abonnement Unibet Coolblue
pi_167554276
Hoi. Ik ben Jeroen, afkomstig uit het oosten van het land, en rij een Audi RS4 B5 :7 Het meest geliefde en gehate voertuig bij criminelen en petjesvolk, ofzo. Destijds maar 6000 van gemaat en inmiddels redelijk schaars aan het worden. De auto is een uitgebouwde uitvoering van oorspronkelijk een Audi A4 Avant aangepakt & getuned door beide Quattro GMBH (dochteronderneming van audi) en Cosworth.



Het betreft een handgeschakelde, 6 versnellings V6 Bi-turbo dat oorspronkelijk in de A4 S4 Avant en A6 Avant gebruikt is, maar met behulp van Cosworth een vermogenstoename van 380PK en 440NM koppel produceert. Het geheel koste destijds ¤ 97.000 bij introductie en was destijds de snelst verkrijgbare station op de markt.



Wat deze auto zo bijzonder maakt los van het vermogen is dat het een complete auto is. Als je erin rijdt is het gewoon een normale auto met enorm veel laadruimte, zeker wanneer je de achterbank naar voren klapt om er een complete verhuizing mee te kunnen doen.



Naast de ideaale roadtrip auto waar je lekker veel in kunt stallen en met een gerust hart de weg op kunt is het ook redelijk zuinig vergeleken met andere 'sportauto's' in deze klasse. De V6 Bi-turbo heeft een verbruik van ongeveer 1 op 7 tot 1 op 11 afhankelijk van je rijgedrag, maar kan enorm opspelen richting 1:2 als je met airco aan volgas durft te gaan. Het verbruik is in verhouding met nieuwere type RS4's of RS6's beter.



De auto is oorspronkelijk uit Zwitserland van jawel, de eerste eigenaar geimporteerd. De import heeft plaatsgevonden door een garage die er een eigen project van wou maken. Dat is in zekere zin ook gelukt. Destijds dat de auto voor 9 maanden in bezit was is er enorm veel verspijkerd aan reparaties. Deze waren hard nodig omdat de laatste eigenaar er weinig meer aan gedaan heeft.



Omdat 6 auto's op prive te duur voor de garage ging worden kwam de garage die mijn vorige auto, een Audi A3 2.0 TDI DSG in onderhoud met de mededeling de RS4 te willen verkopen. Op dat moment zat ik al eigenlijk met iets snellers in gedachten en we vonden elkaar enigzins op het juiste moment ook. Voor een goede prijs + inruil was de RS4 in mijn bezit. Het eerste keer geven van gas op de snelweg met 440PK deed me schijten in m'n broek.



De auto is oorspronkelijk door Sportec geremapped wat voor ongeveer 420PK en 560NM moet zorgen. Later zijn door de garage de voorste bank van katalysatoren leeggeklopt (er zitten er 4 in) wat zorgt voor ongeveer 440PK en bijna 600NM aan koppel. De topsnelheid grenst tegen de 310kmph aan en van 0 naar 100 gaat in ongeveer 4 seconden. Hard? Ja.



Een auto dat met 440PK komt vergt natuurlijk flink wat onderhoud. In de meer dan 2 jaar dat ik de auto in het bezit heb heb ik soms voor behoorlijke dilemma's gestaan. Zo'n auto zoals dit (of een RS6 C5, om het erger te maken) wordt ook wel een money pit genoemd als je de verkeerde treft. Je komt voor een enorme waslijst aan reparaties te staan, en zult ook puur omdat het een RS betreft, komen te staan voor kosten, serieuze kosten. Kijk niet raar op als zo'n auto zoals deze 3x de dagwaarde aan reparaties doet overstijgen :)



Vooral het eerste jaar was het flink door de zure appel bijten. Alles dat kapot kon gaan ging wel kapot zeg maar. Een auto zoals deze werk je op basis van preventief onderhoud, en niet wanneer het echt niet meer kan zeg maar. Hieronder een lijst met wat ik zoal aan de auto heb verricht:

- Distributieriem, spanrollen, waterpomp (x2 inmiddels)
- Dynamo
- Stuurpomp
- Cardan achter
- Koppeling (2x, met als laatst een set dat goed is voor 600nm)
- Wiellager(s)
- Veerpootbruggen x2
- Schokbrekers (Nieuwe bilstein's in hoogte & hardheid verstelbaar)
- Powerflex rubbers rondom, complete set
- Verschillende sensoren
- Brandstofpomp
- Fancontrollers, ventilatoren
- Aircopomp / revisie
- Regulier onderhoud, alles x6 natuurlijk
- Vervangen remleiding met stalen remleidingen rondom
- Display, lampjes, lichtjes en troep
- Pakkingen, snufjes en toeters

Meerdere malen op de meest lullige manieren met pech gestaan, uitvallende brandstofpomp na het tanken, een cardan achter dat ineens raar geluid ging maken, wiellager in oost-duitsland met sportvakantie, you name it :) De kosten waren explosief, je koopt er een nieuwer type in goede staat RS4 voor als het moet. Maar als je eenmaal zover bent kan je niet of moeilijk terugtrekken. Het is een haat liefde verhouding en aan het einde van de dag, is het ook mijn auto, die het laatste jaar van z'n beste kant ook heeft laten zien:



:7

Ik heb nu naar schatting 64k in 2+ jaar tijd met de auto gereden. Ik gebruik 'm inderdaad voor daily / werk gecombineerd en schuw niet 'm ook te gebruiken waarvoor die is. Ik ben mijn rijbewijs inmiddels 1x kwijtgeraakt door een lullige sprint (meer dan 210kmph over de A1) en een boete van ruim ¤ 1507 opgelopen erdoor. Weerhoudt me dat? Nee. Het is een prachtige auto met karakter, de geur van leder iedere keer als je instapt, en zeer robuust aanvoelt als je ermee rijdt.



De KM-stand? Meer dan 352.xxx. Maak ik me zorgen daarover? Neen. Garagist en ik zijn beide van mening dat de motor in zeer goede staat is, turbo's ook trouwens (2x k04's water & oliegekoeld) en alles valt of staat met goed onderhoud. Dit soort blokken waren destijds ook gemaakt en gebouwd voor de amerikaanse markt. 300.000km is een schijntje terwijl een beetje standaard in amerika ter voorbeeld ruim 300.000 mijl is (492.000). Ons streven is om een gebruikt blok straks op te kopen in DE / PL en deze te reviseren voor een vermogen van ongeveer 800PK en 1000Nm koppel (longblok, 3L met grotere turbo's).



Niet dat je ooit 800PK in NL toe kunt passen (Ik ben regelmatig in duitsland), maar het is wel gaaf om te hebben. De ultimate sleeper, een gewone station / avant met meer vermogen dan 6 lease auto's bij elkaar. De bekendste S4 overigens in Hannover met meer dan 1000PK ter vergelijking:


Voor een auto dat een leeftijd van inmiddels bijna 16 jaar heeft, kan het wel degelijk mee met premium modellen dat tegenwoordig nog worden uitgebracht. Voorzien van Quattro en een uitstekende set banden een zeer fijne auto voor zowel sneeuw, regen, vorst of zelfs de nurburgring.

- Nadelen:

Onderhoud bij zulke auto's kan echt duur uitvallen. Dezelfde sensor bij een S4 vs een RS4 zit zo een prijsverschil van 80 euro in. Bij een beetje reparatie zal het blok eruit moeten omdat de werkruimte erg gering is. Turbo's komen in 2 paar en niet 1, zoals sommige prutsers wel eens doen of gedaan hebben, Quattro is een beste last op het verbruik. Lastig parkeren af en toe gezien de 'groene parkeergarages' in amsterdam en omstreken. Slijt graag banden, korte intervallen onderhoud (riem al met 60.000km).

Ter vergelijking; de originele remmen via Quattro GMBH (voor / achter / schijven + pads) kosten ruim ¤ 4200. En deze slijten vrij snel gezien het gewicht (1600kg leeg).

Poetsen.



Een avant is een slag groter dan een normale auto. Je poetst je ook helemaal scheel (dik 1.5 uur bezig alleen met wax). Het ding wordt snel weer vies en zeker op snelweg wordt het allemaal smerig.

- Voordelen:

Tsjaaaa. Vermogen. Ruimte. Redelijk goed verbruik t.o.v andere auto's met hetzelfde of zelfs meer vermogen. Robuust. Voelt als een blok op de weg.



De auto was voor bouwjaar 2001 z'n tijd ook vooruit. Alles electrisch aangestuurd, cruise control, alarm met bewegingssensoren, stoelverwarming, airco, verwarmde ruiten, heerlijke stoelen trouwens, iets waar ik gerust 6 uur achter elkaar in kan zitten, navigatie, cd-wisselaar (reeds vervangen met MP3 / Spotify), meerdere 12V stekkers en vooral ruimte. :)

In de media:


^ Chris harris. :)

[ Bericht 35% gewijzigd door Jism op 23-12-2016 18:28:06 ]
pi_167554432
Wat een bazenbak. _O_

Hoeveel PK?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167554832
Is het een automaat?
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:09:19 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167554950
DS4 zou rondjes om je heen huppelen met zijn RS6, maar leuk dat je er blij mee bent.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167555090
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
DS4
Deze wel ja



Maar dat is geen standaard autootje :P
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:20:10 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167555205
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Deze wel ja

[ afbeelding ]

Maar dat is geen standaard autootje :P
Newbie gespot :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167555266
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Newbie gespot :D _O-
Nee serieus enig idee hoe snel een WRC van 0 naar de 100 gaat ? 8-)

en gebruiker DS4 ken ik niet :P
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:23:28 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_167555306
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Nee serieus enig idee hoe snel een WRC van 0 naar de 100 gaat ? 8-)

en gebruiker DS4 ken ik niet :P
Die is ook gestopt met FOK!ken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:34:48 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167555580
Niet benauwd voor diefstal?
Mag ie een nachtje buiten staan van de verzekering?
Snelle bak ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator vrijdag 23 december 2016 @ 17:52:14 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_167556033
Heel vet ik heb een a4 uit 2003 en een a6 uit 2000. Heerlijke autos.
nee echt niet !
pi_167556120
Ik heb een BMW.
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:05:59 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167556248
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Nee serieus enig idee hoe snel een WRC van 0 naar de 100 gaat ? 8-)

en gebruiker DS4 ken ik niet :P
Enig idee aan welke kant je kaka eruit komt als je een schop onder je hol krijgt in een RS6 met 700++ paardjes?

WRC hok is leuk, maar ik zie geen kentekenplaten, en waar laat je je kinderwagen?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167556259
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is het een automaat?
Handgeschakeld, 6 versnellingen. De theoretische v-max is ~ 320kmph als je de revlimiter nog durft te passeren. Echter is er een vertanding verkrijgbaar die de ratio verhoogt op de 6de versnelling en daarmee een theoretische V-max heeft van 365KMPH, oftewel 550 toeren per minuut lager in vergelijking met de stock 6de versnelling.

quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Deze wel ja

[ afbeelding ]

Maar dat is geen standaard autootje :P
Zal wel tot op het bot gestript zijn en bijna niets meer wegen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef Hyperdude het volgende:
Niet benauwd voor diefstal?
Mag ie een nachtje buiten staan van de verzekering?
Snelle bak ^O^
Ik weet hoe ze een ouder type RS stelen. Dus 'we' hebben onze voorzorgsmaatregelen al genomen. Ik denk niet echt dat ze ver zullen komen. Verzekering doet niet zo moeilijk gezien de veel lagere dagwaarde dan een nieuw type RS4 / RS6.

Een auto met GPS is ook zinloos. Ze steken er een GPS jammer in en het ding is nergens meer te zien op welke kaart dan ook.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn portemonnee begon een beetje te huilen toe hij mee las :'(
Dit is een auto dat iedereen kopen kan, maar onderhoud een compleet andere league is.
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:16:06 #15
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_167556463
Mooie OP inderdaad, was vermakelijk om te lezen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator vrijdag 23 december 2016 @ 18:35:18 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_167556975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:06 schreef Jism het volgende:


[..]

Dit is een auto dat iedereen kopen kan, maar onderhoud een compleet andere league is.
Dat is bij heel veel auto's het geval. Maar niet zo extreem als bij jouw wagen.
pi_167557076
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat is bij heel veel auto's het geval. Maar niet zo extreem als bij jouw wagen.
Ik heb het voordeel dat de garage daar waar het in onderhoud is voor altijd een enorm goede prijs wordt uitgevoerd. En dan ook echt de tijd voor nemen waar ik echt enorm tevreden over ben, alsof het z'n eigen auto is.

Ik heb namelijk 1x de koppeling laten vervangen (gewoon, vliegwiel + koppeling) bij een niet nader te noemen garage, alles was in orde zeiden ze, totdat ik de auto zelf een keer op de brug had:



Bout stak gewoon uit, handvast gedraaid maar nooit vastgezet (!).

Sindsdien blijf ik echt weg van generieke garages die nog nooit een RS in handen hebben gehad, laat staan er een proefrit met al het gekut vandien mee plaats zou vinden. Er zijn genoeg audi specialisten (gelukkig) over heel het land, als je aan zo'n auto begint altijd bij iemand of een bedrijf onderbrengen dat dat daadwerkelijk weet en kan uitvoeren.
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:54:47 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167557425
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:06 schreef Jism het volgende:

[..]

Handgeschakeld, 6 versnellingen. De theoretische v-max is ~ 320kmph als je de revlimiter nog durft te passeren. Echter is er een vertanding verkrijgbaar die de ratio verhoogt op de 6de versnelling en daarmee een theoretische V-max heeft van 365KMPH, oftewel 550 toeren per minuut lager in vergelijking met de stock 6de versnelling.

[..]

Zal wel tot op het bot gestript zijn en bijna niets meer wegen.

[..]

Ik weet hoe ze een ouder type RS stelen. Dus 'we' hebben onze voorzorgsmaatregelen al genomen. Ik denk niet echt dat ze ver zullen komen. Verzekering doet niet zo moeilijk gezien de veel lagere dagwaarde dan een nieuw type RS4 / RS6.

Een auto met GPS is ook zinloos. Ze steken er een GPS jammer in en het ding is nergens meer te zien op welke kaart dan ook.

[..]

Dit is een auto dat iedereen kopen kan, maar onderhoud een compleet andere league is.
Maar.. dan schakel je dus eigenlijk van 5 naar 7, en dan is de puf er wel uit natuurlijk. Dan loopt ie wel bloedhard maar de kans is aanwezig dat je moet tanken voor hij aan zijn top komt :P .

Sowieso, boven de 300 rijden op openbare weg is debiel, óók in Duitsland, en op een normaal circuit haal je dat niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167557557
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Maar.. dan schakel je dus eigenlijk van 5 naar 7, en dan is de puf er wel uit natuurlijk. Dan loopt ie wel bloedhard maar de kans is aanwezig dat je moet tanken voor hij aan zijn top komt :P .

Sowieso, boven de 300 rijden op openbare weg is debiel, óók in Duitsland, en op een normaal circuit haal je dat niet.
Nee, je schakelt gewoon naar z'n 6 toe, die een andere overbrenging heeft en daardoor 'lager' in de toeren valt (-550) vergeleken met de stock 6de versnelling. Zo'n gear heeft het voordeel dat je zuiniger de snelweg op kunt maar iets meer moeite zou hebben met accelereren vanuit z'n 6 (100 rijdend) naar 130 bijv. Dit omdat wanneer de omslag komt voor het werken van de turbo's te laag eigenlijk ligt dan normaal.

De K04's werken pas vanaf 2500 toeren en hoger, niet vanaf 2000 dus. 300 kan prima, het moet alleen goed weer zijn, rustig op de snelweg en je auto moet ervoor geschikt zijn. Dus ook flinke remmen, want je moet een kilometer ver weg anticiperen op wat er voor je gebeurd.

Het heeft me een lange tijd geduurd eerdat ik de 300 aan durfde te tikken en de top van deze auto is 310. Ik had nog nooit zo hard gereden, alles boven de 250 gaat best fast & furious achtig snel.

Tanken valt gelukkig wel mee. Erger dan 1:2 met airco aan en volgas krijg je 'm niet. Meestal is het 1:4 voor volgas. De hele auto verliest z'n efficientie ook wanneer je boven de 160 gaat rijden. Met snelheden boven de 220 en hoger dan zie je de brandstofmeter gewoon langzaam teruglopen.

Het is in ieder geval zuiniger dan een nieuwer type RS4 (B7) en RS6 C5. De RS4 heeft een 61 liter brandstoftank. De RS6 C5 81 liter. Die doet ongeacht 1:5 en met stadsverkeer is het nog erger zelfs.
pi_167558255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:00 schreef Jism het volgende:

[..]

Ik vind het echt prachtig dat deze nog handgeschakeld is. _O_

Er zit gewoon een klein vermogen alleen al in het onderhoud. Zou met een automaat de topsnelheid niet nog net wat hoger liggen?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167558339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik vind het echt prachtig dat deze nog handgeschakeld is. _O_

Er zit gewoon een klein vermogen alleen al in het onderhoud. Zou met een automaat de topsnelheid niet nog net wat hoger liggen?
Een RS6 C5 doet mits goed gemapped, 320kmph. En dat heeft dan DRC en allerlei foefjes. Echter zo'n V8 biturbo slurpt brandstof. Dat is gewoon niet leuk meer. 81 liter > 250 km als je het niet te gretig aan doet.

Ik denk dat Audi bewust ook heeft gekozen om de RS4 onder de RS6 heeft gepositioneerd qua snelheid / power en dergelijk. Want in sprint is een RS4 B5 sneller weg dan een RS6 maar een RS6 overstemt de RS4 met topsnelheid (320) weer.

De RS6 C5 komt wel met een automaat, 5 versnellingen en met flippers aan het stuur. Maar de automaten van een RS6 C5 zijn erg gevoelig en hebben met regelmaat revisie's nodig, a dik een paar duizend euro.
pi_167558544
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:32 schreef Jism het volgende:

[..]

Een RS6 C5 doet mits goed gemapped, 320kmph. En dat heeft dan DRC en allerlei foefjes. Echter zo'n V8 biturbo slurpt brandstof. Dat is gewoon niet leuk meer. 81 liter > 250 km als je het niet te gretig aan doet.

Ik denk dat Audi bewust ook heeft gekozen om de RS4 onder de RS6 heeft gepositioneerd qua snelheid / power en dergelijk. Want in sprint is een RS4 B5 sneller weg dan een RS6 maar een RS6 overstemt de RS4 met topsnelheid (320) weer.

De RS6 C5 komt wel met een automaat, 5 versnellingen en met flippers aan het stuur. Maar de automaten van een RS6 C5 zijn erg gevoelig en hebben met regelmaat revisie's nodig, a dik een paar duizend euro.
Ja klopt wat je zegt, die automaten kosten een godsvermogen om te reviseren en handgeschakeld is gewoon beter in zo'n auto. De RS6 is ook duurder natuurlijk in aankoop en onderhoud, man ik wil niet eens weten wat het allemaal kost. :')

Ik rij ook VAG en voor het laten uitlezen van de motor betaal ik al 150 euro.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167558716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:40 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja klopt wat je zegt, die automaten kosten een godsvermogen om te reviseren en handgeschakeld is gewoon beter in zo'n auto. De RS6 is ook duurder natuurlijk in aankoop en onderhoud, man ik wil niet eens weten wat het allemaal kost. :')

Ik rij ook VAG en voor het laten uitlezen van de motor betaal ik al 150 euro.
Een RS6 kan een nachtmerrie zijn. Ik stond bijna op het punt er eentje te kopen, totdat de verkoper zei, ja we hebben een jaar geleden het blok vervangen met een ander, en van de 4 turbo's die we hadden met het blote oog gekeken welk het minste speling had, om deze vervolgens in set (2 stuks dus) in het juiste blok te zetten en onder de auto te jassen.

Bij zulke berichten loop ik al weg. Turbo's MOET je gezamelijk vervangen, nooit 1 vervangen en doorrijden op de ander. Er komt een te grote tolerantie op beide banken (V-vorm) en dat kan gewoon slecht zijn voor je motor.

RS6 C5 is brilliant mooi, deftig, stoer, bruut, alles wat je hartje begeert, maar de prijzen... :O Daar is mijn auto nog helemaal niets bij. Het verbruik alleen al ga je op achteruit (1:5, en met stadsverkeer slechter zelfs). Onderhoud komt ook alles x8 en de duurste olie gaat er natuurlijk weer in.

Syntetisch is nodig bij dit soort motoren, zeker omdat de temperatuur zo richting de 130 graden op kan lopen als je er goed mee vlamt. Normale olie zou afbreken bij zulke temperaturen, vastkoeken als je met roodgloeiende turbo's het ding ineens uitzet etc...

Blok moet er standaard uit als je ook maar een beetje onderhoud wilt gaan plegen. :X

Heel mischien als er echt een heel mooi model mijn richting op komt waaien... .RS6 blijft de mooiste uit de hele serie in die tijd.
pi_167559620
Oeh mooie bak :D

Heb je van je garage een kluis gemaakt tegen het diefstal? Ik zou dat ding niet graag achterlaten op een afgelegen parkeerterreintje dicht bij een stad :N
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:17:07 #25
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_167559729
Goed verhaal!

Ik zou alleen de badges eraf halen en standaard wielen monteren.
En dan de hele dag Golfjes pesten voor het stoplicht..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')