SERIOUS REQUEST JAAAAA NAGELLAK NAGELKKAquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Onderweg naarBreda
Lekker feesten in mijn stad
Oké montellyquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
SERIOUS REQUEST JAAAAA NAGELLAK NAGELKKA
Jup en een aantal van volgend jaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo niet
Al je vrije dagen al opgemaakt?
Hoezo dat dan alquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup en een aantal van volgend jaar
Kut in je neus? Neus in haar kut?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee das wat anders. Ander kleurtje ook
Jeetje wat spannend we zijn echt benieuwd zeg poehquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuws van m'n werk joh maar mag nog niks zeggen
Kom maar ik maak wel pizza voor je en haal colaquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n kater had. Tering
Miss volgende week ook ff zonnebank doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet uur wachten voor kapper en dan vanavond zonnebank en gym
Twee keer gesport al vandaag, inmiddels tijd voor bierrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
heb eigenlijk niet eens zin om van de bank af te komen, maar bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom maar ik maak wel pizza voor je en haal cola
Ja, noiken is ook vanavond pas.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij ging toch alleen maar even skaten?
Damrak is tientje voor 20 minutenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Miss volgende week ook ff zonnebank doen
Ober weet jij beetje goede in de buurt hier
Nee ik bedoel in andere buurt, de betere buurt. Waar je roots liggen enzulks.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Damrak is tientje voor 20 minuten
Doe eens even normaal en meelevend mongoolquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jeetje wat spannend we zijn echt benieuwd zeg poeh
Hoho. "Chromosomonaal uitgedaagd persoon" heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en meelevend mongool
Hey Toto, krijg de vinkenteringquote:
We zien wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welke standjes ga je allemaal proberen?
Slim zo voor nyequote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een obertjequote:Op vrijdag 23 december 2016 16:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoho. "Chromosomonaal uitgedaagd persoon" heet dat tegenwoordig.
Achterstraat naast pannekoekenhuisquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |