SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
quote:
ToT is nog even "bezet"quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar blijven de beelden van de DJ met z'n ruitjesoverhemd?
Niet eens met deze uitspraak. Als je kijkt naar Piano Man van Billy Joel dan staat dat nummer structureel hoger in de lijst sinds het in de NS-reclame is gebruikt. Dit jaar zelfs op nummer 4; zo hoog stond het nog nooit eerder.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:00 schreef livelink het volgende:
reclamehits zijn duidelijk niet voor de eeuwigheid.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en hier en daar 2 per huishouden
Twee keer op rij is er niemand thuis...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Wilde u Elvis beluisteren, helaas dan.
1838 Was het voormalige nummer...
als de rest er maar in blijft...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Wilde u Elvis beluisteren, helaas dan.
1838 Was het voormalige nummer...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef Sfeermaker het volgende:
terecht dat deze eruit ligt, zeg ik als Dire Straits liefhebber
Alsof ik het voorbereid heb...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee keer op rij is er niemand thuis...
Exactquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het titelnummer van dit album is eigenlijk het enige fraaie dat ze nog gemaakt hebben na Brothers in Arms
ja al vind ik My parties ook nog wel geinig qua tekst.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het titelnummer van dit album is eigenlijk het enige fraaie dat ze nog gemaakt hebben na Brothers in Arms
Oh wat een avond!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
OK, nog één keer Elvis dan.
One Night van 1912...
Zou maar zo eens kunnenquote:
Oh ik had toch echt nou Oh what a night verwachtquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Het overlijden van deze man is een groot Demis.
Gone with his wind vanaf 1739...
Ik heb niks voorbereid, maar zo on the fly vind je wel eens wat bruggetjes...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo eens kunnenMaar soms valt het ook toevallig mooi op z'n plaats
Je kent dat vast wel.
toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo eens kunnenMaar soms valt het ook toevallig mooi op z'n plaats
Je kent dat vast wel.
Dat bruggetje heb ik gemist, die is namelijk al geweest...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ik had toch echt nou Oh what a night verwacht
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef Sfeermaker het volgende:
wat is dit nou voor sirtaki-kneut?
ah, die heb ik dan weer gemist....quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bruggetje heb ik gemist, die is namelijk al geweest...
Die vent had meer jurken dan je moeder ooit gehad heeft...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef Sfeermaker het volgende:
wat is dit nou voor sirtaki-kneut?
ik heb er eentje bij de kringloop gevonden die ik met kerst aantrek. Ik denk dat Symph me de hele dag Demis gaat noemenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vent had meer jurken dan je moeder ooit gehad heeft...
ik denk dat ik Fire ga draaien als hij brandend aan de droogmolen hangtquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er eentje bij de kringloop gevonden die ik met kerst aantrek. Ik denk dat Symph me de hele dag Demis gaat noemen
Mag ie meeluisteren in het vliegtuig dan ?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor Fogel die op weg is naar Japan, voormalig #1713...
alleen als je een blauwe fogel bentquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ie meeluisteren in het vliegtuig dan ?
Hij schijnt Wifi te hebben aan boord, maar er is nog weinig leven te bekennen daarboven...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ie meeluisteren in het vliegtuig dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |