abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 januari 2017 @ 14:35:59 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168003459
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja die hebben hier ook geen van allen een brievenbus. Ik leg de post ook altijd op de toonbank, maar dus wel zonder folders :P
Wel onhandig soms, want de kapper is niet altijd open als we met de post komen, en de bakker gaat in de vakantie soms een paar weken dicht. En de post blijft dan komen :')
Moet je toch eens vragen of ze een brievenbus plaatsen voor als ze gesloten zijn. Zo niet, dan moet de post retour als ze dicht zijn, want je kunt het niet bezorgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168003518
De vakantiekracht had alles steeds hersteld naar hetzelfde adres, dus toen ik daar kwam had ik een redelijke stapel :') toen waren ze gelukkig wel net weer open. Op de stickers stond ook steeds wel iets over dat ze gesloten waren en geen bus hadden, dus hopelijk is de hint over gekomen :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_168003621
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja die hebben hier ook geen van allen een brievenbus. Ik leg de post ook altijd op de toonbank, maar dus wel zonder folders :P
Wel onhandig soms, want de kapper is niet altijd open als we met de post komen, en de bakker gaat in de vakantie soms een paar weken dicht. En de post blijft dan komen :')
tja, dan hoor je alles eigenlijk retour te sturen, anders hadden ze maar bewaarservice aan moeten vragen.
  Redactie Sport maandag 9 januari 2017 @ 15:05:12 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168003929
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:44 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

tja, dan hoor je alles eigenlijk retour te sturen, anders hadden ze maar bewaarservice aan moeten vragen.
geen brievenbus + dicht is gewoon retour hier ja. Ik sticker toch al zeker 10 poststukken per loop, dus die kan er nog wel bij hoor.

(lang leve afgebroken woningen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168003936
Yep. Heb ik laatst bij een school ook gedaan, die hadden de buitenbus weggehaald in de kerstvakantie. Gelukkig hoefde ik er toen maar 1 dag te lopen en ging het om maar 1 stuk, maar ik stuur het idd gewoon retour dan.
Voor mensen die 1 dagje hun bus vastgeplakt hadden ivm vuurwerk heb ik wel een uitzondering gemaakt ;) die heb ik wel hersteld naar hun adres zodat het dinsdag opnieuw zou komen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_168006994
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:32 schreef VixenFromHell het volgende:

Wel onhandig soms, want de kapper is niet altijd open als we met de post komen, en de bakker gaat in de vakantie soms een paar weken dicht. En de post blijft dan komen :')
Toen wij niet meer 'lokaal' zaten met ons postkantoor was de standaard oplossing daarvoor de post bewaren en als ze terug waren rekening sturen voor bewaarservice. :D
pi_168007074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:11 schreef Rafierafie het volgende:
Hier was het redelijk te doen met de gladheid. Ik heb wat langzamer dan anders gelopen.
Ik heb in elk geval geen enkel bericht voorbij zien komen over werken in deze omstandigheden. Zelfs geen "doe voorzichtig".

De concurrent gaf tenminste nog deze tip:
http://nos.nl/op3/artikel(...)guins-weten-hoe.html
pi_168012968
Werkt goed, die nieuwe versie van de app. De helft van m'n wijken is van het rooster verdwenen. :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168017423
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef VixenFromHell het volgende:
De vakantiekracht had alles steeds hersteld naar hetzelfde adres, dus toen ik daar kwam had ik een redelijke stapel :') toen waren ze gelukkig wel net weer open. Op de stickers stond ook steeds wel iets over dat ze gesloten waren en geen bus hadden, dus hopelijk is de hint over gekomen :P
Het probleem met deze methode is dat de winkelier in feite gratis (op nogal omslachtige wijze) bewaarservice krijgt. Op den duur gaan ze er op rekenen dat de post uiteindelijk toch wel aankomt en zullen ze dus helemaal geen actie ondernemen om de post gewoon bezorgd te krijgen tijdens hun afwezigheid.
  maandag 9 januari 2017 @ 23:57:19 #260
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_168020315
Ik stuurde die zooi van bedrijven/scholen altijd gewoon terug ja. Geen bus of volle bus en niet open, of te ver lopen om binnen te komen/iets te kunnen afgeven? Hoppa, zonder pardon retour. Was gekke Henkie niet. Je bent een bedrijf, dan mag je wel enige mate van professionaliteit verwachten.
pi_168023211
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef Zelva het volgende:
Ik stuurde die zooi van bedrijven/scholen altijd gewoon terug ja. Geen bus of volle bus en niet open, of te ver lopen om binnen te komen/iets te kunnen afgeven? Hoppa, zonder pardon retour. Was gekke Henkie niet. Je bent een bedrijf, dan mag je wel enige mate van professionaliteit verwachten.
Of anders maar geen post, of later. (Zal ze ook een worst zijn, als ze een tijd gesloten zijn.) Maar... wat schetste mijn verbazing toen PostNL vorige zomer ineens vond dat wij gratis bewaarservice moesten gaan verlenen. PostNL kennende hebben ze daar vast reclame bijgestopt voor de betaalde bewaarservice.
pi_168039464
Zaterdag stond er een scanpakje in mijn takenlijst die niet in mijn tas zat. Ik heb dus de status aangepast naar "niet in mijn tas". Volgens track & trace was het pakketje zaterdag afgeleverd.
Vandaag stond hetzelfde pakketje niet in de takenlijst, maar zat deze wel in mijn tas. Het pakketje is vandaag gescand en bezorgd.
Track & trace beweert echter tot op heden dat het pakketje zaterdag al is afgeleverd.
Rijst bij mij (wederom) de vraag: waarom scannen we dan???

Meer nieuws over pakketjes:
http://www.ad.nl/binnenla(...)-je-gewoon~ac11ab8d/
pi_168057638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef Rafierafie het volgende:
Zaterdag stond er een scanpakje in mijn takenlijst die niet in mijn tas zat. Ik heb dus de status aangepast naar "niet in mijn tas". Volgens track & trace was het pakketje zaterdag afgeleverd.
Vandaag stond hetzelfde pakketje niet in de takenlijst, maar zat deze wel in mijn tas. Het pakketje is vandaag gescand en bezorgd.
Track & trace beweert echter tot op heden dat het pakketje zaterdag al is afgeleverd.
Rijst bij mij (wederom) de vraag: waarom scannen we dan???

Meer nieuws over pakketjes:
http://www.ad.nl/binnenla(...)-je-gewoon~ac11ab8d/
weer bijzondere reactie's eronder :)
pi_168059398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:49 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

weer bijzondere reactie's eronder :)
Ik had afgelopen zaterdag ook zoiets. De pakketchauffeur (die nota bene weet dat ik ook bij PostNL werk) had zaterdag een aangetekend brievenbuspakje voor mij door de bus gegooid, en zelf een krabbel gezet. Ik klaag liever niet over collega's, maar dit is in feite gewoon valsheid in geschrifte. En dat terwijl ik nota bene gewoon thuis was, en hij dus gewoon aan had kunnen bellen. :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168060471
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:22 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Het probleem met deze methode is dat de winkelier in feite gratis (op nogal omslachtige wijze) bewaarservice krijgt. Op den duur gaan ze er op rekenen dat de post uiteindelijk toch wel aankomt en zullen ze dus helemaal geen actie ondernemen om de post gewoon bezorgd te krijgen tijdens hun afwezigheid.
Dat was bij ons ook het argument om ze dus maar gewoon een rekening te sturen. Werd ook wel begrepen over het algemeen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef Zelva het volgende:
Ik stuurde die zooi van bedrijven/scholen altijd gewoon terug ja. Geen bus of volle bus en niet open, of te ver lopen om binnen te komen/iets te kunnen afgeven? Hoppa, zonder pardon retour. Was gekke Henkie niet. Je bent een bedrijf, dan mag je wel enige mate van professionaliteit verwachten.
Mwah, over het algemeen zijn mensen (en daarmee dus bedrijven) niet zo professioneel is mijn ervaring :') . Bij PostNL dacht ik ook regelmatig "Hoe kan het dat dit soort dingen fout gaan in zo'n groot bedrijf wat ook de mond zo vol heeft van kwaliteit?". Teamcoaches en VM's die dingen maar gewoon lieten lopen, falend topmanagement met als dieptepunt het CVL-fiasco in 2012 ergens.
pi_168060603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:49 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

weer bijzondere reactie's eronder :)
Waar ik me vooral aan erger is dat er vaak nog steeds geen mogelijkheid is om gewoon je muik regelrecht naar een afhaalpunt te laten sturen. Dan kom ik het daar wel een keer ophalen als het me zo uitkomt.
pi_168061160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:39 schreef lololo het volgende:

[..]

Waar ik me vooral aan erger is dat er vaak nog steeds geen mogelijkheid is om gewoon je muik regelrecht naar een afhaalpunt te laten sturen. Dan kom ik het daar wel een keer ophalen als het me zo uitkomt.
Tot op heden is dit volgens mij alleen mogelijk bij bepaalde webshops. Bij bijv. de Bijenkorf kun je je bestelling rechtstreeks naar de retailer laten sturen, en bij bol.com rechtstreeks naar Albert Heijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168070027
Aanstaande dinsdag moet ik aangeven of ik akkoord ga met de nieuwe looptijden.
Ik dacht dat we tot het einde van januari zouden hebben om te kijken of de nieuwe tijden haalbaar zijn. Is dat weer alleen hier?
Tot nu toe heb ik deze maand nog niet een keer onder de huidige looptijden gezeten en ik hoop dan ook dat veel collega's bezwaar gaan maken dinsdag.
pi_168070870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:24 schreef Rafierafie het volgende:
Aanstaande dinsdag moet ik aangeven of ik akkoord ga met de nieuwe looptijden.
Ik dacht dat we tot het einde van januari zouden hebben om te kijken of de nieuwe tijden haalbaar zijn. Is dat weer alleen hier?
Tot nu toe heb ik deze maand nog niet een keer onder de huidige looptijden gezeten en ik hoop dan ook dat veel collega's bezwaar gaan maken dinsdag.
Nee dat is NIET conform de afspraken en het lijkt helaas op meer plekken voor te komen dat er gestuurd wordt op vroegtijdig stemmen....

Sowieso bij de OR melden (kan ook via Chat) en als je er iets digitaal van hebt (een email / melding via Mijnwerk) graag doorzetten naar or-productie@postnl.nl en/of je vakbond zodat er ook echt iets mee gedaan kan worden ;)
  donderdag 12 januari 2017 @ 10:53:12 #270
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_168071587
24ste krijgen we hier te horen. Maar goed, mijn nieuwe looptijden staan helemaal niet op het rooster. Ik zit nog steeds te plussen op de oude tijden.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 januari 2017 @ 10:56:35 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168071649
Dus de oude looptijden waren ook al niet haalbaar?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:33:25 #272
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_168072367
quote:
11s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dus de oude looptijden waren ook al niet haalbaar?
:o Schokkend he :P
Ik zou met de nieuwe tijden een gigantisch stuk kwijtraken aan tijd. Bezwaar gemaakt, nu krijg ik op alle piekdagen er een kwartier bij. Ik plus gemiddeld zo tussen de 20 en 40 minuten bij.
Ergens zijn ze in de berekening gewoon vergeten dat ik 60 huizen er bij heb gekregen en er nog 30 in aanbouw zijn.

Ik denk dat ik straks evengoed gewoon op ja druk. Het is het gezeik ook niet waard om het niet te doen. Kan daarna altijd nog bij plussen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 januari 2017 @ 11:42:00 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168072555
Lekker dan.

Bij ons zijn een aantal wijken op dagen met HAH ondertussen ook voorzien van onhaalbare tijden. Gelukkig ken ik de wijken een beetje, dus ik kan direct inschatten wat haalbaar is en wat niet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168080893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:24 schreef Rafierafie het volgende:
Aanstaande dinsdag moet ik aangeven of ik akkoord ga met de nieuwe looptijden.
Ik dacht dat we tot het einde van januari zouden hebben om te kijken of de nieuwe tijden haalbaar zijn. Is dat weer alleen hier?
Tot nu toe heb ik deze maand nog niet een keer onder de huidige looptijden gezeten en ik hoop dan ook dat veel collega's bezwaar gaan maken dinsdag.
Ja, hier ook a.s. dinsdag. Ik hoop dat mensen massaal protest aantekenen, want van veel wijken waren de oude tijden al nauwelijks haalbaar, dus die nieuwe tijden zijn in veel gevallen al helemaal godsonmogelijk. Met name op dinsdag is hier flink de botte bijl gehanteerd, op de andere dagen van de week valt de schade mee, maar vergeet niet dat ze ons in september alweer willen gaan korten. En dat terwijl deze korting gebaseerd is op 11% minder post, terwijl de TC's hier zelf al ruiterlijk toegeven dat die inschatting veel te hoog is.

Ik merk hier nu met name op de dinsdag juist een flinke toename van de hoeveelheid post, regelmatig zijn het donderdagse hoeveelheden. En op de daldagen is het elke keer een soort Sinterklaasfeest met steeds groter wordende pakjes. Niet alleen de bekende dikke Chinezen, maar ook grote pakketten van DHL en Royal Mail tref ik aan in mijn tassen. Met name bij flatwijken ben je veel extra tijd kwijt met aanbellen, wachten tot iemand de deur open doet, wachten op de lift naar de 8e etage (er lijkt een exponentieel verband te bestaan tussen de verdieping waarop mensen wonen het het aantal pakjes dat ze bestellen), naar de 8e etage, heel de galerij aflopen, terug naar de lift (die natuurlijk net weg is), weer wachten, en dan weer met de lift terug naar beneden. Drie van zulke pakjes en je bent gelijk een half uur langer bezig.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168081748
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Tot op heden is dit volgens mij alleen mogelijk bij bepaalde webshops. Bij bijv. de Bijenkorf kun je je bestelling rechtstreeks naar de retailer laten sturen, en bij bol.com rechtstreeks naar Albert Heijn.
Raar toch? Lijkt me dat er best veel vraag naar is.
pi_168082770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:33 schreef V__L_N het volgende:

[..]

:o Schokkend he :P
Ik zou met de nieuwe tijden een gigantisch stuk kwijtraken aan tijd. Bezwaar gemaakt, nu krijg ik op alle piekdagen er een kwartier bij. Ik plus gemiddeld zo tussen de 20 en 40 minuten bij.
Ergens zijn ze in de berekening gewoon vergeten dat ik 60 huizen er bij heb gekregen en er nog 30 in aanbouw zijn.

Ik denk dat ik straks evengoed gewoon op ja druk. Het is het gezeik ook niet waard om het niet te doen. Kan daarna altijd nog bij plussen.
die 3000k moet zeker weer verdiend worden :)
btw ze zijn toch overstag gegaan met die telefoonovereenkomst van JJ
pi_168082821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, hier ook a.s. dinsdag. Ik hoop dat mensen massaal protest aantekenen, want van veel wijken waren de oude tijden al nauwelijks haalbaar, dus die nieuwe tijden zijn in veel gevallen al helemaal godsonmogelijk. Met name op dinsdag is hier flink de botte bijl gehanteerd, op de andere dagen van de week valt de schade mee, maar vergeet niet dat ze ons in september alweer willen gaan korten. En dat terwijl deze korting gebaseerd is op 11% minder post, terwijl de TC's hier zelf al ruiterlijk toegeven dat die inschatting veel te hoog is.

Ik merk hier nu met name op de dinsdag juist een flinke toename van de hoeveelheid post, regelmatig zijn het donderdagse hoeveelheden. En op de daldagen is het elke keer een soort Sinterklaasfeest met steeds groter wordende pakjes. Niet alleen de bekende dikke Chinezen, maar ook grote pakketten van DHL en Royal Mail tref ik aan in mijn tassen. Met name bij flatwijken ben je veel extra tijd kwijt met aanbellen, wachten tot iemand de deur open doet, wachten op de lift naar de 8e etage (er lijkt een exponentieel verband te bestaan tussen de verdieping waarop mensen wonen het het aantal pakjes dat ze bestellen), naar de 8e etage, heel de galerij aflopen, terug naar de lift (die natuurlijk net weg is), weer wachten, en dan weer met de lift terug naar beneden. Drie van zulke pakjes en je bent gelijk een half uur langer bezig.
idd, gaat nergens over, er moet nog tijd terugbetaald worden(teveel ingehouden afgelopen jaren) stel voor een eenmalige belastingvrije uitkering van 2.5k voor iedere medewerker op straat
pi_168083359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:40 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

idd, gaat nergens over, er moet nog tijd terugbetaald worden(teveel ingehouden afgelopen jaren) stel voor een eenmalige belastingvrije uitkering van 2.5k voor iedere medewerker op straat
hoezo? Als het goed is heb je die tijd gewoon bijgeplust en ben je dus niks tekort gekomen.
pi_168107677
Hm, de TC kan ook zien welke versie vd app je draait, en wie er dus nog niet geupdate heeft.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_168107801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, de TC kan ook zien welke versie vd app je draait, en wie er dus nog niet geupdate heeft.
Big Brother is watching you >:)
pi_168108216
Ja, mooie mail dat x aantal mensen nog niet de nieuwste versie hadden. Er had ook een lijst met namen + versienummers bij moeten zitten zo te zien, maar dat ontbreekt.

Nou is het verder niet op mij van toepassing want ik heb de nieuwste versie, maar het is wel weer een voorbeeld van wat ze controleren.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 13 januari 2017 @ 18:19:08 #282
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_168108221
Ze hebben zeker niks beters te doen daar.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_168109506
Zo.. dat ze zelfs dat kunnen zien zeg. :{
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 januari 2017 @ 19:17:48 #284
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168109523
Niet alles waar je bij kunt moet je willen zien én communiceren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168130083
Zo. En nu tijd voor een dutje.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 januari 2017 @ 17:16:36 #286
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168132588
Zo, twee drie uur + wijken gehad. Genoeg gedaan voor vandaag :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168133201
Hagel, sneeuw en regen gehad :{
pi_168134021
Hier hagel, ijsregen en onweer.

Bij dezen wil ik tevens de wens uitspreken dat iedereen die van die geinige (not) houten vlondertjes in de voortuin heeft liggen er over uitglijdt en zijn of haar nek breekt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168134540
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168135820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier hagel, ijsregen en onweer.

Bij dezen wil ik tevens de wens uitspreken dat iedereen die van die geinige (not) houten vlondertjes in de voortuin heeft liggen er over uitglijdt en zijn of haar nek breekt.
Hier een wijk vol van die dingen, daarnaast ook een wijk met vlondertrappen waar de helft van de bewoners de ideale groene buitenbrievenbuis aan de stoep heeft vervangen door een onhandig exemplaar boven aan de trap :N Maar bij die vlonders let ik al heel goed op. Dat deed ik vandaag niet bij een paar besneeuwde tegels, en daardoor stond ik bijna in een volledige split in de voortuin }:|

Wel een ideaal dagje natuurlijk om eens een tegenhanger te maken van de filmpjes die te vinden zijn op mijn PostNL. Bezorger verzuipt, moet vervolgens ergens onder zijn regenbroek vandaan de telefoon pakken, vervolgens verzuipt de telefoon en als kers op de taart nog een glijpartij van de bezorger :D
  zaterdag 14 januari 2017 @ 20:45:21 #291
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168138903
Dit typ ik even namens een niet fokker, want misschien weet iemand het hier wel.

Ze wonen in een losstaand huis waar een oprit voor nodig is. Daarom is de brievenbus aan de voorkant gezet. Als je wel eens wat besteld hoef je meestal alleen de postcode + huisnummer op te geven. Dan komt het volledige adres vanzelf tevoorschijn. Nu gaat dat sinds kort opeens vaker fout dan goed. Meldingen die je krijgt zijn dan 'Adres is niet bekend' en dat je soms niet kan bestellen meer.
Contact met de webshops opgenomen, die sturen ons naar PostNL. Want het is hun postcode blabla systeem.
Contact met PostNL opgenomen, die verwijzen mij door naar https://www.postnl.nl/postcode-zoeken/ Zo gezegd zo gedaan. Na het invoeren 'Geen postcode gevonden bij opgegeven adres en huisnummer.' En als je dan het huisnummer van de buren invult komt er wel een postcode tevoorschijn. (En andersom, bij invoeren postcode)
Dus zo ging het gesprek verder en moest ik maar bij de gemeente aankloppen. Want die geven het weer door aan PostNL... ( :') )
Dus contact met de gemeente gehad, die zeggen dan ook gewoon dat mijn adres bestaat en dat er niks aan de hand is. En dat ik weer contact op moet namen met PostNL 8)7
Weer met PostNL contact opgenomen en daar kom je dus geen steek verder. Het is schijnbaar heel moeilijk om een huisnummer (terug) in het systeem te zetten...

Misschien is er hier een medewerker die onze buurtjes kan helpen/iets weet? :)

Hoe zit het bijvoorbeeld met post wat binnen komt op het sorteercentrum? Gaat post met een, voor PostNL onbekend huisnummer, wel gewoon met de postbode mee? Of gaat die de prullenbak in of wat dan ook. Omdat het opeens nogal stil is in hun brievenbus. (Ja, het AH boekje levert de postbode nog wel, maar dat is zonder adres)

En natuurlijk wat de echte oplossing is. :P Het is geen nieuwbouwwijk of iets wat gesloopt is. Al 2 jaar wonen ze er.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 januari 2017 @ 21:21:21 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168140283
Normaal gesproken zou het wel goed moeten gaan, zelfs al staat een adres niet in het systeem, want dan wordt het er wel tussen gezet.

Wat hier dan fout gaat kan ik niet zomaar duiden. Normaal gesproken zou PostNL het adres weer terug in het systeem moeten kunnen krijgen, al weet ik uit ervaring dat er wel enige tijd overheen kan gaan voordat het geregeld is. Het is vreemd dat ze geen reactie krijgen van de klantenservice, want daar zijn ze toch voor?

Als ik hun was zou ik iig een klacht indienen, zodat het intern bij een teamcoach terecht komt. Dan moet er naar gekeken worden.

Mocht dat niet werken, dan zijn er nog enkele andere opties :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168140321
PostNL twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 18:01:19 @joskeposke Hoi Jos! Postbode en postbezorger is hetzelfde tegenwoordig en die zijn gewoon op pad gegaan, in principe! Heb je post gemist? reageer retweet
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 januari 2017 @ 21:45:42 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168141200
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:22 schreef VixenFromHell het volgende:
PostNL twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 18:01:19 @joskeposke Hoi Jos! Postbode en postbezorger is hetzelfde tegenwoordig en die zijn gewoon op pad gegaan, in principe! Heb je post gemist? reageer retweet
:')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168142635
Dat ja.

Ik had ook wel weer een mooie. Handtekening voor ontvangst zending ertussen. Dus gebeld, ja kun je hem naar het servicepunt brengen? Daar was bij de medewerksters wat onduidelijkheid wat er mee moest gebeuren. Begonnen al over overnemen (zo noemen ze het afgeven van die pakjes hier iig), maar was natuurlijk niet de bedoeling dat het afgehaald zou worden. Uiteindelijk na wat aandringen hebben ze hem toch maar aangenomen om bij de rest vd pakketten te leggen die door postnl opgehaald worden. Ze vroegen al of ik hem terug kon brengen naar het sorteercentrum oid :P

[ Bericht 3% gewijzigd door VixenFromHell op 14-01-2017 22:38:44 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 januari 2017 @ 22:41:45 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168142922
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat ja.

Ik had ook wel weer een mooie. Handtekening voor ontvangst zending ertussen. Dus gebeld, ja kun je hem naar het servicepunt brengen? Daar was bij de medewerksters wat onduidelijkheid wat er mee moest gebeuren. Begonnen al over overnemen (zo noemen ze het afgeven van die pakjes hier iig), maar was natuurlijk niet de bedoeling dat het afgehaald zou worden. Uiteindelijk na wat aandringen hebben ze hem toch maar aangenomen om bij de rest vd pakketten te leggen die door postnl opgehaald worden. Ze vroegen al of ik hem terug kon brengen naar het sorteercentrum oid :P
Vorige week had ik er ook eentje tussen zitten. Ik heb het ding gescand en bij de betreffende mensen in de bus gedaan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168143002
Ja achteraf had ik spijt dat ik dat niet gedaan had :P gedoe.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_168151408
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Zelfscanner het volgende:
verhaal
Ik heb wel eens een mail van de gemeente (afdeling gegevensbeheer) naar PostNL onder ogen gehad. Dat ging over huisnummers die "gesplitst" werden. Er kwamen dus huisnummers bij. Het is dus de gemeente die PostNL opdracht geeft om huisnummers toe te voegen. Ik denk daarom dat je kennis het beste kan blijven aandringen bij de gemeente.

edit, ik denk dat mijn teamleider er ook wel werk van zou maken als ik dit door zou geven. Een tweede optie is dan dat de kennis de postbezorger aanschiet met dit verhaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door bmp80 op 15-01-2017 06:50:06 ]
pi_168151425
oeps dubbel
pi_168152522
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vorige week had ik er ook eentje tussen zitten. Ik heb het ding gescand en bij de betreffende mensen in de bus gedaan.
Zal wel goed zijn, die opdracht kregen wij in december van hogerhand. En daar betalen mensen dan ruim acht euro voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')