan moeten doen met een melding dat 'in metro 50, kan ook 54 zijn hoor, gisteren iemand stond die echt heel erg leek op de terrorist en hij keek ook van me weg!!!!'. En, hoe weet je dat dat niet is gebeurd?
Opnieuw, wat een flauwe kutvraag. :')
Waarom vraag je het mij, ik werk er niet. In ieder geval niet apathisch wegkijken.
  woensdag 28 december 2016 @ 21:00:05 #121
452947 frietenstamp
pi_167686387
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Uiteraard meteen de metro informeren dat alle cctv-opnames terstond vernietigd moeten worden!
pi_167686396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:59 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Opnieuw, wat een flauwe kutvraag. :')
Waarom vraag je het mij
Omdat jij claimt dat er niets mee is gedaan. Ik vraag me af hoe jij dat weet.
pi_167686561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:00 schreef nostra het volgende:

[..]

Omdat jij claimt dat er niets mee is gedaan. Ik vraag me af hoe jij dat weet.
Omdat er niets mee gedaan is.
pi_167686714
Kuzu vind alle aandacht voor de aanslag in Berlijn maar overdreven: :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_167687246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee, daarom heeft hij zoveel contactpogingen ondernomen en een gedetailleerd ooggetuigeverslag geschreven in het Engels. 8)7
Om dat verslag later op de dag in een mail te versturen, waarvan hij blijkbaar zelf al twijfelt of die wel wordt ontvangen. Hoe snel had hij verwacht dat de e-mails daar gelezen worden (door de juiste persoon)?
Pas de volgende dag besluit hij de politie in Nederland te bellen. Dat is sowieso al vrij laat als je verwacht dat de politie direct actie onderneemt, zeker als je niet eens kan zeggen of je hem in metro 50 of metro 54 dacht te hebben gezien en je ook niet weet waar hij is uitgestapt. In die minstens 15uur kan die man al makkelijk in een ander land zijn aangekomen.

In die tijd zijn er misschien al nieuwe tips binnen gekomen van mensen die hem gezien denken te hebben op meer recente tijdstippen. Dan hebben ze op dat moment niet zoveel meer aan een tip van iemand die hem een dag eerder ergens gezien heeft, later wel voor uitgebreider onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')