abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167559241
Die zien we nooit meer terug ^O^
pi_167559318
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Die zien we nooit meer terug ^O^
Ik denk wel dat-ie in bepaalde kringen als een volksheld wordt gezien hoor.
I´m back.
pi_167559337
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat-ie in bepaalde kringen als een volksheld wordt gezien hoor.
Ja maakt niet uit. We zien hem niet meer terug *O* :W
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:07:20 #254
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167559388
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, dit soort dingen kon je al way back voorspellen in september 2015 hè, dat is het trieste.
Iedereen die dat toen zei was een racist, een xenofoob of een nazi.
pi_167559410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Iedereen die dat toen zei was een racist, een xenofoob of een nazi.
En nog steeds, dat is het typische.
I´m back.
pi_167559440
Er is een verschil tussen zeggen(en ontkennen! :') ) dat het kan gebeuren of dat elke immigrant een potentiele terrorist is.
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:10:18 #257
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167559489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Er is een verschil tussen zeggen(en ontkennen! :') ) dat het kan gebeuren of dat elke immigrant een potentiele terrorist is.
Iedere immigrant is een potentiële terrorist.
pi_167559587
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef skysherrif het volgende:
We hebben gewoon een groot probleem binnengehaald. Iedere moslim kan van de ene op de andere dag een zeer groot gevaar vormen. Dat is gewoon een realiteit. Kun je zeggen dat het verkeer meer mensen doodt, of dat keukentrapjes gevaarlijker zijn, maar dat geldt voor iedereen en in elk land. Qua verkeer met name in die landen van moslims btw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2016 20:20:23 ]
I´m back.
pi_167559650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We hebben gewoon een groot probleem binnengehaald. Iedere moslim kan van de ene op de andere dag een zeer groot gevaar vormen. Dat is gewoon een realiteit. Kun je zeggen dat het verkeer meer mensen dood, of dat keukentrapjes gevaarlijker zijn, maar dat geldt voor iedereen en in elk land.
Dat klopt, maar dat is een islamitisch probleem en dan met name omdat een aantal gekke rijke invloedrijke imams de laatste tijd op hol geslagen zijn en voornamelijk uit SA nog zakken geld krijgen.

Om te stellen dat we maar elke vluchteling moeten weigeren, maakt ons net zo barbaars.
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:18:09 #260
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167559764
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:15 schreef skysherrif het volgende:
Om te stellen dat we maar elke vluchteling moeten weigeren, maakt ons net zo barbaars.
Welnee. Er waren (en zijn) legio alternatieven die veel beter zijn. Het is misdadig dat daar niet voor gekozen is.
pi_167559787
quote:

[..]

Dat klopt, maar dat is een islamitisch probleem en dan met name omdat een aantal gekke rijke invloedrijke imams de laatste tijd op hol geslagen zijn en voornamelijk uit SA nog zakken geld krijgen.

Klopt, echter we moeten wel serieus zijn met de incheck controle, alleen denk ik dat dat niet gaat, we hebben de techniek niet en er zijn genoeg methoden om een controle te ontwijken of ontlopen. Je kunt gewoon in de gevangenis hebben gezeten zoals deze gast en dan vervolgens grensje oversteken en dan in de leer gaan bij een radicale imam en daarna zoveel mensen dood en gewond rijden, vervolgens ontsnap je, ga je weer drie grenzen over en dan bij toeval loop je tegen de paal aan.
Dat is het niet hoor, echt niet.

En dan komen de politici hier met: ja, maar wij zijn met meer...
I´m back.
pi_167559871
quote:

[..]

Nee, ik prefereer de veiligheid van mijn geliefden boven die van welke vluchteling dan ook, daar is niks barbaars aan, gewoon logisch nadenken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2016 @ 20:22:44 #263
163650 Greys
pi_167559934
Geloof er geen kont van dat die telefoon pas na een dag gevonden is in die wagen. Kom op zeg, zelfs een stagiair zou binnen een half uur alles in die wagen gevonden hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167560006
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef Greys het volgende:
Geloof er geen kont van dat die telefoon pas na een dag gevonden is in die wagen. Kom op zeg, zelfs een stagiair zou binnen een half uur alles in die wagen gevonden hebben.
Beetje complottheorieën aan het vormen, Greys?
I´m back.
pi_167560049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, ik prefereer de veiligheid van mijn geliefden boven die van welke vluchteling dan ook, daar is niks barbaars aan, gewoon logisch nadenken.
Ik heb nooit een moment gedacht dat mijn geliefden in gevaar zijn geweest, ik snap het wel want vluchtelingen zijn een ver van je bed show. Uiteindelijk zijn dat ook mensen die straks graag kerst zouden willen vieren etc etc, klinkt heel cliche maar als je er goed over nadenkt. Verdorie een paar euro meer belasting betalen en helaas een aanslag 2x in het jaar om honderd duizenden onschuldige levens te redden. Een afweging die geen gemakkelijk antwoord heeft, of toch wel?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2016 @ 20:29:17 #266
163650 Greys
pi_167560191
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje complottheorieën aan het vormen, Greys?
Neh, op zich niet, maar zeg eerlijk, vind je het aannemelijk dat zoiets een hele dag duurt?

Oké, om bij complotten vandaan te blijven: allemachtig wat een prutsers als het inderdaad een dag geduurd heeft.

Zo dan. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167560289
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Neh, op zich niet, maar zeg eerlijk, vind je het aannemelijk dat zoiets een hele dag duurt?

Oké, om bij complotten vandaan te blijven: allemachtig wat een prutsers als het inderdaad een dag geduurd heeft.

Zo dan. :P
Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, maar ik denk vooral veel gepruts en dat dat een fundamentele flaw is in EU.
Gelukkig hebben we hier in NL een aanslag, laat staan grote aanslag nog niet gehad, ik hou mijn hart vast alvast.
I´m back.
pi_167560398
Liberalen moeten zichzelf in het hoofd schieten.
pi_167560430
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:35 schreef KarenDW het volgende:
Je weet amper waar het woord liberaal voor staat man :')
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:36:12 #270
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167560432
quote:
Sorry? Zei je dat nou echt?
pi_167560467
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je weet amper waar het woord liberaal voor staat man :')
Neo liberalen moeten zichzelf in het hoofd schieten.
pi_167560474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik heb nooit een moment gedacht dat mijn geliefden in gevaar zijn geweest, ik snap het wel want vluchtelingen zijn een ver van je bed show. Uiteindelijk zijn dat ook mensen die straks graag kerst zouden willen vieren etc etc, klinkt heel cliche maar als je er goed over nadenkt. Verdorie een paar euro meer belasting betalen en helaas een aanslag 2x in het jaar om honderd duizenden onschuldige levens te redden. Een afweging die geen gemakkelijk antwoord heeft, of toch wel?
Dus je zegt gewoon we vangen miljoenen mensen op 1 x per maand een aanslag over heel EU gezien moeten we gewoon incasseren, zo erg is dat niet, en dan wrs de verkeersdoden en keukentrapjes erbij halend?
Persoonlijk vind ik dit moreel laakbaar.
Zoals ik zei die verkeersdoden en keukentrapjes gelden overal, kun je tegen elkaar wegstrepen, althans hier nog minder dan elders in de wereld, omdat we hier meer aan veiligheid doen, beter opgeleid zijn en vaak geen gekke dingen doen (althans dat zou zo moeten zijn).
Ik vind de uitruil van miljoenen vluchtelingen die we helpen tegen de doden aan terrorisme getuigen van een cynisme dat ik eerlijk gezegd onmenselijk vind. Wacht maar totdat ze bij jou aan de deur kloppen dan.
I´m back.
pi_167560486
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Sorry? Zei je dat nou echt?
Ja. Ik hoor mensen namelijk graag SA uitschelden, omdat ze geen vluchtelingen opnemen, wat maakt ons anders als we hier de grenzen sluiten en ze lekker aan de grens bij Turkije laten creperen, of in de straten van Aleppo? Natuurlijk los van de sujetten die ze het liefst zien verdrinken in de bootjes.
pi_167560545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:35 schreef KarenDW het volgende:
Ik beschouw me wel als links, liberal ook, zou niet weten waarom ik me door het hoofd moet schieten. Heb niet eens een pistool btw.
I´m back.
pi_167560580
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik beschouw me wel als links, liberal ook, zou niet weten waarom ik me door het hoofd moet schieten. Heb niet eens een pistool btw.
Omdat jullie mensen zonder papieren of achtergrond check het land binnen willen laten? En ontkennen dat de numerieke moorden en verkrachtingen dat plaatsvinden een probleem is dat opgelost moet worden?
pi_167560585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maakt niet uit. We zien hem niet meer terug *O* :W
Hoezo maakt dat niet uit?? }:|

Juist dát is onderdeel van heel het probleem; me dunkt }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167560610
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef KarenDW het volgende:

[..]

Omdat jullie mensen zonder papieren of achtergrond check het land binnen willen laten? En ontkennen dat de numerieke moorden en verkrachtingen dat plaatsvinden een probleem is dat opgelost moet worden?
Ik leg hierboven uit dat dat niet de goede methode is. Zit je te trollen, of wat?
I´m back.
pi_167560622
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent pre-millenial links/liberaal. Das een heel ander verhaal.
pi_167560634
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus je zegt gewoon we vangen miljoenen mensen op 1 x per maand een aanslag over heel EU gezien moeten we gewoon incasseren, zo erg is dat niet, en dan wrs de verkeersdoden en keukentrapjes erbij halend?
Persoonlijk vind ik dit moreel laakbaar.
Zoals ik zei die verkeersdoden en keukentrapjes gelden overal, kun je tegen elkaar wegstrepen, althans hier nog minder dan elders in de wereld, omdat we hier meer aan veiligheid doen, beter opgeleid zijn en vaak geen gekke dingen doen (althans dat zou zo moeten zijn).
Ik vind de uitruil van miljoenen vluchtelingen die we helpen tegen de doden aan terrorisme getuigen van een cynisme dat ik eerlijk gezegd onmenselijk vind. Wacht maar totdat ze bij jou aan de deur kloppen dan.
Nouja, ik hoor sommige mensen dat we schengen maar moeten afschaffen als extra controle. Ben benieuwd als ze straks bij de grens een uur in de file staan hoe ze er dan over denken :P.

Ik denk gewoon niet dat 50 doden per jaar, hoe erg het ook is en dat wil ik geenszins bagatelliseren, moet betekenen dat we onze manier van leven drastisch gaan veranderen. Dat zolu de echte aanslag zijn.

Miljoenen per maand opnemen is natuurlijk niet te doen en ik wil er wel gewoon een streng immigratiebeleid op na houden overigens. Mensen die nie taan de eisen voldoen per direct terug sturen etc.
pi_167560635
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Bedoel dat dat niet uit maakt voor mijn vrolijke tweet dat we hem niet meer terugzien *O*
pi_167560643
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Klopt in bepaalde kringen is hij gewoon een volksheld. Dat is een probleem.
I´m back.
pi_167560651
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik leg hierboven uit dat dat niet de goede methode is. Zit je te trollen, of wat?
Dan ben je niet neo liberaal.
pi_167560677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heeft wss de amerikaanse verkiezingen gevolgd en de daarbij horende reddits en 4chans waar liberalen elke dag doodgewenst worden. Geen idee wat liberalen precies zijn, maar ze moeten allemaal dood ryan :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2016 @ 20:43:50 #284
163650 Greys
pi_167560703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, maar ik denk vooral veel gepruts en dat dat een fundamentele flaw is in EU.
Gelukkig hebben we hier in NL een aanslag, laat staan grote aanslag nog niet gehad, ik hou mijn hart vast alvast.
Ja, dito. Stiekem ben ik blij dat ik een provinciaaltje in een klein prutsdorp ben en dat ik niet vaak op massaal bezochte plekken kom. Dat is natuurlijk egoïstisch en vast ook een vals veilig gevoel, maar toch. :@ Klinkt dat heel onlogisch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167560709
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja, ik hoor sommige mensen dat we schengen maar moeten afschaffen als extra controle. Ben benieuwd als ze straks bij de grens een uur in de file staan hoe ze er dan over denken :P.

Ik denk gewoon niet dat 50 doden per jaar, hoe erg het ook is en dat wil ik geenszins bagatelliseren, moet betekenen dat we onze manier van leven drastisch gaan veranderen. Dat zolu de echte aanslag zijn.

Miljoenen per maand opnemen is natuurlijk niet te doen en ik wil er wel gewoon een streng immigratiebeleid op na houden overigens. Mensen die nie taan de eisen voldoen per direct terug sturen etc.
laten we dan met zijn allen, in de EU, een andere doctrine gaan verzinnen en een ander toelatingsbeleid. Want deze casus laat zien dat het gewoon niet werkt. (Ik druk me diplomatiek uit).
I´m back.
pi_167560725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef KarenDW het volgende:

[..]

Dan ben je niet neo liberaal.
Ga maar ergens anders trollen hoor.
I´m back.
pi_167560731
De vergelijking met verkeersdode is misleidend, misplaatst en komt voort uit selectief relativisme.
pi_167560790
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dito. Stiekem ben ik blij dat ik een provinciaaltje in een klein prutsdorp ben en dat ik niet vaak op massaal bezochte plekken kom. Dat is natuurlijk egoïstisch en vast ook een vals veilig gevoel, maar toch. :@ Klinkt dat heel onlogisch?
Zelfde hier in een dorp. Neemt niet weg dat we nu gewoon problemen in zijn gefrommeld die kennelijk moeilijk op te lossen zijn. Maar ze moeten wel opgelost worden.
I´m back.
pi_167560898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:44 schreef LelijKnap het volgende:
De vergelijking met verkeersdode is misleidend, misplaatst en komt voort uit selectief relativisme.
Klopt idd, want ga maar naar Marokko met je verkeersdoden, zal in doorsnee ander land dat predominately islamitisch is niet anders zijn. Meervoud van het aantal verkeersdoden dan hier in NL. Qua verkeersdoden, de kans dat je bij een verkeersongeval om het leven komt, kun je beter in NL wonen. Zelfs in B is het veel en veel slechter gesteld.
I´m back.
pi_167560904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga maar ergens anders trollen hoor.
Je weet goed genoeg wat ik bedoel. Ik neem de tijd niet meer om er neo achter te zetten het zijn allemaal moderne liberalen. En ze zijn mede verantwoordelijk voor alle moord en verkrachting.
pi_167560969
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:49 schreef KarenDW het volgende:

[..]

Je weet goed genoeg wat ik bedoel. Ik neem de tijd niet meer om er neo achter te zetten het zijn allemaal moderne liberalen. En ze zijn mede verantwoordelijk voor alle moord en verkrachting.
Ik heb helemaal geen zin om uit te leggen wat ik bedoel aan jou, je komt me voor als iemand die geregd is om te trollen.
I´m back.
pi_167561019
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen zin om uit te leggen wat ik bedoel aan jou, je komt me voor als iemand die geregd is om te trollen.
Uit te leggen? Wat uit leggen? Het is waar. Dus ga je dan akkoord met deze neo liberale onzin?
pi_167561285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:51 schreef KarenDW het volgende:

[..]

Uit te leggen? Wat uit leggen? Het is waar. Dus ga je dan akkoord met deze neo liberale onzin?
Het gaat hier niet over neoliberalisme, dit is geen sociaal-economisch topic.
I´m back.
pi_167561305
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt idd, want ga maar naar Marokko met je verkeersdoden, zal in doorsnee ander land dat predominately islamitisch is niet anders zijn. Meervoud van het aantal verkeersdoden dan hier in NL. Qua verkeersdoden, de kans dat je bij een verkeersongeval om het leven komt, kun je beter in NL wonen. Zelfs in B is het veel en veel slechter gesteld.
Klopt. Er zit ook een verschil in intentie (ongeluk v.s. politieke bedoeling); het aanvallen met een discriminerend oogmerk (hetgeen iets mogelijk zegt over de groep waaraan de terroristen toebehoren) maar bovenal is het relativistische ongemakkelijk. Wat is de intentie van het geven van de vergelijking? En waar houd het op? Is degene die met zo een vergelijking aankomt ook te overtuigen met dezelfde manier van relativeren in andere casussen? Als een stel neo-nazi's straks 5.000. moslims opjagen en vermoorden, moeten wij dan zeggen; da's niks vergeleken met het aantal kankersterfgevallen? Zal hij naar zo een vergelijking opzoek gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2016 20:58:01 ]
pi_167561386
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over neoliberalisme, dit is geen sociaal-economisch topic.
Nee het gaat wel om deze neo liberalen. Zij zijn mede verantwoordelijk en dat weet je en je hebt er niets op te zeggen.
pi_167561462
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef KarenDW het volgende:

[..]

Nee het gaat wel om deze neo liberalen. Zij zijn mede verantwoordelijk en dat weet je en je hebt er niets op te zeggen.
Nou ja, open een relevant topic en dan zul je zien welke terzijdes ik daarbij wel of niet weet te plaatsen.
I´m back.
pi_167561495
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, open een relevant topic en dan zul je zien welke terzijdes ik daarbij wel of niet weet te plaatsen.
Geloof me. Dit is relevant.
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:01:09 #298
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167561500
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is de intentie van het geven van de vergelijking? En waar houd het op? Is degene die met zo een vergelijking aankomt ook te overtuigen met dezelfde manier van relativeren in andere casussen? Als een stel neo-nazi's straks 5.000. moslims opjagen en vermoorden, moeten wij dan zeggen; da's niks vergeleken met het aantal kankersterfgevallen? Zal hij naar zo een vergelijking opzoek gaan?
Interessant ja, het aantal doden als gevolg van de bommen op het midden-oosten zijn niets vergeleken met het aantal verkeersdoden.
pi_167561527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt. Er zit ook een verschil in intentie (ongeluk v.s. politieke bedoeling); het aanvallen met een discriminerend oogmerk (hetgeen iets mogelijk zegt over de groep waaraan de terroristen toebehoren) maar bovenal is het relativistische ongemakkelijk. Wat is de intentie van het geven van de vergelijking? En waar houd het op? Is degene die met zo een vergelijking aankomt ook te overtuigen met dezelfde manier van relativeren in andere casussen? Als een stel neo-nazi's straks 5.000. moslims opjagen en vermoorden, moeten wij dan zeggen; da's niks vergeleken met het aantal kankersterfgevallen? Zal hij naar zo een vergelijking opzoek gaan?
Klopt, dan kun je ook wel wat moskee-torchings dulden bij wijze van spreke, maar dat wordt dan niet gedaan.
I´m back.
pi_167561552
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:00 schreef KarenDW het volgende:

[..]

Geloof me. Dit is relevant.
Open daar dan een topic over in POL hè.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: